Jalgratta spidomeeter tsiklile
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
>Üks küsimus siiski veel - mis see V meeter on?
Mõtlesin siinkohal voltmeetrit. Hindan seda väga vajalikuks näidikuks, nii tsiklil, kui autol. Viimastel tuleb laadimisjamasi harvem ette. Paljudel tsiklitel on ka auto genega sarnased kuivad gened, mis mootori kõhust väljapool ja nii ankur, kui ergutus mähitud ja ka harjad leiduvad. Õlisjahutusega gened, mis mootori kõhus, saavad ikkagi veits kuumemat olemist tunda ja siit tulevad ka sagedamad vead.
Kui on paigaldatud (ise, või tehasest) voltmeeter ja laadimine silmeall, saab võimalikule el. jamale võimalikult ruttu jaole.
Endal on olnud paar juhust, kus pidevalt ilusat 14,.. pinget näidanud seier äkki kõvasti allapoole langes. Asja uurimisel selgus, et ühel kolmest genest tulnud faasijuhtmest ühendus ära väsinud ja kolmest faasist järel kaks. Siinkohal piisas väiksest hädaabist ja näit voltmeetril taastus. Teisel korral ja teisel tsiklil oli juhe lihtsalt kummalisel kombel lahti pudenenud. Mõlemal korral näitas V-meeter asja õigel ajal ära, enne kui ma oleks aku pealt liiga kaua sõitnud ja hiljem pidanud tunduvalt rohkem vaeva nägema.
Ka võimalikud ülelaadimised ehk regu jamad on kohe näha. Ja kui tsiklil on palju el. lisavarustust, mida korraga kasutada soovitakse, siis on võimalik voltmeetrilt välja lugeda ka selle, millal süsteem kogu selle käitamise ja samas ka laadimisega korraga hätta hakkab jääma. Selle info tarvis on abiks ka ampermeerer, aga tegelikult saab ka voltmeetrilt kogu infi kätte, samas kui v-meeter pakub eeltoodud lisainfot.
oeh..oleks pidanud vist uue teema tegema, aga teema juurde tagasi:
>Endal on selle ratta spidoga ainult see probleem, et ta ju hirmus uimane! Vähemalt rattaga sõites tundub küll nii. Kui aga tsikliga valgusfoori alt stardid, võib vahel enne lubadest ilma jääda, kui rattaspido järgi jõuab...
Sellist probleemi pole ma enda ksutuses oleva Sigma Sprort marki spido juures märganud. Kiiruse näit tuleb kohe kaasa ja võimalikud proti olukorrad on ikka ilusti teada olnud;-)
Kk
Mõtlesin siinkohal voltmeetrit. Hindan seda väga vajalikuks näidikuks, nii tsiklil, kui autol. Viimastel tuleb laadimisjamasi harvem ette. Paljudel tsiklitel on ka auto genega sarnased kuivad gened, mis mootori kõhust väljapool ja nii ankur, kui ergutus mähitud ja ka harjad leiduvad. Õlisjahutusega gened, mis mootori kõhus, saavad ikkagi veits kuumemat olemist tunda ja siit tulevad ka sagedamad vead.
Kui on paigaldatud (ise, või tehasest) voltmeeter ja laadimine silmeall, saab võimalikule el. jamale võimalikult ruttu jaole.
Endal on olnud paar juhust, kus pidevalt ilusat 14,.. pinget näidanud seier äkki kõvasti allapoole langes. Asja uurimisel selgus, et ühel kolmest genest tulnud faasijuhtmest ühendus ära väsinud ja kolmest faasist järel kaks. Siinkohal piisas väiksest hädaabist ja näit voltmeetril taastus. Teisel korral ja teisel tsiklil oli juhe lihtsalt kummalisel kombel lahti pudenenud. Mõlemal korral näitas V-meeter asja õigel ajal ära, enne kui ma oleks aku pealt liiga kaua sõitnud ja hiljem pidanud tunduvalt rohkem vaeva nägema.
Ka võimalikud ülelaadimised ehk regu jamad on kohe näha. Ja kui tsiklil on palju el. lisavarustust, mida korraga kasutada soovitakse, siis on võimalik voltmeetrilt välja lugeda ka selle, millal süsteem kogu selle käitamise ja samas ka laadimisega korraga hätta hakkab jääma. Selle info tarvis on abiks ka ampermeerer, aga tegelikult saab ka voltmeetrilt kogu infi kätte, samas kui v-meeter pakub eeltoodud lisainfot.
oeh..oleks pidanud vist uue teema tegema, aga teema juurde tagasi:
>Endal on selle ratta spidoga ainult see probleem, et ta ju hirmus uimane! Vähemalt rattaga sõites tundub küll nii. Kui aga tsikliga valgusfoori alt stardid, võib vahel enne lubadest ilma jääda, kui rattaspido järgi jõuab...
Sellist probleemi pole ma enda ksutuses oleva Sigma Sprort marki spido juures märganud. Kiiruse näit tuleb kohe kaasa ja võimalikud proti olukorrad on ikka ilusti teada olnud;-)
Kk
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.