Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Kasutaja avatar

Martino
Postitusi: 214
Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
Asukoht: Tallinn/Laagri
Tänanud: 1 kord

Re: Eestlased toovad turule 1,2 miljoni kroonise mootorratta

Lugemata postitus Postitas Martino »

Renard kirjutas:

Pole saladus, et Renard GT sünd on inspireeritud Confederate suurepärasest ettevõtmisest, kuid Renard GT ei ole Wraith i koopia ega jäljendus!

Ma olen neid Confederate pille messidel näinud küll - no ütleme hästi viisakalt, et prototüübi koostekvaliteet nende rataste puhul küll kuidagi hinnalipikul ilutsevale numbrile järgi ei jõudnud. Seetõttu pole üldse kindel, et Confederate kujustuse võtmeelementide kasutamine hea plaan on - esiteks on sedasi raskusi omaenese identiteedi loomisega ja teiseks ei assotsieeru see bränd ühemõtteliselt tippkvaliteediga.

Identiteedikriis on minu arvates Renard GT projektil juures tervikuna. Ühelt poolt viitaks nimetus GT justkui ambitsioonile sõitja välkkiirelt läbi Euroopa toimetada. Sorry, no ma ei usu seda - mootor saab sellega ilmselt hakkama, vedrustuse osas söandan olla skeptiline ning nakedi aerodünaamika ei ole selliseks tembuks kindlasti sobiv. Seega julgen ka nime ebaõnnestunuks nimetada. Ma ei saagi aru, mis loom see Renard olla tahab - kiirestisõitmiseks see pill ei sünni, kaugelesõitmiseks kah mitte ning ega ka jalad ees poosetamiseks. Vitriinklaasist akendega elutuppa iluasjaks? OK, fine, niimoodi saab ehk kah tosina või paar tsiklit kaubaks teha, aga milleks siinkohal suurest innovatsioonist rääkida?

Sorry, aga minu jaoks on nii EXOl kui Renardil juures EASi lüpsmise projekti maik. See küll ei tähenda, et mul poleks hea meel näha, et mul õigus ei olnud. Kui Renardi projekt leiab tõsiseltvõetava OMA suuna ning jätab disainiklassikute kopeerimise, on lootust. Kui lisaks sellele oleks projekti tulemuseks mingi ala tippvõimekus - näiteks süsiniklaminaadi töötlemise osas - võiks olla lausa rahul. Seega - näidake aga teist prototüüpi, siis näeme suunda. Seniks aga jään arvama, et kodumaine mototööstus eksisteerib näiteks kodanik Kauriti käe all ning teeb ilma suurema kellalöömiseta asju, mille mõju ulatub Eestist palju kaugemale.

Edu,

  • M -
Vihma korral toimub motokross kultuurimajas (Albert Gulk, Sõmerpalu).

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”