Esiratta rehv


userman

Re: Esiratta rehv

Lugemata postitus Postitas userman »

koi kirjutas:

Ei usu mina seda parempoolse liikluse juttu mitte kopika eest ka! Mul tsikkel ka üle kahesaja kilo ja neid on meie teedel vuramas veel oi kui palju, aga sellist problat ju kõigil pole.
Arvan, et raam veidi kõver ja rattad veidi X -i jooksevad. Seal MOMA näitusel oli keegi kutt, kel oli ilmatu uhke mõõdistus seade, millega just raamide ja rataste jooksu oli võimalik kontrollida, aga kuna mul otsest probleemi polnud, ei vaevunud kontaktandmeid sebima. Sellise aparaadiga tasuks rataste jooks üle kontrollida. Või on kuskil kellelgi mingi muu moodus rataste jooksu uurida?(mingi spets pink?, Freddy-il ?)

Mis siin uskuda on, see esirehv on tsiklitel ajast kui nood kallutamise abil keerama hakkasid kulunud kõikidel mootorratastel ühelt küljelt rohkem. Esihargi nurgal siin ka muidugi oma roll mängida ja igasugu bike tüüpi ratastel avaldub see effekt rohkem.

Mine kusagile mootorratastega tegelevasse kummivahetusse või motohooldusesse ja räägi seda raami kõveruse juttu neile... ma arvan, et neil on nurgas terve hunnik vanu ühelt küljelt kandiliseks kulunud esirehve näidata mille rataste raamid oleks siis kõik pidanud kõverad olema :)

Väga detailne seletus asjale on aadressil http://www.rattlebars.com/valkfaq/tirewear/ seal muide lükatakse ümber ka see inimestele esimese põhjusena pähe kargav tee kumeruse teema kui nad sellise kulumise on avastanud.

Kes ei viitsi linki lugeda siis lühike kokkuvõte:
There has probably been more misinformation and speculation concerning this common wear pattern on motorcycle tires than just about anything else. Why do the front tires show wear on the left side early? (Of course, that is a USA question as you will come to see.)

One needs really first to understand what causes "side" tire wear to begin with, as this "side" wear is evident on both sides of a front tire and also to a lesser degree on both sides of the rear tire. Side wear is a band of wear evident on the sides of the tires at the most common lean angle for that motorcycle. It is caused by the interaction of the pavement and the tires in a turn. When you turn, your bike really wants to go straight (Newton's First Law of Motion). You apply a force to make it turn in your wise desire to stay on the curving road. The bike's desire to keep going straight is the natural and inertial centrifugal force in this interaction and the force resisting the inertia making the bike turn to follow the road is the centripetal force.

PS: ma just eelmine nädal panin oma Gsxr-ile uued rehvid alla ja esirehv oli vasakult päris kandiline...ja raam on mul küll sirge, seda ma tean.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”