Esiratta rehv
Re: Esiratta rehv
AutomatiC kirjutas:vasakult ta peabki rohkem kuluma, kuna teed on ehitatud kraavi poole kaldu ja see koht rehvil puudutabki sirgel sõidul kõige rohkem maad.
See on nüüd küll rumal jutt, kui sa vaatad kust see rehv täpselt kulunud on siis peaks meil teed olema 40% kaldega kraavi poole
Tegelik põhjus ikka sellest, et vasemal poolel on esikummil suurem suure hõõrduvusega läbisõit meile parempoolse liiklusega teedel.
Kumm reelgina kulub mitte veerepinnalt vaid hõõrdepinnalt..st tagarattal keskelt tänu kiirendusele ja mootori pidurdusele ja esikummil eriti vasemalt küljelt kuna parempoolse liiklusega maana on meil enamused vasakpöörded suhteliselt suure kiiruse juures sooritatavad võrreldes parempööretega mis tehakse aeglaselt ja suht püstises asendis. Füüsikaseaduste kohaselt peab aga see paarisaja kilone 30-40km/h liikuv ratas tehes 90kraadist kurvi millesktiki kõvasti kinni hoidma oma esirehviga kuna ratas tahab ikka otse edasi liikuda. Tagarattalt kurvis kus ratas aeglustab väga suurt grippi pole ja seega ka märgatavalt ta ei kulu....seepärast ka kurvis tagapidurit kasutada pole nagu hea mõte, kole kergelt läheb see tagaots minema.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.