xj 900s simmeri vahetus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
900xj
Postitusi: 24
Liitunud: 02 Mai 2010, 11:45

xj 900s simmeri vahetus

Lugemata postitus Postitas 900xj »

vahetasin esihargil simmerid ja panin uue õli sisse.ladusin ratta kokku ning läksin sõitma,sõit oli jube käed said kõvasti põrutada.....amort nagu ei töödanud[Nagu kivikõvad kuid amordid olid liikunud ainult 5cm]mis ma võisin valesti teha???????


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: xj 900s simmeri vahetus

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

liiga palju õli?


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: xj 900s simmeri vahetus

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Valesti võisid teha seda et kallasid õli banaalselt üle ja tekkis nö Hüdrauliline löök, sellepärast amordid suurt ei liikunud.
Ratta manualis on täpselt kirjas 1milliliitri täpsusega palju õli sisse läheb. Näit minul on 758ml. Mõned ml ilma ei mängi aga mõned kümned ml mõjutavad asja drastiliselt.
Mõtle ise kui amordi toru sisse liigub siis selle toru üldpinna võrra paisub/tõuseb õlitase amordis. Sams stiilis kui paned täisklaasi sisse muna siis vesi jookseb üle klaasi serva maha. Kui aga õhku jääb sees väheks siis pole õlile kusagile paisuda ja tekib hüdrauliline löök.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

real
Postitusi: 199
Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
Asukoht: Võrumaa, Värska

Re: xj 900s simmeri vahetus

Lugemata postitus Postitas real »

Liiga paks õli? Ise panin 5W asemel ükskord 10W ja amort ei liikunud ka üldse.

Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: xj 900s simmeri vahetus

Lugemata postitus Postitas retro »

10W pole sellel rattal midagi hullu.
Kasutasin seda nii originaalverdudega, kui ka nüüd progresseeruvatega ja töötab väga kenasti.
15W võib juba liiga paks olla.


Teema algataja
900xj
Postitusi: 24
Liitunud: 02 Mai 2010, 11:45

Re: xj 900s simmeri vahetus

Lugemata postitus Postitas 900xj »

lasin õli vähemaks ja nüüd ok...tänan vastuste eest :D

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6637
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 659 korda
Tänatud: 406 korda

Re: xj 900s simmeri vahetus

Lugemata postitus Postitas yeekim »

900xj kirjutas:

lasin õli vähemaks ja nüüd ok...tänan vastuste eest :D

Kas Sa ise ka tead, palju Su masinal nüüd õli amordis on?
Nagu eelpool juba mainiti, on kogused küllaltki täpselt paikka pandud amordi normaalseks toimimiseks.
Väike mänguruum ikka jääb aga "lasin õli vähemaks" :?:

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

randmevääne2
Postitusi: 187
Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Re: xj 900s simmeri vahetus

Lugemata postitus Postitas randmevääne2 »

Kui ma õigesti mäletan,siis vajas xj 900 amort 444cm3 õli.

Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: xj 900s simmeri vahetus

Lugemata postitus Postitas retro »

randmevääne2 kirjutas:

Kui ma õigesti mäletan,siis vajas xj 900 amort 444cm3 õli.

Lihtsam on mõõta mõõdulindiga -

Võtad vedru välja, surud amordi täitsa kokku, siis peab õlitase amorditoru ülemisest servast olema 133 mm

Liigne õli peksab uued simmerid üsna varsti uuesti puruks.

Progresseeruvate vedrudega tuli mul panna vähem õli - 170mm servast.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: xj 900s simmeri vahetus

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

A mis pagana asi takistab lugemast manuaali ja remontima selle järgi? Pidev teema...

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Suletud

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”