xj 900s simmeri vahetus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
xj 900s simmeri vahetus
vahetasin esihargil simmerid ja panin uue õli sisse.ladusin ratta kokku ning läksin sõitma,sõit oli jube käed said kõvasti põrutada.....amort nagu ei töödanud[Nagu kivikõvad kuid amordid olid liikunud ainult 5cm]mis ma võisin valesti teha???????
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: xj 900s simmeri vahetus
Valesti võisid teha seda et kallasid õli banaalselt üle ja tekkis nö Hüdrauliline löök, sellepärast amordid suurt ei liikunud.
Ratta manualis on täpselt kirjas 1milliliitri täpsusega palju õli sisse läheb. Näit minul on 758ml. Mõned ml ilma ei mängi aga mõned kümned ml mõjutavad asja drastiliselt.
Mõtle ise kui amordi toru sisse liigub siis selle toru üldpinna võrra paisub/tõuseb õlitase amordis. Sams stiilis kui paned täisklaasi sisse muna siis vesi jookseb üle klaasi serva maha. Kui aga õhku jääb sees väheks siis pole õlile kusagile paisuda ja tekib hüdrauliline löök.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 199
- Liitunud: 05 Juun 2005, 22:08
- Tsikkel: Yamaha XJ900, VStrom 650
- Asukoht: Võrumaa, Värska
Re: xj 900s simmeri vahetus
Liiga paks õli? Ise panin 5W asemel ükskord 10W ja amort ei liikunud ka üldse.
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: xj 900s simmeri vahetus
10W pole sellel rattal midagi hullu.
Kasutasin seda nii originaalverdudega, kui ka nüüd progresseeruvatega ja töötab väga kenasti.
15W võib juba liiga paks olla.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6637
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 406 korda
Re: xj 900s simmeri vahetus
900xj kirjutas:lasin õli vähemaks ja nüüd ok...tänan vastuste eest
Kas Sa ise ka tead, palju Su masinal nüüd õli amordis on?
Nagu eelpool juba mainiti, on kogused küllaltki täpselt paikka pandud amordi normaalseks toimimiseks.
Väike mänguruum ikka jääb aga "lasin õli vähemaks"
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: xj 900s simmeri vahetus
randmevääne2 kirjutas:Kui ma õigesti mäletan,siis vajas xj 900 amort 444cm3 õli.
Lihtsam on mõõta mõõdulindiga -
Võtad vedru välja, surud amordi täitsa kokku, siis peab õlitase amorditoru ülemisest servast olema 133 mm
Liigne õli peksab uued simmerid üsna varsti uuesti puruks.
Progresseeruvate vedrudega tuli mul panna vähem õli - 170mm servast.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: xj 900s simmeri vahetus
A mis pagana asi takistab lugemast manuaali ja remontima selle järgi? Pidev teema...