Käiguvahetus eebel.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Käiguvahetus eebel.
Tere.
Küsimus siis selline, et kuidas saaks käiguvahetus eebli eluiga pikendada. Mul juba 3mas eebel vahetusse läinud. Muidugi ma ei talla neid käike, aga ikkagi hakkab üle käima. Nuut on väga heas korras.
Kui keegi teab kust saaks kvaliteet eebleid siis palun öelge. Rattas on Yamaha YZ 125 aastast 2004.
Ette tänades Rauno.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Käiguvahetus eebel.
aggressor kirjutas:aga ikkagi hakkab üle käima.
Mismõttes?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja
Re: Käiguvahetus eebel.
Ta tahab sellega seda öelda et käiguvahetus eeblil on nuudid st ehk ka heebel ise on väga pehmest materjalist ja need nuudid on suht kiiresti kulunud ja enam ei pea .Et ehk on kuskilt võimalik saada tugevamast materjalist eeblit mis ikka kestaks ka
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Käiguvahetus eebel.
real kirjutas:e nagu elikopter.
eebel eebel, Ervin Aabel!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Käiguvahetus eebel.
Ma pakuks, et jutt käib alumisest heeblist? mitte lenksu omast.
Sidur ikka töötab normaalselt? Heebel on korralikult kinni pingutatud?
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"
Re: Käiguvahetus eebel.
niipalju kui ma kuulnud olen, siis nimetatakse seda käiguvahetuse hoovaks..võimalik, et sul on hoopistükkis see võll ära kulunud, mille otsa antud jubin käib.
lisavarustuseks GSR600
-
Teema algataja
Re: Käiguvahetus eebel.
No kui vahetamine ja pingutamine ei aita siis kõige lihtsam variant on keevitusega paar punkti peale panna. Ma ei tea küll milline sul mootori kaan on aga üld juhul on see võlli ava all, seega kannatab sinna sälk sisse lõigata et kaane maha võtmiseks pole vaja hooba ära võtta. Vähemalt sellist lähenemist olen ma näinud korra. Küll oli aga probleem siis kui ma pidin sellel masinal mootori pooleks võtma, sest keegi tark kes keevitas oli sinna vist terve elektroodi otsa lasknud.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Käiguvahetus eebel.
dawg313 kirjutas:No kui vahetamine ja pingutamine ei aita siis kõige lihtsam variant on keevitusega paar punkti peale panna. Ma ei tea küll milline sul mootori kaan on aga üld juhul on see võlli ava all, seega kannatab sinna sälk sisse lõigata et kaane maha võtmiseks pole vaja hooba ära võtta. Vähemalt sellist lähenemist olen ma näinud korra. Küll oli aga probleem siis kui ma pidin sellel masinal mootori pooleks võtma, sest keegi tark kes keevitas oli sinna vist terve elektroodi otsa lasknud.
Selle vastu aitab relakas, lihvid keevise maha.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
Teema algataja
Re: Käiguvahetus eebel.
Loff kirjutas:dawg313 kirjutas:No kui vahetamine ja pingutamine ei aita siis kõige lihtsam variant on keevitusega paar punkti peale panna. Ma ei tea küll milline sul mootori kaan on aga üld juhul on see võlli ava all, seega kannatab sinna sälk sisse lõigata et kaane maha võtmiseks pole vaja hooba ära võtta. Vähemalt sellist lähenemist olen ma näinud korra. Küll oli aga probleem siis kui ma pidin sellel masinal mootori pooleks võtma, sest keegi tark kes keevitas oli sinna vist terve elektroodi otsa lasknud.
Selle vastu aitab relakas, lihvid keevise maha.
Õige, aga minu olukorras oli asi sedasi et võlli ots ja hoob polnud tasapinnas st., et oli keevitatud nagu auku täis vms. Aitas igatahes sälgu sisse lõikamine ning see järel meisliga tagumine.
Teema algatajale veel nii palju hoova materjali tasuks ka silmas pidada sest iga üks ikka kodus vist alumiiniumi ei keevita. Samuti tekkis veel selline idee et lase trelliga risti auk läbi ehk siis näiteks ülevalt alla ja läbi hoova ja võlli ning siis mingi väiksem kruvi/polt ette. natuke parem variant kui keevitamine ning lihtsam ka hiljem ära võtta, mõlema variandi puhul ikkagi miinus see, et nagu ma aru saan on sul hoob otse võlli otsas(?) ja hilisem hoova reguleerimise võimalus suht jama. Minu garaazis seisval TZR-il oli veel vahe hoob (teada olevalt on baigilistel jalatoed tagapool kui mootor) mida saab regullida seega tollel polnud see probleemiks et keevitatud oli.
-
- Postitusi: 8453
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 438 korda
- Kontakt:
Re: Käiguvahetus eebel.
aggressor kirjutas:Tere.
Küsimus siis selline, et kuidas saaks käiguvahetus eebli eluiga pikendada. Mul juba 3mas eebel vahetusse läinud. Muidugi ma ei talla neid käike, aga ikkagi hakkab üle käima. Nuut on väga heas korras.
Kui keegi teab kust saaks kvaliteet eebleid siis palun öelge. Rattas on Yamaha YZ 125 aastast 2004.
Ette tänades Rauno.
Kontrolli selle eEBLI kinnitust väha tihedamalt. Kui ta ikka korralikult kinni on siis ei tohiks sinu kirjeldatut juhtuda.
-
Teema algataja
Re: Käiguvahetus eebel.
Pingutatud on korralik, ma isegi lõikasin eebli taga olevat vahet suuremaks et rohkem pingutaks. Eriti ei taha keevitusega kallale minna ja kuhugile parandusse ka sellise probleemiga minna ei taha.
Re: Käiguvahetus eebel.
Ma huupi pakuks, et see "eebel" on sul liiga kõrgele timmitud ehk. Kui kand (jala keskosa õigemini) kindlalt jalaraua peal on, siis peaks piisavalt tunnetust olema, et seda heeblit varbaga mõistliku jõuga nibida. Aga kui peab jala õhku tõstma, et käiku alla vajutada (või üles tõmmata), siis kipub kogemata ikka liiga palju jõudu rakendama.. been there, done that.
-
Teema algataja
Re: Käiguvahetus eebel.
Ega see keevitamine oligi pakutud äärmise varinadina, ja pähe tuli see idee tänu sellele, et hiljuti nähtud sellist asja. Intz-u variant kõlab samuti loogiliselt. Usun, et siin abistamiseks oleks kindlasti hea sul mainida mis materjalist hoob on, kirjaldada nuute täpselt või siis teha pilt. See vahe suuremaks lõikamine on ka hea variant muidugi sel juhul kui hoova kahest august on üks ainult keermega kui on mõlemad siis lase trelliga üks üle nii, et ainult ühele poolele jääks keere. Samuti kui hoova materjal on mingi pehmem asi nt alu siis võiks panna natuke pikema poldi, et saaks veel otsa mutri panna ning sellega natuke tugevamalt kinni pigistada, sest kui nuudid korras siis peab asi toimima lihtsalt. Ning oled sa ikka kindel, et hoob on tihkelt otsas ning mõõtmetelt asi igati sobiv ?
edit: Lugesin teema üle ning kui sa tõesti väidad, pingutatud on korralikult siis tõesti muud varianti pole, et kas intz-u pakutud variant või siis lase auk keskelt läbi ja asjaga ühelpool.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.