Mootori remont - lukuvahe.


grahv
Postitusi: 1189
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Mootori remont - lukuvahe.

Lugemata postitus Postitas grahv »

hotsepp kirjutas:

kas õlirõngad on tugevalt suurema piluga kui surve omad, oskab keegi vastata?

Kulumispiirid leiad ikka manualist. Lisaks mõõda kui suur on pilu rõnga ja rõngasoone vahel... kui rõngas on soones kitsamaks kulunud või soon laiaks pekstud, siis hakkab üles-alla loksuv rõngas õli üles pumpama. Ja ikkagi peaks klapid ka üle vaatama - nimelt kui kulunud on sääred/juhtpuksid ja kui suur on (taldriku) külglõtk... Kui on juba piisav lõtk klapisääre poolses otsas, siis ei pea õli isegi uued sääretihendid kuigi istuvad tihedalt. Noja vähemlt kui väljalaskeklappide tihendid ei pea, siis paistavad õlised sääred ka kohe kätte. Ja rõngaid müüakse ikka ühe kolvi tervik-komplekti kaupa - milleks jätta vana õlirõngas kui uus tuli teistega kaasa.

G

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”