Probleem GSX600F käigukastiga
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Probleem GSX600F käigukastiga
Tere,
kevade esimesel sõidul ilmnes probleem: kui 2 käiguga pisutki kiirendada tekib kõva ragin ja pöörded lähevad üles, kuid käik ise püsib sees. Oskab keegi nõu anda, milles viga võiks olla? Hammakate ribadekstõmbamine ei tohiks ju ometi nii lihtne olla.
M
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Probleem GSX600F käigukastiga
a)Lõdva kett+väga kulunud ketirattad.
b)Peetis sidur
c)II käigu hammakad kulunud
d)...
edu
Re: Probleem GSX600F käigukastiga
ketirattad on küll kulunud, kuid vaevalt et seal probleem on, kuna ülejäänud käigud toimivad aga 2 käiguga piisab isegi väiksest kiirendamisest probleemi tekkimiseks.
Sidurikorv oli ka pool aastat tagasi juba hambuline, kuid jällegi: 1. ja 3. käik on OK.
Vaevalt siit mingit ideed saab kuid ehk on kellegil samasugune probleem olnud, kus ragiseb ja viskab üle, kuid käik jääb sisse?
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Probleem GSX600F käigukastiga
kui ingliskeelt jagad siis peaksid uurima väljamaa foorumitest, olen seal kunagi sellisest asjast lugenud aga vot ei mäleta mis point oli, aga vist oli mingi levinud viga.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Probleem GSX600F käigukastiga
Eesti keeles kõlab see nii, et II käigu hammakapaari nukad on kumerad nagu vanaema büst, käigukahvel on kõver ja lisaks sinine nagu taevas... ja kahvlivarras praguline või kõver või mõlemat korraga ja mina nats jookis. Veel on üks võimalus - tagumine ketiratas näeb rohkem saeketta kui ketiratta moodi välja. Kui sa aru ei saa kumb asi just parasjagu juhtunud on siis anna raha sinna kus teatakse... äkktervenemine ei ole antud juhul üldse tõenäoline ühesõnaga... hõkk
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Probleem GSX600F käigukastiga
Kui probleem KINDLASTI vaid üheainsa käiguga esineb, siis on viga ainult käigukasti osas. Sel jhul vt trammi kommentaari... Küll aga on igasugu imesid juhtunud. Ragiseva ja pöördeid tõstva heliga kiirendamisel tuleb kohe ehedalt meelde ks TL1000, mille omanik kurtis siduri libisemise üle aga tegelikult olid tagumise ketiratta hambad viimseni murdunud ja kõvemal gaasikeeramisel toimus üks suuremat sorti ketiragistamine ümber tagumise ketiratta
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.