Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud


Kunda MK

Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas Kunda MK »

Soots kirjutas:

kas seda harrastajate sarja ei anna EMFiga koostöös teha? või ma täpselt ei saa aru milles probleem. Harrastajate sari võiks tegelikkuses olla nendele kes pole varem kunagi litsentsi omanud.. aga samas oleks hüppelauaks, et sellest sarjast julgust saada ja edasi EMV osaleda. Kas EMF kardab, et sõitjad hakkavad liikuma EMV-st Harrastajate sarja? Samas võib see ka nii olla ju.. et osad B-grupi sõitjad pigem tahaksid minna Harrastajate sarja, et seal eespool olla :)

Kindlasti annaks sarju koostöös teha, aga, kes peaks selle sammu tegema, milles koostöö praeguses seisus seisneks?
EMF näitas ilmekalt oma koostöövalmidust 2008 aasta alguses kui üritati käima lükata EMX sarja - kohe ilmusid vastavad otsused keeldude ja karistuste kohta, kuigi alul oli tegemist ainult mõttevälgatusega internetis.
Ei ole mõtet varjata, et tegemist hetkel sama asjaga, ainult teise nime ja tunduvalt suurema korraldustoimkonnaga üle riigi.
Enam-vähem oleks EMF-i poolse koostöö stsenaarium järgmine:
Saate meie poolt "rohelise tule" kui:

  1. Teeme teile Hobikrossisportlase litsentsi koos kindlustusega - teeme veidi odavama, rahvaspordi ja motospordi vahele, näiteks 1500 krooni (sellest siis umbes 200 kroonine kindlustusmakse sõitja kohta).
  2. Järgite EMF-i poolt kehtestatud võitlustingimusi.
  3. Tellite EMF-i kaudu ajavõtuteenuse (ja maksate kehtestatud hinna).
  4. Tellite EMF-kaudu meditsiinipersonali (ja maksate kehtestatud hinna).
  5. Ülejäänu suhtes tehke mis tahate, saage rikkaks või makske krossi korraldamisele peale.

Et see umbes niimoodi välja võiks näha, annab tunnistust Lärmi "võitlus" EMF-ga "kärnatatajate" eest, milline päädis 1000 kroonise Rahvasportlase litsentsiga. Kes osapooltest siis järeleandmisi tegi, saab aimu kui lugeda siitsamast foorumist Lärmi ponnistusi.

Ausalt öeldes ei näe erilist mõtet sellistel tingimustel iga-aastast "obrokit" klubimaksu näol sellele organisatsioonile maksta + 1300 krooni litsentsitasu sõitjalt "asjaajamiseks".

Piiranguid kunagise litsentsiomamise kohta sarjas tegema ei hakata, varem puudus altenatiiv täiesti. Sellise asja omamine pole kunagi olnud sõidutaseme määramiseks.

Kindlasti tekib ehk osadel B grupi meestel soov sõita Hobikrossi, lootuses võita kulkusid. Sama seis oli kunagi krossis kui eksisteerisid Open, Open B ja Hobi. Olukord oli koomiline, aga selline see inimloomus on.
Loogiline ju oleks, et tugevamad sõitjad "pendeldaksid" Hobikrossi ja EMF-i krosside vahel - kui hakkama ei saa või tase kukub, toimub vahetus. Sama süsteem toimib ju kõikidel suure osalejate arvuga spordialadel. Lääne-Virumaal mängivad kolmes liigas 30 korvpallivõistkonda, nende tase on totaalselt erinev, aga keegi pole selle peale tulnud, et nad peaksid koos kohaliku Tarva, Tartu Rocki ja Kalev Cramoga mängima.

EMF-i poolses seisukohas http://www.msport.ee/index.php?page=64&id=455 on lisaks muule ära toodud ka halvustav asjaolu, et Kunda motokrossil ei seata võistlejatele piiranguid. Sarja eestvedajad ei tee eelistusi võistleja isiklike omaduste ega usuliste tõekspidamiste suhtes.
Üks piirang siiski võistleja isikule seatakse - võistlema ei lubata joobetunnustega ega ka "jääknähtudega" isikuid.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”