Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Igal asjal on positiivsed ja negatiivsed küljed ühtpidi tõesti mida lihtsamaks ja labasemaks reegleid muudetakse seda rohkem võistlejaid saab kaasata. Isiklikult leian, et selline käitumine ei ole õige mõeldes enduro tulevikule Eestis. Sõitjaid tuleks pigem motiveerida lube tegema ja võistlus reeglitest kinni pidama, mis pole nii raske ja võimatu ülesanne.
Mis puudutab konkreetselt võistlus reeglitesse, siis enduro võistlustel ei tohi sõita krossirehviga rääkimata krossirattast. Kõik võistlejaid kes liiguvad mööda avalike teid on kohustatud kinni pidama liikluseeskirjadest nagu kõik teisedki liiklejad(teedel ei tohi ületada kiirust ja kõik dokumendid peavad olema korras). Korraldaja ei saa kogu vastutust lükata võistlejale. Kui midagi peaks juhtuma võistlejal kellel pole lube siis ei tahaks olla selle võistluse korraldaja nahas.
Reeglitest mööda vaadates, võib suure tõenäosusega juhtuda nii, et järgmistel aastatel enam ei saa korraldada nii ilusas kohas nagu Võrtsjärvel endurot ja loob üldiselt ka halba mainet endurole kui spordialele. Need reeglid on loodud selleks, et ei lõhutaks looduskeskkonda ja kui seda ei tehta, siis on probleemid kerged tulema. Samamoodi kui midagi peaks juhtuma ja tuleb tagant järele välja, et on eksitud reegliete ja seaduste vastu, siis pärast seda on juba palju raskem korraldada võistlusi.
Kokkuvõtteks mida ma tahtsin selle tekstiga öelda on see, et võistlusi tuleks korraldada kohe algusest peale vastavalt nõuetele, et ei tekiks probleeme ja enduro kui spordiala areneks Eestis.
Kõik kellel pole veel A kategooria lube, lube tegema!
To Pets
Keegi polegi ütelnud ,et lube ei pea olema-loomulikult peab,aga korraldaja pole kohustatud kontrollima ,sest söitja on omal vastutusel et load taskus,aga kurat lasteaiale ei korraldata .
Võta teadmiseks ,et korraldajale ei jää mingit vastutust ,kui vastav kindustus taskus ,mis ka on.
Mis selles halba on kui krossirattal tuled küljes ja number taga,kogu maailmas käib asi nii kui päris aus olla. Soomes vöetakse isegi arvele arkis krossi ratas vöistluste tarvis.
Mis vahet on krossi ja enduuro punn rehvil ,olen söitnud mölemaga ja mölemad jätavad samasuguse jälje maha. Tundub ,et sa ajad Motoorienteerumise ja enduuro vöistlused segamini
Ühtegi enduuro vöistlust pole vöimalik teha nii et loodusele absoluutselt mingit kahju ei tekiks.---lihtsalt pole vöimalik. Pärast pead lihtsalt hullemad kohad korda tegema.
loomulikult on köik load tähtsad , millest ei tohi üle astuda,
loomulikult peab reeglitest kinni pidama eriti tähtsamatest,aga päris hulluks ka asja ajad a ei saa ,kui sa just ise ei taha umbes 50000eegist vöistlus korraldus tasu kinni maksta.
Krossika saab väga hästi enduuro rattaks kombineerida ja siin mina isiklikult probleemi ei näe,sest muidu oleks ainult 15 söitjat igal üritusel
Mina üritan üldse 100km rada nii sisse ajada et üldse teedele asja poleks ,mis muidugi eriti raske ülesanne,aga vöimalik. oleneb muidugi ka RMK ja maaomanike nöusolekust.
Igaljuhul edu
Lärm
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.