Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas makuke »

Õhtust!
Järsku hakkas kripeldama küsimus, et mispärast näiteks see
http://cgi.ebay.co.uk/RACING-POWER-CHIP ... 5637c674f4
ja see
http://cgi.ebay.co.uk/HEALTECH-X-TRE-PO ... 3ca5532f04 on parem kui Power commander? Hinnavahe on tuntav, küll aga ei ole ma kindel, et nende töös drastilist erinevust märgata on..
Lisaks selline praktiline küsimus, et ideaalse seadistuse korral.. arvestan ,et parimal juhu lsaan 10hp juurde...Palju seda tegelikult 600cc ninja-l tunda annab?
Ärge ainult tuletage meelde, et odav=hea, pole olemas. Tean seda isegi, aga lihtsalt puht huvi pärast tahan teada.

Viimati muutis makuke, 23 Mär 2010, 21:14, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Re: Kogu kiirus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas sepp »

10HP on väga hästi tuntav 600 rattal.


jakim
Postitusi: 136
Liitunud: 13 Mai 2009, 23:38
Tsikkel: Hetkel jalamees
Tänatud: 1 kord

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas jakim »

Mõlemad karbid reguleerivad süüdet. Power commanderiga neid võrrelda pole mõtet kuna need ei reguleeri pritsungi tööd ja seega reaalset võitu ei tule.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3229
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 222 korda

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Selle chipi kohta ei oska midagi öelda,tre kohta loe Dragbikeśt PowercommanderUSB3 on juba päris hästi progetav, saab päris häid mappe sisse panna-kas ei olnud äkki 500rpm kaupa.(kütuse-õhu vahekorda pean silmas)

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas korke »

10 hp sa ei saa ainuküksi power commanderi ja ignition moduli abil. Vaja ikka muid asju ka teha tsikli juures.
IDEAALSET seadistus sai ei saa mitte kunagi power commanderi ning ignition moduli abil :roll: Ikka ainult võidusõidu ajudega mis on igatepidi programeeritavad ning muudetavad :) Kui võrrelda racing ecut ja power commanderit tavalise tsikli peal millel tavaline tuuning tehtud siis racing ecuga saab kindlasti mõne hobuse rohkem tänu sellele ,et saab palju rohkem seadistada.

makuke kirjutas:

Lisaks selline praktiline küsimus, et ideaalse seadistuse korral.. arvestan ,et parimal juhu lsaan 10hp juurde...Palju seda tegelikult 600cc ninja-l tunda annab?
Ärge ainult tuletage meelde, et odav=hea, pole olemas. Tean seda isegi, aga lihtsalt puht huvi pärast tahan teada.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Karupoeg puhh
Postitusi: 603
Liitunud: 19 Okt 2003, 18:37
Asukoht: Laagri

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas Karupoeg puhh »

korke kirjutas:

10 hp sa ei saa ainuküksi power commanderi ja ignition moduli abil. Vaja ikka muid asju ka teha tsikli juures.
IDEAALSET seadistus sai ei saa mitte kunagi power commanderi ning ignition moduli abil :roll: Ikka ainult võidusõidu ajudega mis on igatepidi programeeritavad ning muudetavad :) Kui võrrelda racing ecut ja power commanderit tavalise tsikli peal millel tavaline tuuning tehtud siis racing ecuga saab kindlasti mõne hobuse rohkem tänu sellele ,et saab palju rohkem seadistada.

makuke kirjutas:

Lisaks selline praktiline küsimus, et ideaalse seadistuse korral.. arvestan ,et parimal juhu lsaan 10hp juurde...Palju seda tegelikult 600cc ninja-l tunda annab?
Ärge ainult tuletage meelde, et odav=hea, pole olemas. Tean seda isegi, aga lihtsalt puht huvi pärast tahan teada.

Hm...ma ei taha eriti nõustuda.
Kui powercommanderi ja süütemooduli seadistamis piirid "otsa" ei saa. Siis ma ei näe põhjust miks peaks racing ecu-ga rohkem powerit saama. Küll võib seadistamise täpsus tõesti suurem olla kui ecu "map" on näiteks tihedam kui powercommanderi 250rpm ja gaasiasendeid võib ka mapis rohkem olla. Kuid ma ei oleks kindel selle olulisuse osas. 250rpm on ju tsikli juures päris väike pöörete vahemik tegelikult. Racing ecu-l minusilmis võib olla muid eeliseid peale selle, et Tal võib olla lihtsalt mingeid lisafunktsioone(pit lane limiter, launch control, traction control...mida iganes) ja kogu vajalik juhtmepundar peaks olema tunduvalt väiksem?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8453
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 340 korda
Tänatud: 438 korda
Kontakt:

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas mx77 »

No kui puhtalt teoreetiliselt rääkida siis puhtalt karbist enesest sõltuvalt võimsuse vahet ei tohiks neist ju ühelgi olla. Ka sandardboksi EPROM mapid peaks saama üle kirjutada, lihtsalt see on tehtud tavaliselt keerulisemaks ja loeb ta ainult tehase originaalprogrammeerijat. Küsimus siis just pigem kasutusmugavuses ja võimaluses ise modida.

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas sepp »

Karupoeg puhh kirjutas:

Hm...ma ei taha eriti nõustuda.
Kui powercommanderi ja süütemooduli seadistamis piirid "otsa" ei saa. Siis ma ei näe põhjust miks peaks racing ecu-ga rohkem powerit saama. Küll võib seadistamise täpsus tõesti suurem olla kui ecu "map" on näiteks tihedam kui powercommanderi 250rpm ja gaasiasendeid võib ka mapis rohkem olla. Kuid ma ei oleks kindel selle olulisuse osas. 250rpm on ju tsikli juures päris väike pöörete vahemik tegelikult. Racing ecu-l minusilmis võib olla muid eeliseid peale selle, et Tal võib olla lihtsalt mingeid lisafunktsioone(pit lane limiter, launch control, traction control...mida iganes) ja kogu vajalik juhtmepundar peaks olema tunduvalt väiksem?

5+

Kasutaja avatar

justcraizy
Postitusi: 513
Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
Asukoht: Tallinn, Tartu

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas justcraizy »

Maailma kiireima 636 omanik kirjutas mingi aeg nii:
"I only use the kit ecu for the timing part . But I want to be able to change the timing in each gear along with the fuel , The kit ecu wont do that so I am going to get the ignition modual so that they all work together"

zx6r(04)->zx6r(06)->zx10r(08)-> cbr600rr(07)
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Nagu siin juba mainitud sai, siis tegemist ei ole PowerCommanderi sarnaste seadmetega. PC reguleerib kütust kuid need seadmed muudavad süüdet.
Kokkuvõttes EFI boxidest pole siin juttugi olnud :D

Muide Dragbike.ee on alates Märtsikuust Healtech toodete ametlik edasimüüja Eestis ja selle X-Tre karbi saaksid minu käest 1390 kr.-ga, ehk kõige odavamalt ilmselt kogu maailmast. Sinu antud lingil Inglise eBay's on hinnaks 1730 kr. Tänaseks on kogu Healtech-i tootevalik ka meie kodulehel olemas.

Kuna kõige parem seade EFI reguleerimiseks mootorratastel ja ATV'del on minu arvates DynoJet PowerCommander, siis sellest ka järgnev jutt:

PowerCommander on sissepritse häälestusmoodul, mis paigutatakse sisuliselt aju ning pritsungsüsteemi vahele. Kuna PowerCommander kasutab ratta originaalpistikuid, siis mingisuguseid muudatusi originaaljuhtmestikus ei ole vaja. Lõviosa ratastele on Power Commander paigaldatav vähem kui 15 minutiga.

PowerCommander muudab "kütusekaarti" ning mõningatel juhtudel ka süüte ajastust. Läbi Powerkommanderi on võimalik ka käikude "shiftimine". PowerCommanderga on võimalik pritsungsüsteem häälestada praktiliselt täiusliku täpsuseni mis võimaldab mootorist kõik tema potensiaal välja pigistada. Samas ei ole vaja muretseda, et midagi muudetakse pöördumatult - kõik "ajus" sisalduv säilub algsel kujul, sest muutused tehakse ainult PowerCommanderi siseselt. Viimase eemaldamise järel, hakkab toitesüsteem uuesti kasutama, tootjatehasest väljastatud häälestust.

DRAGBIKE.ee pakub ka PowerCommanderi häälestusteenust, mille vastu saavad väga vähesed dünopingid maailmas. Lähim sarnase tulemustäpsusega lahendus on tuuletunneliga varustatud dünopingis, mis asub Saksamaal. Dragbike.ee kasutab lambda anduriga varustatud häälestussüsteemi, millega on võimalik kütusesegu mõõta reaalsetes tingimustes sõites(ringrajal näiteks). Sellega tagatakse loodava "kütusekaardi" täpsus ning stabiilsus erinevatel kiirustel. Tavapärased dünopingid ei suuda imiteerida reaalse sõidu ajal tekkivaid õhuvoolusi ega turbulentsi mõjust tulenevat hõrendust väljalaskele, mis kokkuvõttes mõjutavad kaasaegsete tsiklite küttesegu väga olulisel määral. Loe lähemalt: http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=13&item=163

Õige ning stabiilne küttesegu ei ole pelgalt võidusõitjate. Õige ning stabiilne küttesegu tagab mootori võimsuse stabiilse jaotuse ning mootori väiksema kulumise. Õige häälestuse puhul märkad, et küttekulu on oluliselt vähenenud.

Kasutaja avatar

oldmaniac
Postitusi: 527
Liitunud: 30 Mär 2009, 21:37
Tsikkel: ZX-10R
Asukoht: Paar meetrit Tallinnast
Kontakt:

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas oldmaniac »

Nigga kirjutas:

Muide Dragbike.ee on alates Märtsikuust Healtech toodete ametlik edasimüüja Eestis ja selle X-Tre karbi saaksid minu käest 1390 kr.-ga, ehk kõige odavamalt ilmselt kogu maailmast.

Veebilehel ja mujal veebis on küll olemas ilus müügijutt, aga kas on ehk olemas keegi kohalik, kes teab oma kogemustest rääkida?

Veel. Müügijutus on kirjas, et see vidin eemaldab lõppkiiruse piirangu 1000cc ja suurematel ratastel (299+ kmh). Kuidas see välja näeb ehk kas siis hakkab spidomeeter näitama numbreid 3xx vormis senise kuni 2xx asemel?

Väidetavasti on kõik stock rattad mingil moel piiratud a'la vaid 5. käigu puhul töötab mootor kogu võimsusega. Ülejäänud ajast tegeleb stock ECU mootori taltsutamisega. On olemas mingi häkk, mille abil öeldakse ajule, et kogu aeg on 5. käik ja sellega saab piirangutest lahti. Kas X-Tre ka selles osas mingit muudatust tekitab?

Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Tegemist ei ole mingi müügijutuga vaid reaalsusega. Kohalik olen mina, kes teab rääkida ja kindlasti ka kliendid kes on GIPro'sid dragbike.ee'st soetanud. Kuna dragbike.ee on nüüd Healtech toodete ametlik edasimüüja, siis võid eeldada, et tegu on kvaliteetsete ja kasulike toodetega. Vastasel korral ei hakkaks ma neid dragbike'i müüki panema ja veelvähem tootjaga edasimüüja lepingut sõlmima.
Lõppkiirusest niipalju, et konkreetselt on ju kirjas, et eemaldab lõppkiiruse piirangu 299 km/h mitte ei lisa spidomeetrile numbreid. Kõik stock rattad ei ole piiratud. Tegemist on põhiliselt Kawasaki, Suzuki mudelitega millel taoline piirang peal on ja milledele X-TRE kõige rohkem efektiivsust annavad. Olenevalt ratta mudelist töötab 4. või 5. käik täie võimsusega. X-TRE puhul saab valida 4.,5., või 6. käigu asendi. X-TRE'ga säilib tehase käigunäidik (uuematel ratastel) ning vabakäiguasendis lülib seade ennast välja ja mootor töötab ühtlaselt. Teised TRE'd töötavad kogu aeg ja põhjustavad vabakäiguasendis pöörete kõikumise ja kehva tühikäigu. Igatahes kogu see jutt on täpselt sama moodi kirja pandud drgabike.ee lehele.


jakim
Postitusi: 136
Liitunud: 13 Mai 2009, 23:38
Tsikkel: Hetkel jalamees
Tänatud: 1 kord

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas jakim »

Olen oma K1 600 GSXR-ile TRE paigaldanud. Tegemist sellisega, mis hoiab aju jaoks käigu signaali 5nda käigu tasemel ja vabakäigu korral hoiab signaali ikkagi õigel vabakäigu nivool .
Põhiliseks asja plussiks on see, et kuna esimese kolme käiguga on süüde nüüd ikkagi õige on käikude alla vahetamine tunduvalt lõbusam. Väände suurenemine on ka ehk tuntav. See kui palju raha sellise karbi peale kulutada on ise küsimus. Kui füüsikast-elektroonikast selge kuidas töötab transistor ja kuidas takisti võib natuke odavalt hakkama saada.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas korke »

500 pöörde kaupa seadistada on täiesti piisav aga power commanderil ei saa näiteks muuta pihustamise nurka ehk siis hetk millal ta pihustab. Suurim puudu jääk aga see on ka mõni 0,xx hp kõigest rinka tsiklil, eriti hakkan selle järgi puudust tundma kui on kangem nukk vahel ja tsikkel oli originaalis mingi suvaline f klassi matka nässakas nagu hayabusa :)
Ignition modul on minu silmis täis saast. Ei ole mul nendega lihtsalt vedanud. lisaks süütenurka ta muudab REAALSELT 2,5 kraadi. Millest jääb liiga väheks kui mootoris on miskit tehtud või läinud mõne kangema kütuse peale. Power commander 3 ei saa iga eraldi käigukohta määrata kütuse hulka aga ega see ka pole nii väga oluline asi. power commander on veits uimane elukas ka.

Racing ecu pluss on jah see ,et saab rohkem asju muuta ning oma vahel asju siduda ning hunnik lisa funktsioone ühes karbikeses. Rinka tsiklile paneks ikka power commanderi kui riiulis vedelemas sest sellega saab olulised asjad ära muuta :)

Karupoeg puhh kirjutas:
korke kirjutas:

10 hp sa ei saa ainuküksi power commanderi ja ignition moduli abil. Vaja ikka muid asju ka teha tsikli juures.
IDEAALSET seadistus sai ei saa mitte kunagi power commanderi ning ignition moduli abil :roll: Ikka ainult võidusõidu ajudega mis on igatepidi programeeritavad ning muudetavad :) Kui võrrelda racing ecut ja power commanderit tavalise tsikli peal millel tavaline tuuning tehtud siis racing ecuga saab kindlasti mõne hobuse rohkem tänu sellele ,et saab palju rohkem seadistada.

makuke kirjutas:

Lisaks selline praktiline küsimus, et ideaalse seadistuse korral.. arvestan ,et parimal juhu lsaan 10hp juurde...Palju seda tegelikult 600cc ninja-l tunda annab?
Ärge ainult tuletage meelde, et odav=hea, pole olemas. Tean seda isegi, aga lihtsalt puht huvi pärast tahan teada.

Hm...ma ei taha eriti nõustuda.
Kui powercommanderi ja süütemooduli seadistamis piirid "otsa" ei saa. Siis ma ei näe põhjust miks peaks racing ecu-ga rohkem powerit saama. Küll võib seadistamise täpsus tõesti suurem olla kui ecu "map" on näiteks tihedam kui powercommanderi 250rpm ja gaasiasendeid võib ka mapis rohkem olla. Kuid ma ei oleks kindel selle olulisuse osas. 250rpm on ju tsikli juures päris väike pöörete vahemik tegelikult. Racing ecu-l minusilmis võib olla muid eeliseid peale selle, et Tal võib olla lihtsalt mingeid lisafunktsioone(pit lane limiter, launch control, traction control...mida iganes) ja kogu vajalik juhtmepundar peaks olema tunduvalt väiksem?

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Et kui haamriga vastu näppu lööd siis on haamer saast :mrgreen:

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3833
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 162 korda
Tänatud: 89 korda

Re: Kogu kiitus ja laim igasugu EFI "power box-idest" jne..

Lugemata postitus Postitas sepp »

mul töötab pc3 ja syytemoodul juba 2,5a laitmatult
Korke Sinu loogika järgi.. busa ka ju täielik saast.. vaata kuidas ta sõitsis Sul eelmine hooaeg :mrgreen:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”