DR750 ja DR800
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR750 ja DR800
Swenska kirjutas:Teema üleval hoidmiseks võiks ka teema algataja ise oma massinast värskemaid kaadreid jagada ....
Aga palun - kolm päeva tagasi:
Esiotsa kirkusin kõige täiega maha - kaalus terve tonni ja selle sees ei töötanud enam peale tahhoka nagunii ükski asi. Latern paistis eespoolt vaadates terve, aga valgus langes üliveidralt - selgus, et keegi varasematest omanikest on reflektori kõveraks sõita suutnud. Kaalusin säänseid ja määnseid variante - lõpuks läks ikkagi ette H4 latern mingi +30% pirniga. Odav ja Võib-olla mitte parim lahendus, aga valgus on täitsa OK. Mulle ausalt öeldes meeldivad ümmargused laternad - hullud japsid on oma disaini ja persekujuliste laternatega juba ammuilma mingites koletisi täis multifilmiparalleeluniversumites... Kui tsikkel disaini alt välja tõmmata, pole ka välimusel enamasti väga vigagi. Ja ratas muutub 20 kg kergemaks. Ja igale poole saab ligi.
Acerbise paak läks peale (Yamaha XT600 oma), jälle törtsu kergem ning bensupumba kaadervärgi sai kõige naha ja karvadega pealt maha tõmmata. Sadula ja paagi vahel on tööriistapaki koht, selle küljed on praegu kinni tegemata, aga küll ma midagi välja mõtlen. proovi pärast sai kõrge poritiib ka pandud. Sigma jalgrattaspido, loomulikult käepidemesoojendused ning talveks sai jõhker suur polaarklaas ka ette pandud, mida aga pole katsetada saanudki, sest talv tuli piizut teistsugune kui ootasin;)
***Ja meie õuele saabus lõpuks suur soe kuldkollane KEVADPÄIKE!!!
Õu on nüüd nagu hokiväljak.
terv, juss
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
Re: DR750 ja DR800
No disrespekt aga
Ainuke asi selle ratta juures praegu on must sadulanahk
Aga, kui selle originaal porilaua ära võtsid, kas siis igast pori jms liiga palju mootori peale ei hakka viskama?
Ning see väike must vahetükk mis on? Seda ei ole mõistlik ära võtta?
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: DR750 ja DR800
on sellel madala porika kinnitus kronsal poin ka we ? aga muidu täitsa norm rott big sul -hea kärnatada
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR750 ja DR800
Hee-hee mulle pole üllatus, et teile ei meeldi, mida ma teen. Ma olen lihtsalt liiga praktiline inimene. DR-BIG kogu oma nokaga on väga lahe, aga see disainivärk ei ole minu jaoks.
Hr. Kaaru kirjutas:on sellel madala porika kinnitus kronsal poin ka we ? aga muidu täitsa norm rott big sul -hea kärnatada
Üsna hea point on. Ilma selleta hakkab pidurdades veel rohkem harki väänama. Eks ta lahjavõitu mudidugi ole, tegelt kuluks sinna ära Hessler-style stabilisaator või veel parem - korralik WP hark vms. Aga praegu mul paremat käepärast pole ja see plekitükk on parem kui mitte midagi.
ega see madal porikaski maani ulatu - kui vaatad, mis kursiga see sopp sealt ratta alt välja lendab, siis vahet peaaegu polegi.
AGA põhilised tulemused:
*ülevalt otsast on tohutult palju rauda minema kühveldatud. Sõitsin täna väikese tiiru ja panin ta proovi pärast lapiti tee peale maha - tõstmine pole enam mingi probleem! Isegi koos kastiga.
*Ma näen selgelt kütusetaset, soodsate valgusoludega ka väljastpoolt läbi paagiseina - enne pidin aimama, kui palju veel järgi on.
*Sadula ja paagi eemaldamine võtab aega umbes 10-15 sekundit ja toimub tööriistade abita - kõik on PALJU lihtsam kui varem.
terv. juss
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
Re: DR750 ja DR800
Hea meel tõdeda, et paak ja porikas õigetesse kätesse läksid! Palju see elukas nüüd kaalub? Kui 180kg tuleb, siis hakka või ise sellise peale mõtlema...
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: DR750 ja DR800
krt. enda twinnil sai ka se kronsa pensionile saadetud hakka või midagi asemele aretama
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: DR750 ja DR800
tere,
ega kellegil DR800 nokka ja küljeplastikuid ära ärida pole. võivad olla vigastatud.
-
- Postitusi: 350
- Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
- Tsikkel: Yamaha
- Asukoht: tartu
- Tänanud: 6 korda
Re: DR750 ja DR800
Mul vedeleb Dr750 plaste ja esituli koos kronsaga, kui kellegil huvi on võin pilti teha, paari õlle vastu vahetaks küll
Tagavelg koos trummelpiduri ja hammasrattaga on ka, teeks selle ka rahaks kui keegi tahab.
Re: DR750 ja DR800
Kui saadad paar pilti nendest plastikutest, siis vaatan üle ja äkki hakkan õllesi lugema .
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: DR750 ja DR800
MõnusMäger kirjutas:Kui saadad paar pilti nendest plastikutest, siis vaatan üle ja äkki hakkan õllesi lugema
.
750 plastikud ei tohiks sobida 800le. alates 800 tuli just paagi kuju ja jalgade plastik lohkude osas suurim muudatus.
Re: DR750 ja DR800
Oskab keegi aidata?
Sai spido valgustus asendatud LEDidega ning nüüd suunad ei vilgu?
Takistid liiga väikse takistusega või liiga suurega? 2 kiloomiseid takisteid kasutasin.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
- Asukoht: Viljandi/Soodla
Re: DR750 ja DR800
Kellel DR800 SR43 disaini vaja on - mul on kogu kraam alles, mis maha võetud sai - nokk, paagiplastikud, küljeplastikud, esiotsa raam, esiklaas, spidokas-tahhokas, esituli, esiporikas, paak, kütusepump ja võib-olla miskit veel. Esitule klaas on korras, aga reflektor kõver - linnasõiduks ja päevasel ajal hea küll, aga päris pimedas ei viska valgust nii kaugele kui vaja.
kui tarvis, saab ka tagaotsa plasti ja tagatule - siis pean lihtsalt midagi asemele otsima.
terv, juss
5274948
Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;
Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125......
Re: DR750 ja DR800
DR800 vinkood teil kõigil 17 kohaline? Mul 11-kohaline
Milline number aastat näitab vin koodis, googledasin, aga ei leidnud.
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: DR750 ja DR800
tundub, et miski ei kajasta seal aastat. mul 91 aasta masin aga numbrit 9 polegi koodis
Re: DR750 ja DR800
RaPtile kirjutas:DR800 vinkood teil kõigil 17 kohaline? Mul 11-kohaline
![]()
Milline number aastat näitab vin koodis, googledasin, aga ei leidnud.
Kümnes täht või number vinkoodis on aastaarv.
A=1980
B=1981
C=1982
D=1983
E=1984
F=1985
G=1986
H=1987
J=1988
K=1989
L=1990
M=1991
N=1992
P=1993
R=1994
S=1995
T=1996
V=1997
W=1998
X=1999
Y=2000
1=2001
2=2002 jne
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: DR750 ja DR800
paraku tundub, et see DR800 süsteemiga ei klapi...
kümnes täht või number on kolm, aga 2003 neid rattaid ei toodetudki enam.
Re: DR750 ja DR800
Amordisimmerite pärast oli vaja teada seda, kahtlesin kas passis olev arv klapib, kuid siiski klappis, arvasin et 95-96 mudel, kuid siiski 1997
Amordid korras, homme klapid ja uus värv, järgmine nädal peaks sadulanaha ka saama, siis saab sõitma hakkata.
Re: DR750 ja DR800
Palju elus kaalu on järgi jäänud, oled mõõtnud?
Palju sealt kaalu maha annab võtta, tehase andmed viitavad mingi 194 kilole.
Oma väikest DR-i olen ikka mduast kätte saanud ja paar abikäsi teinekord ka ligi, kuid mitte alati saadaval.
Siiani minu arusaam, et suured kaaluvad rohkem kui väiksed ametivennad, sellest tulenevalt liiguvad edasi halvemini? Paari isendiga testsõite teinud.
http://www.suzukicycles.org/DR-series/D ... -Big.shtml
Hea asjan tunudub muidugi vesijahutus.
Usku pole veel muutnud- aga kui nüüd suvel kokku trehvab, siis saab võrrelda.
Esiotsa kirkusin kõige täiega maha - kaalus terve tonni ja selle sees ei töötanud enam peale tahhoka nagunii ükski asi. Latern paistis eespoolt vaadates terve, aga valgus langes üliveidralt - selgus, et keegi varasematest omanikest on reflektori kõveraks sõita suutnud. Kaalusin säänseid ja määnseid variante - lõpuks läks ikkagi ette H4 latern mingi +30% pirniga. Odav ja Võib-olla mitte parim lahendus, aga valgus on täitsa OK. Mulle ausalt öeldes meeldivad ümmargused laternad - hullud japsid on oma disaini ja persekujuliste laternatega juba ammuilma mingites koletisi täis multifilmiparalleeluniversumites... Kui tsikkel disaini alt välja tõmmata, pole ka välimusel enamasti väga vigagi. Ja ratas muutub 20 kg kergemaks. Ja igale poole saab ligi.
Acerbise paak läks peale (Yamaha XT600 oma), jälle törtsu kergem ning bensupumba kaadervärgi sai kõige naha ja karvadega pealt maha tõmmata. Sadula ja paagi vahel on tööriistapaki koht, selle küljed on praegu kinni tegemata, aga küll ma midagi välja mõtlen. proovi pärast sai kõrge poritiib ka pandud. Sigma jalgrattaspido, loomulikult käepidemesoojendused ning talveks sai jõhker suur polaarklaas ka ette pandud, mida aga pole katsetada saanudki, sest talv tuli piizut teistsugune kui ootasin;)
***Ja meie õuele saabus lõpuks suur soe kuldkollane KEVADPÄIKE!!!
Õu on nüüd nagu hokiväljak.
terv, juss[/quote]
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: DR750 ja DR800
DR 800 oli nii kaua kui teda üleüleüleüldse tehti, õhk-õli. see on gaad dääm fakt.
ps. varsti võiks ehk väikese BIGide kohtingu teha koos mõnusa metsateede tripiga, palju meil siin gepsuomanikke muidu on? endal paraku puudub..
Re: DR750 ja DR800
Seni kuni mul veel Heidenau rehvid all on olen nõus.
Aga varsti lähevad slikid alla, siis vist ei tuleks enam metsa sõitma...
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: DR750 ja DR800
mingi hetk võiks juba raskeendu metsaradadele ka üles äratada. aeg on mammutid liikvele ajada...
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8860
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: DR750 ja DR800
RaPtile kirjutas:Seni kuni mul veel Heidenau rehvid all on olen nõus.
![]()
Aga varsti lähevad slikid alla, siis vist ei tuleks enam metsa sõitma...
mitte et see minu asi oleks aga miks sa midagi muud alla panna tahad? Heidenau on niisama kärutamiseks ka ju ok
Re: DR750 ja DR800
Hetkel K60'd,
Arvatavasti asfalti sõitu rohkem, nii 90% kogu sõitudest, siis kahju niisama ära kulutada klotse.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6767
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: DR750 ja DR800
RaPtile kirjutas:Hetkel K60'd,
Arvatavasti asfalti sõitu rohkem, nii 90% kogu sõitudest, siis kahju niisama ära kulutada klotse.
Ära selle pärast küll põe- see ongi selline universaalide universaalsem rehv, mis on oma kulumiskindlust tõestanud igasugustes oludes.
edu
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8860
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 366 korda
- Kontakt:
Re: DR750 ja DR800
mul pidas samuti K60 üle 10 tuhande all, kuigi enamus sõite oli asfaldi peal. pigem jääb ta maastikul törts lahjaks
Re: DR750 ja DR800
Piipz kirjutas:mul pidas samuti K60 üle 10 tuhande all, kuigi enamus sõite oli asfaldi peal. pigem jääb ta maastikul törts lahjaks
ei tea.. mul 2 jooksu pidand mõlemad 5k kanti.. sa piips sõidad ikka täiesti pussy mode "on" asendis vist
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.