DR750 ja DR800

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
torupilli juss
Postitusi: 45
Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
Asukoht: Viljandi/Soodla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas torupilli juss »

Swenska kirjutas:

Teema üleval hoidmiseks võiks ka teema algataja ise oma massinast värskemaid kaadreid jagada .... :wink:

Aga palun - kolm päeva tagasi:

Pilt

Pilt

Pilt

Esiotsa kirkusin kõige täiega maha - kaalus terve tonni ja selle sees ei töötanud enam peale tahhoka nagunii ükski asi. Latern paistis eespoolt vaadates terve, aga valgus langes üliveidralt - selgus, et keegi varasematest omanikest on reflektori kõveraks sõita suutnud. Kaalusin säänseid ja määnseid variante - lõpuks läks ikkagi ette H4 latern mingi +30% pirniga. Odav ja Võib-olla mitte parim lahendus, aga valgus on täitsa OK. Mulle ausalt öeldes meeldivad ümmargused laternad - hullud japsid on oma disaini ja persekujuliste laternatega juba ammuilma mingites koletisi täis multifilmiparalleeluniversumites... Kui tsikkel disaini alt välja tõmmata, pole ka välimusel enamasti väga vigagi. Ja ratas muutub 20 kg kergemaks. Ja igale poole saab ligi.

Acerbise paak läks peale (Yamaha XT600 oma), jälle törtsu kergem ning bensupumba kaadervärgi sai kõige naha ja karvadega pealt maha tõmmata. Sadula ja paagi vahel on tööriistapaki koht, selle küljed on praegu kinni tegemata, aga küll ma midagi välja mõtlen. proovi pärast sai kõrge poritiib ka pandud. Sigma jalgrattaspido, loomulikult käepidemesoojendused ning talveks sai jõhker suur polaarklaas ka ette pandud, mida aga pole katsetada saanudki, sest talv tuli piizut teistsugune kui ootasin;)

***

Ja meie õuele saabus lõpuks suur soe kuldkollane KEVADPÄIKE!!!

Pilt

Õu on nüüd nagu hokiväljak. :D

terv, juss

Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;

Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125...... (help)

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

No disrespekt aga :D
Ainuke asi selle ratta juures praegu on must sadulanahk :wack:

Aga, kui selle originaal porilaua ära võtsid, kas siis igast pori jms liiga palju mootori peale ei hakka viskama?
Ning see väike must vahetükk mis on? Seda ei ole mõistlik ära võtta?


Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

on sellel madala porika kinnitus kronsal poin ka we ? aga muidu täitsa norm rott big sul -hea kärnatada :wink:

I love my bike, it´s amazing machine!

Teema algataja
torupilli juss
Postitusi: 45
Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
Asukoht: Viljandi/Soodla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas torupilli juss »

Hee-hee ;) mulle pole üllatus, et teile ei meeldi, mida ma teen. Ma olen lihtsalt liiga praktiline inimene. DR-BIG kogu oma nokaga on väga lahe, aga see disainivärk ei ole minu jaoks.

Hr. Kaaru kirjutas:

on sellel madala porika kinnitus kronsal poin ka we ? aga muidu täitsa norm rott big sul -hea kärnatada :wink:

Üsna hea point on. Ilma selleta hakkab pidurdades veel rohkem harki väänama. Eks ta lahjavõitu mudidugi ole, tegelt kuluks sinna ära Hessler-style stabilisaator või veel parem - korralik WP hark vms. Aga praegu mul paremat käepärast pole ja see plekitükk on parem kui mitte midagi.

ega see madal porikaski maani ulatu - kui vaatad, mis kursiga see sopp sealt ratta alt välja lendab, siis vahet peaaegu polegi.

AGA põhilised tulemused:
*ülevalt otsast on tohutult palju rauda minema kühveldatud. Sõitsin täna väikese tiiru ja panin ta proovi pärast lapiti tee peale maha - tõstmine pole enam mingi probleem! Isegi koos kastiga.
*Ma näen selgelt kütusetaset, soodsate valgusoludega ka väljastpoolt läbi paagiseina - enne pidin aimama, kui palju veel järgi on.
*Sadula ja paagi eemaldamine võtab aega umbes 10-15 sekundit ja toimub tööriistade abita - kõik on PALJU lihtsam kui varem.

terv. juss

Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;

Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125...... (help)

Kasutaja avatar

gaas
Postitusi: 29
Liitunud: 05 Aug 2009, 11:57
Tsikkel: CRF 250

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas gaas »

Hea meel tõdeda, et paak ja porikas õigetesse kätesse läksid! Palju see elukas nüüd kaalub? Kui 180kg tuleb, siis hakka või ise sellise peale mõtlema...


Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

krt. enda twinnil sai ka se kronsa pensionile saadetud :D hakka või midagi asemele aretama :wack:

I love my bike, it´s amazing machine!

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

tere,

ega kellegil DR800 nokka ja küljeplastikuid ära ärida pole. võivad olla vigastatud.

Kasutaja avatar

deadend
Postitusi: 350
Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: tartu
Tänanud: 6 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas deadend »

Mul vedeleb Dr750 plaste ja esituli koos kronsaga, kui kellegil huvi on võin pilti teha, paari õlle vastu vahetaks küll :)
Tagavelg koos trummelpiduri ja hammasrattaga on ka, teeks selle ka rahaks kui keegi tahab.


MõnusMäger

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas MõnusMäger »

Kui saadad paar pilti nendest plastikutest, siis vaatan üle ja äkki hakkan õllesi lugema :).


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

MõnusMäger kirjutas:

Kui saadad paar pilti nendest plastikutest, siis vaatan üle ja äkki hakkan õllesi lugema :).

750 plastikud ei tohiks sobida 800le. alates 800 tuli just paagi kuju ja jalgade plastik lohkude osas suurim muudatus.

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Oskab keegi aidata?
Sai spido valgustus asendatud LEDidega ning nüüd suunad ei vilgu?
Takistid liiga väikse takistusega või liiga suurega? 2 kiloomiseid takisteid kasutasin.


Teema algataja
torupilli juss
Postitusi: 45
Liitunud: 07 Juun 2006, 20:05
Asukoht: Viljandi/Soodla

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas torupilli juss »

Kellel DR800 SR43 disaini vaja on - mul on kogu kraam alles, mis maha võetud sai - nokk, paagiplastikud, küljeplastikud, esiotsa raam, esiklaas, spidokas-tahhokas, esituli, esiporikas, paak, kütusepump ja võib-olla miskit veel. Esitule klaas on korras, aga reflektor kõver - linnasõiduks ja päevasel ajal hea küll, aga päris pimedas ei viska valgust nii kaugele kui vaja.

kui tarvis, saab ka tagaotsa plasti ja tagatule - siis pean lihtsalt midagi asemele otsima.

terv, juss
5274948

Praegu: Honda GL1500 '98; Yamaha TDM850 '01; Suzuki DR800 '95; Kiwipurustaja KMZ650 '75;

Varem: Kawasaki VN1500 Nomad '01, Buell XB12X '06, Jawa 634 '75, Kawasaki ZX9R '00, AME H7/3 750, Yamaha XT600 '89, Kawasaki GpZ1100 '81, Honda Magna vf1100c '83, Kawasaki KLR600 '85, Jawa 638 '87, Yamaha XJ750 '83 (alias KMZ650), CZ250 '63, Ural 650, Dnepr 650, paar Iž Jupiteri, Minsk 125...... (help)

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

DR800 vinkood teil kõigil 17 kohaline? Mul 11-kohaline :wack:
Milline number aastat näitab vin koodis, googledasin, aga ei leidnud.


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

tundub, et miski ei kajasta seal aastat. mul 91 aasta masin aga numbrit 9 polegi koodis :shock:

Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Romka »

RaPtile kirjutas:

DR800 vinkood teil kõigil 17 kohaline? Mul 11-kohaline :wack:
Milline number aastat näitab vin koodis, googledasin, aga ei leidnud.

Kümnes täht või number vinkoodis on aastaarv.
A=1980
B=1981
C=1982
D=1983
E=1984
F=1985
G=1986
H=1987
J=1988
K=1989
L=1990
M=1991
N=1992
P=1993
R=1994
S=1995
T=1996
V=1997
W=1998
X=1999
Y=2000
1=2001
2=2002 jne

K-175>Voshod>Pannonia>Jawa-350/360>IZ Planeta-5>Jawa-250>K-750>Dnerp-650>Ural-650>Honda CX500>Suzuki LS650>IZ Jupiter-1>Honda CN250> Honda CH250>Suzuki Burgman 400>Royal Enfielt-500>Suzuki VX800>Yamaha FZS-1000>Honda ANF-125>Honda Hornet-900>Yamaha MT09 gen2>Yamaha Mt-09 gen4

dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

paraku tundub, et see DR800 süsteemiga ei klapi...

kümnes täht või number on kolm, aga 2003 neid rattaid ei toodetudki enam.

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Amordisimmerite pärast oli vaja teada seda, kahtlesin kas passis olev arv klapib, kuid siiski klappis, arvasin et 95-96 mudel, kuid siiski 1997 :bsmile:
Amordid korras, homme klapid ja uus värv, järgmine nädal peaks sadulanaha ka saama, siis saab sõitma hakkata.


joel...

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas joel... »

Palju elus kaalu on järgi jäänud, oled mõõtnud?

Palju sealt kaalu maha annab võtta, tehase andmed viitavad mingi 194 kilole.

Oma väikest DR-i olen ikka mduast kätte saanud ja paar abikäsi teinekord ka ligi, kuid mitte alati saadaval.

Siiani minu arusaam, et suured kaaluvad rohkem kui väiksed ametivennad, sellest tulenevalt liiguvad edasi halvemini? Paari isendiga testsõite teinud.
http://www.suzukicycles.org/DR-series/D ... -Big.shtml
Hea asjan tunudub muidugi vesijahutus.

Usku pole veel muutnud- aga kui nüüd suvel kokku trehvab, siis saab võrrelda. :D

Esiotsa kirkusin kõige täiega maha - kaalus terve tonni ja selle sees ei töötanud enam peale tahhoka nagunii ükski asi. Latern paistis eespoolt vaadates terve, aga valgus langes üliveidralt - selgus, et keegi varasematest omanikest on reflektori kõveraks sõita suutnud. Kaalusin säänseid ja määnseid variante - lõpuks läks ikkagi ette H4 latern mingi +30% pirniga. Odav ja Võib-olla mitte parim lahendus, aga valgus on täitsa OK. Mulle ausalt öeldes meeldivad ümmargused laternad - hullud japsid on oma disaini ja persekujuliste laternatega juba ammuilma mingites koletisi täis multifilmiparalleeluniversumites... Kui tsikkel disaini alt välja tõmmata, pole ka välimusel enamasti väga vigagi. Ja ratas muutub 20 kg kergemaks. Ja igale poole saab ligi.

Acerbise paak läks peale (Yamaha XT600 oma), jälle törtsu kergem ning bensupumba kaadervärgi sai kõige naha ja karvadega pealt maha tõmmata. Sadula ja paagi vahel on tööriistapaki koht, selle küljed on praegu kinni tegemata, aga küll ma midagi välja mõtlen. proovi pärast sai kõrge poritiib ka pandud. Sigma jalgrattaspido, loomulikult käepidemesoojendused ning talveks sai jõhker suur polaarklaas ka ette pandud, mida aga pole katsetada saanudki, sest talv tuli piizut teistsugune kui ootasin;)

***

Ja meie õuele saabus lõpuks suur soe kuldkollane KEVADPÄIKE!!!

Õu on nüüd nagu hokiväljak. :D

terv, juss[/quote]


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

DR 800 oli nii kaua kui teda üleüleüleüldse tehti, õhk-õli. see on gaad dääm fakt. :lol:

ps. varsti võiks ehk väikese BIGide kohtingu teha koos mõnusa metsateede tripiga, palju meil siin gepsuomanikke muidu on? endal paraku puudub..

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Seni kuni mul veel Heidenau rehvid all on olen nõus. :bsmile:
Aga varsti lähevad slikid alla, siis vist ei tuleks enam metsa sõitma...

Kasutaja avatar

tiam
Postitusi: 93
Liitunud: 18 Aug 2009, 22:03
Tsikkel: DR800 / SE300R
Asukoht: Harjumaa Harku vald

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas tiam »

Võiks küll väikse väljasõidu loodusesse teha.


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

mingi hetk võiks juba raskeendu metsaradadele ka üles äratada. aeg on mammutid liikvele ajada...

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8860
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Piipz »

RaPtile kirjutas:

Seni kuni mul veel Heidenau rehvid all on olen nõus. :bsmile:
Aga varsti lähevad slikid alla, siis vist ei tuleks enam metsa sõitma...

mitte et see minu asi oleks aga miks sa midagi muud alla panna tahad? Heidenau on niisama kärutamiseks ka ju ok :P

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Hetkel K60'd,
Arvatavasti asfalti sõitu rohkem, nii 90% kogu sõitudest, siis kahju niisama ära kulutada klotse.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas yeekim »

RaPtile kirjutas:

Hetkel K60'd,
Arvatavasti asfalti sõitu rohkem, nii 90% kogu sõitudest, siis kahju niisama ära kulutada klotse.

Ära selle pärast küll põe- see ongi selline universaalide universaalsem rehv, mis on oma kulumiskindlust tõestanud igasugustes oludes.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8860
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 366 korda
Kontakt:

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas Piipz »

mul pidas samuti K60 üle 10 tuhande all, kuigi enamus sõite oli asfaldi peal. pigem jääb ta maastikul törts lahjaks

Kasutaja avatar

madone
Mode
Postitusi: 1938
Liitunud: 17 Mär 2003, 07:55

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas madone »

Piipz kirjutas:

mul pidas samuti K60 üle 10 tuhande all, kuigi enamus sõite oli asfaldi peal. pigem jääb ta maastikul törts lahjaks

ei tea.. mul 2 jooksu pidand mõlemad 5k kanti.. sa piips sõidad ikka täiesti pussy mode "on" asendis vist (togi)

:mrgreen:

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Sai siis vahepeal lõigata, kleepida, õmmelda jne, ja tulemuseks siis.
Pilt
Pilt


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
Asukoht: Luhamaa

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

väga kena kukkus ta sul välja (w)

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: DR750 ja DR800

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Nonii, ratas siis koos, keegi 1. mail big'iga pärnusse ka liigub?
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”