Mida mõjutab küünalde "gap"

Kasutaja avatar

Teema algataja
Snowhite
Mode
Postitusi: 888
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 39 korda
Kontakt:

Re: Mida mõjutab küünalde "gap"

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

suurim koormus mootoril ikkagi madalatel pööretel, kus tööpinge ja süütepooli tootlikkus ka selle läbi madalam.
Bikedel tühikäigu juures on võimalik, et pinge kõigub ainult näiteks 12 V juures. Minu omal sarnaselt.
Häda sellel rattal oligi see natuke, et kippus madalatel tuuridel vahele jätma ja ka veidi koormuse all turtsuma. Seda kõike siis pööretel kuni 4500. Sealt edasi juba täiesti okk käimine. Fakt on see, et lähen poodi, ärin 49 jaagu eest lehtkaliibri või siis 0,6mm terastraati ja panen kõigil küünaldel vahe täpselt nii paika nagu tehas ette näeb. Mida vanemaks jääb ratas seda raskemaks on tal sädet mööda juhtmeid edasi kanda ja poolil seda ka üldse tekitada. Sädeme olemasolu või puudumine või vale kuju vms annabki kõige rohkem tunda ju madalatel pööretel suhteliselt suure koormuse all. Kui hetkel on küünalde vahe 0,9mm siis see on 30% mööda sellest, mida tehas nõuab või isegi rohkem veel. 30% tolerants selliste seadmete puhul kindlasti normaalne pole. 10% vb äärmisel juhul.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”