Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud → Re: Motokrossi tänanpäev-olevik-tulevik ja arengud

Kasutaja avatar

Martino
Postitusi: 214
Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
Asukoht: Tallinn/Laagri
Tänanud: 1 kord

Re: Motokrossi tänanpäev-olevik-tulevik ja arengud

Lugemata postitus Postitas Martino »

mx77 kirjutas:

USA-s võib ju kõik teoreetiliselt väga aus ja vaba olla, aga praktikas on tipptiimidel nii suured eelarved ja nii kõva tootjate toetus, et sellega tekitatakse ikka see seis, et sa võid ju oma amatöötiimiga 3000 miili kohale sõita, kvalis osaleda ja koju tagasi minna.

Luongo idee on selge - garanteerida suurtele tiimidele alati see, et nad on joone taga. See annab suurtele parema võimaluse sponsorite saamiseks jne.

Luongo teeb motokrossiga sama mis on juba juhtunud autoralliga ja juhtumas F1-ga - rikaste ja enamasti andetute amatööride võidusõidu. Aga mina tahaksin pealtvaatajana näha hullandekate kuttide kihutamist ja isiksuste lahingut, mitte tüsedate rahakottide kulgemist rajal. Tegelikult pole see minu mõte - üsna täpselt sama väljendas millaski Markko Märtin. Ja uskuge mind, tema teab, millest räägib.

Mis puudutab seda 'teoreetilist' vabadust, siis üks Jussi-nimeline kutt sõitis end paar aastat tagasi eikusagilt AMA aasta uustulnukaks. jah, see tiitel oleks läinud Alessile, kui ta poleks rajal poksima hakanud, aga oleksid spordis ei loe. Polnud suurt tiimi taga ega midagi. Süsteem tagab kiirete meeste esiletõusu ja selle, et ka keskmikud elavad ära. MXGP-s peavad esikümnest tagapool olevad kutis sõidurõõmule peale maksma. Kullase kohta ei oska öelda, aga Gepa peab kindlasti.

Motokrossi kui spordi võlu on see, et inimene tänavalt saab suhteliselt mõistliku eelarvega kätte pilli, millega kannatab täitsa kiirelt sõita ja kui ta vähegi ise mees on, siis sõidabki. Ei ole vaja berülliumist pidureid või pagan teab mida kõike veel. Ma ei ole iseenesest poliitilise demokraatia sõber, aga see, et kiire mees saab alati teiste kiiretega võidu sõita, meeldib mulle küll. Ei ole vaja tekitada kunstlikke tõkkeid, mille tagajärjeks on see, et finaalsõidu puu taga ei saa kokku kõige kiiremad sellid, vaid umbes 5 kiiret ja 30 turisti.

Vihma korral toimub motokross kultuurimajas (Albert Gulk, Sõmerpalu).

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”