Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Miks, miks...
et oleks, mida puruks kukkuda. Siis saab hirmsa raha eest uut plasti müüa, mida saab omakorda puruks kukkuda.
Veel kord - armastan terasest masinaid. Plast ja elektroonika on saatanast.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Tsikkelröövel kirjutas:Miks, miks...
et oleks, mida puruks kukkuda. Siis saab hirmsa raha eest uut plasti müüa, mida saab omakorda puruks kukkuda.
Veel kord - armastan terasest masinaid. Plast ja elektroonika on saatanast.
Katkised plastid oleks pmst huinjaa. Mäletan ise, kuidas värske XTZ660 omanikuna esimese 500m sõiduga olin mõlema külje plastikud sodiks kukkunud . Aga tookord oligi ainsaks rikutud elemendiks esteetika. Kui aga sul on plastide taga radikas ja elektroonika ning paned kuskil koreapärsias hoo pealt külje maha, siis võib sõit pikaks ajaks katki jääda. OK, ostad rauad külgede peale, aga need suurendavad massi veelgi....
BMW R1200GSA saksa hinnaks on 14550 Eur. Ei viitsinud küll hakata võrdlema kummagi tsikli standardvarustuse nimekirju, aga esmapilgul tundub, et peab olema ikka suur Yamu fänn, et XT1200Z-d eelistada.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Ja üks huvitav aspekt kah et Yamaha plaanib müüa aint tellimuse peale ehk netimüüki aasta jooksul. Samuti nagu uue V-max'iga. Seega niisama naljalt vast alguses (aastakene... pooleteist) kohe ei saa kätega käppida ja peal istuda rääkimatta sõiduproovist, mis kindlasti pärsib müüki. Usun küll see hind muutub mõne aasta pärast.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Mnjah, ratas on ju ilus vaadata aga palju sellisest rattast tõsisele pikamaa matkajale abi on. Euroopas võib ju temaga tiirutada aga see pagana euroopa on ju liiga väike. Paar tuhat kilti suva suunas ja ongi läbi. Ja siit tulebki see tõsiasi, et paljud, kes sellistes kohtades sõidavad, kus bensiin on lihtsalt põlev vedelik ja margiesindused puuduvad, eelistavad 80-90 ndatel toodetud mootorrattaid. Vana hea garbuss, õhkjahutus ja juhtmeid ainult niipalju, et tuled põleksid ja aku laetud saaks. Parim nali on BMW tehasemeestest, kes Siberis kaks nädalat mune sügasid, sest sissepritse aju otsustas saba panna. Selle rattaga luurele ei läheks. Kuigi ratas ise meeldib väga.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 2406
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
BMW on vaieldamatu "über alles" siiski margifännide jaoks. Superhea ratas - väljaspool kahtlust. Kuid oma miinuste ja kiiksudega.
Seda siis vastuseks väitele, nagu oleks see ratas ainult andunud yamufännidele .
PS. Päris naljakad on need "photoshopitud" kruusalsõitmise pildid .
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
GS i "arvutiseerumine" hakkas 1200 seeriast. kui vaadata labi aastakümnete statistikat, mis ratastega on "kolmandates riikides" ja ümber palli käidud, siis 80 protsenti on GS R80-1150. ju siis mingi põhjus ikka selleks on, et on tõsiste matkajate poolt antud ratas valitud. 1200 kohta aga heidetakse juba ette "liialt" palju elektoonika pealt juhtimist, millega vihmametsas palju peale ei hakka kui vilkuma hakkab kiri- palun pöördu BMW esinduse poole. aga sama on ka teiste tootjate suund. liigne arvutiseerumine. ja ausalt öeldes enamik neid tänapäeva "matkaenduuurosid" ajab muigama. hunnik plastikut, valuveljed, s**t amordiring, madal istumine, valed lenksuaendid jne. suund on ikka rohkem "euroopa asfalti hotellimatkajatel". oleks ausalt öeldes juba ammu aeg kui LC8 ja GSi kõrvale mõni arvestamisväärne konkurent tuleks.
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
kris. kirjutas:PS. Päris naljakad on need "photoshopitud" kruusalsõitmise pildid
.
eriti see kus hein taevas kasvab
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, CRF 300L
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 49 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
"Lihtne on ilus" Jamu insenerid võiks seljataha vaadata. XJ 900 mootor ja kardaan + kodarvelg ja pika käiguga vedrustus = väga arvestatav matkaratas ka seal kus lõpeb asfalt. Ise nokitsedes on neid ka tehtud aga miks tehas ei tee? Kas tõesti odav ratas, mida tõenäoliselt ostetaks kaks(kolm aga võoib olla ka neli) korda rohkem, tasub ennast vähem ära kui kallis, mida müüakse ehk mõni tuhat aastas.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022, Läti TET 2023, Rootsi 2024
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Räägiks pisut siis teemast
Siin mõned lehed ettepool olid kellelgil probleemid karpadega vms mõtlesin et kirjutan siin omast kogemusest paar asja karpa juppide osas.
Teadavasti TDMi ja XTZ janulisus ont tingitud kulunud karpa peanõelast ja peadüüsist. Ostsin oma XTZ'le TDM 850 mootori ja karpa mis tal kaasa tuli oli kohutavas seisukorras, kulunud nõelad, düüsid, karpas oli vesi mis ajas kogu ujuki kambri oksüdeeruma jne üks membraan oli läbi
Rõõmsalt marsides yamaha keskusesse tulin ma sealt masendunud näoga tagasi, sest hinnad olid täiesti hüüratud
karpa nõela eest ca 900, düüs sama kanti, kummist diafragmat eraldi ei müüdud vaid kogu komplekt mis oli üle 2k jne. Kõige tagasihoidlikumate arvutuste järgi oleks üle 5kilo läinud.
Hakkasin varjante otsima...
Esimene asi diafragma, pidavat sobima Suzukilt DR650 tootekoodiga 13507-07D01. Ja nii see oligi, ramost sain 370EEK'uga selle kummijulla mis sobis kui valatult.
Oli jäänud düüsid ja nõelad, ja komistasin ühe firma peale mis äritseb inglismaal. http://www.nrp-carbs.co.uk. Väidetavalt veebipood on veel valmimas
Aga seni äri ajamine meilitsi ja telefonitsi
Kirjutasin kirja ja rõõmsalt tuli vastus ja üllatuseks olid väga mõistlikud hinnad.
Nõel ise £9
Peadüüs £14
Täis remont komplekt mis sisaldab absoluutselt kõiki düüse nõelasid tihendeid O-ringe £39
Transpordi hinnad ka normaalsed 3-10naela max.
Seega kui mõni teist peaks ehk karpasid remontima vms siis igati soovitan nendega äri ajada.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6748
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Minu ex- TDM'i janulisus kadus ära peale vahepüti eemaldamist ja isetehtud 2in1 väljalaske installeerimist.
Kui muidu oli nii keskmiselt 7 l sajale, siis peale modifikatsioone ca. 5l 100km.
Mine võta kinni, mis seal valesti oli-karpad olid korras ja originaalseades.
edu
-
- Postitusi: 256
- Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
- Asukoht: Rakvere äärelinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
jätkaks siis ka teemakohaselt...
sain Kesk-Eesti orienteerumisTuurli TDM mootori-kaitseraudade joonised ,
saab jalarauad külge installida ja kinnituvad ühteotsapidi mootorikarteri külge, kahjuks ei säilitand kontakte nüüd aga lumi sulamas paras aeg nokitseda ja kohe mõned küssad tekkimas...
kas keegi omab kogemusi kui karmist rauast-torust neid tohiks teha nii et kogemata kärna pannes need kinnitused mis mootorikülge käivad karterit ei lõhuks või peaks kinnitused kuskilt spets nõrgestama?
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
tere!
selline küsimus, et teatavasti on vanemal TDM il kaks esituld. kas mõlemas põlevad lähituled, või ühes. mul on kuskilt meeles mingid " euronõuded", et tohib põleda 1 lähituli. on selles jutus mingit loogikat või tõde?
ja kuidas tehnoülevaatusel sellesse suhtutakse kui näiteks 1 tuli oleks kinni kaetud ja teises põleb nii kaug kui lähituli.
Joel
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
dubweiser kirjutas:vanemal TDM il kaks esituld. kas mõlemas põlevad lähituled, või ühes
kõigil tdm-idel kaks esituld. ja (vanal)ühes lähi, ühes kaugtuli
dubweiser kirjutas:" euronõuded", et tohib põleda 1 lähituli. on selles jutus mingit loogikat või tõde?
ei ole. kahe tulega uutel suzukitel põlevad mõlemas nii lähi kui kaugtuled.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
dubweiser kirjutas:tere!
selline küsimus, et teatavasti on vanemal TDM il kaks esituld. kas mõlemas põlevad lähituled, või ühes. mul on kuskilt meeles mingid " euronõuded", et tohib põleda 1 lähituli. on selles jutus mingit loogikat või tõde?
ja kuidas tehnoülevaatusel sellesse suhtutakse kui näiteks 1 tuli oleks kinni kaetud ja teises põleb nii kaug kui lähituli.
Ka minuteada on kõikidel TDM-idel kaks esituld.
Kõige vanemal TDMil, ehk siis 3VD-l on vasakus kahe niidiga H4 lamp ehk siis see tuli töötab nii lähi kui kaugtulena.
Paremas on ühe niidiga H1 lamp ehk siis see töötab ainult kaugtulena.
Niiet lähina põleb originaalis ainult vasak ja kaugtuledede korral mõlemad.
Põhimõtteliselt võib tsiklitel põleda ka kaks lähituld, kui see on tehasepoolt nii ettenähtud.
See kinnikatmise jutt tundub kahtlane.
Vt. ka teemat http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1&t=32253Joel
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Tehtud nii ja naa. Eestis paistab enamusel olevat nõnna, et mõlemis tules nii kaug kui ka lähi. Kuid on ka eksemplare, millel jah ühes on kaug ja teises lähi.
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Oeh, nüüd jäi minu vastus eelmises postis ka tsiteeringu sisse aga kes tahab saab aru...
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Jonc kirjutas:Tehtud nii ja naa. Eestis paistab enamusel olevat nõnna, et mõlemis tules nii kaug kui ka lähi. Kuid on ka eksemplare, millel jah ühes on kaug ja teises lähi.
A kuda sa parema tule nii kauge kui lähina tööle paned? Kahe niidiga pirn (H4) sisse?
Aga klaas ju mõeldud kaugtule jaoks. Kas vastutulijale silma ei hakka?
Ametlik see igatahes ei tundu, sest klaasil H1 kirjas.
Või pannakse üldse uued laternad?
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
konu kirjutas:Jonc kirjutas:Tehtud nii ja naa. Eestis paistab enamusel olevat nõnna, et mõlemis tules nii kaug kui ka lähi. Kuid on ka eksemplare, millel jah ühes on kaug ja teises lähi.
A kuda sa parema tule nii kauge kui lähina tööle paned? Kahe niidiga pirn (H4) sisse?
Aga klaas ju mõeldud kaugtule jaoks. Kas vastutulijale silma ei hakka?
Ametlik see igatahes ei tundu, sest klaasil H1 kirjas.
Või pannakse üldse uued laternad?
Ei rääkinud üldse ümberaretamisest , vaid originaallampidest, millel sees H4-ga sarnase sokliga mingi 35 vatine kahe hõõgniidiga küünal. Midagi sellist
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
JONC, ei mõelnudki pirni ümberehitust vaid ikka kahe niidiga pirni "aretamist" vana TDMi paremasse laternasse kus minul istub ees ühe niidiga H1.
Miks pannakse sinna see mälu järgi vanade vene autode või Jawa pirni meenutav asjandus aga mitte H4?
H4 jaoks oleks vaja leida reflektori külge käiv pirnipesa.
Kas selle sinu pakutu "krae" istub otse ilma pesata reflektorisse või on miski muu põhjus.
-
Teema algataja - Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Minul põlevad ´93. a TDM-il mõlemad esituled korraga. Siiani ei ole ülevaatusel probleemi olnud. Üldiselt on vanemal TDM-il esituled kuidagi veidi lopergused ja neil võibolla ka klaasid erinevad. Minu isendil ümmargused tuled ja ühesuguste klaasidega. Ehk on tuled vahetatud näiteks Super Tenere tulede vastu või teatud mudelitest teistsugused tuled paigaldatud. Pirnid on küll mingid erilised tattninad vist 35/35 W. Taolised on kasutusel rolleritel. Ei ole viitsinud ümberaretusi ka tegema hakata. Enamus sõite päevasel ajal kui tulede valgusjõud ei ole eriti oluline olnus.

-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
TDM il peaks olema kuni 95 a (edasi ei tea) mõlemas esi tules 2 niidiga pirnid sees.
Olen täheldanud osadel veidi teise klaasi kujuga lampe ja tundub, et need XTZ omad ja sellel juba üks ltuli lähitulena.
Eile vaatasin oma vanu pirne ja olid 40/45
Autopoes müüakse selle vana sokliha H4 sid ainult osta ja pista sisse!
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Tervist!Minu 93a.Tdm-il ühes kaug ja lähituli 60/55,teises ainult kaugtuli.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Tulede tüübid ja ühendused sõltusid EU-eelsetel aegadel sellest, millise riigi jaoks oli masin toodetud, seadused olid erinevad.
Näidis Super Tenere esitulede ühendustest riigiti:

-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Mul hetkel mootori kap rem käsil ja veeretasin siin mõtet, et kas keegi teab midagi BIG BORE kitist 3VD TDMile?
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Mis sa seal ikka big boretad, suurt eriti ei kannata teha olen näinud ebays +2mm aga see kah nii piiripeal värk. Pealegi hind oli ulmeline Kolvi/rõnga komplekti eest taheti mingi £500
Ise sai just kaprem tehtud.
Lihtsaim odavaim on osta +1mm rem komplekt kolvid, rõngad, ja lasta silindrid puurida. Panna kõrgema surveastmega kolvid TRX850 omad.
Stockis on surveaste 3VD'l 9,2 ühikut. 4NX kolvidega peaks saama 10.5 nagu siis uuematel TDMidel
Kolvid yamaha keskuses maksid mul TRX 850lt 2x980EEk'u tk + 2x 440 kompl rõngaid + 2x 360 Sõrmed +stopper seibid sõrmedele (ei mäleta palju maksid)
Soovitan vahetada ka nuka kett profülaktika mõttes. Kui üks lahtivõtmine.
Teine probleem on 3VD nõrgem väntvõll, see ei kannata eriti kõrgeid pöördeid ja huipu tuuningut. Seega see seab piirid. Märksa lõbusam on selles mõttes 4TX 4NX mootorid
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
eerikkarts kirjutas:Mis sa seal ikka big boretad, suurt eriti ei kannata teha olen näinud ebays +2mm aga see kah nii piiripeal värk. Pealegi hind oli ulmeline Kolvi/rõnga komplekti eest taheti mingi £500
Ise sai just kaprem tehtud.
Lihtsaim odavaim on osta +1mm rem komplekt kolvid, rõngad, ja lasta silindrid puurida. Panna kõrgema surveastmega kolvid TRX850 omad.Stockis on surveaste 3VD'l 9,2 ühikut. 4NX kolvidega peaks saama 10.5 nagu siis uuematel TDMidel
Kolvid yamaha keskuses maksid mul TRX 850lt 2x980EEk'u tk + 2x 440 kompl rõngaid + 2x 360 Sõrmed +stopper seibid sõrmedele (ei mäleta palju maksid)
Soovitan vahetada ka nuka kett profülaktika mõttes. Kui üks lahtivõtmine.Teine probleem on 3VD nõrgem väntvõll, see ei kannata eriti kõrgeid pöördeid ja huipu tuuningut. Seega see seab piirid. Märksa lõbusam on selles mõttes 4TX 4NX mootorid
Kas surveastme tõstmisega peab ka millelegi muule "lähenema"?
Äkki tead palju nukakett ka maksab?
Suured tänud ka informatiivsete postituste eest siin teemas, karpa rebuild tuleb mul ka teha.
davidsoniharald@keerab hetkel mootorit molekulideks.
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Surveastme tõstmisega ei pea rohkem millegi muule lähenema, muu võib jääda stockiks.
Põhimõttleiselt ainult kolbide vahetus.
Pea soovitan siiski lasta korralikult teha, klapuipesade lõikamine jne. Ise sohveldades on enesepettus!
3LD/VD mootoritel on sisselaske klapid nõrgakesed ja pikapeale kuluvad nad ära. Mingi hetk muutis Yamaha klappide materjali. Seega pea tasuks ikka lahti võtta ja klapid ja klapipesad ülevaadata
Nuka kett oli mingi 1200+ vms kui õieti mäletan
Karpa rebuildi olen ka teinud, karpad käisid mul juba pimesi kokku ja lahti
Vaata järgi mis sul kulunud, võibolla mõtekas osta täielik karpade rem komplekt mis sisaldab nõelasid, düüse, tihendeid jms. Ühe rem kompl hind oli £39 +£9 komplektide saatmine. Eelpool minu postituses oli juttu karpadest ja nende juppidest, kust osta jne.
Yamaha keskuse karpajuppide hindadest võib südamerabanduse saada...
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Hei,
kas keegi teab kuhu ja kauaks on kadunud http://www.carpe-tdm.net/ipb/ foorum?
Kas TDM900 peabki 850'st palju kergemini kurvi langema või olen lihtsalt unustanud kuidas vana sõitis? Mul on nagu mälestus, et alguses oli 850'ga asi risti vastupidi: et teda kurvi sundida pidi natuke maadlema ja lõpuks lasin prillid 1,5cm madalamale mis tegi asja palju paremaks. Samas TDM900 langeb nagu liiga hõlpsasti kui vähegi kallutan, kurvipoolset lenksuotsa peab ikka päris kõvasti suruma, et asi halvasti ei lõpeks... Usun, et siin on nii mõnigi kes sama vahetuse on teinud ning oskaks kommenteerida? Kas 120/70-18 esikummi asemel on keegi kasutanud 110/80-18 e. 850'ne mõõtu?
--
Vallo
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Kalts04 kirjutas:kurvipoolset lenksuotsa peab ikka päris kõvasti suruma, et asi halvasti ei lõpeks...
Ei saanud pihta mida sa sellega öelda tahtsid. Et kurvist otse välja ei sõidaks või.....
Endal võrdlusmoment puudub aga kurvis ratta kaldesse saamiseks pole ma küll täheldanud et peaks hirmsat moodi maadlema väga kergesti käitub ratas minumeelest, ratta kohmakas välimus ei lähe sõiduomadustega küll minumeelest kokku, miinuseid ei oska küll välja tuua. Korra olen 900,-st proovida saanud ja tolle pidurid tundusid justkui paremad.
-
- Postitusi: 2406
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850
Kalts04 kirjutas:Hei, kas keegi teab kuhu ja kauaks on kadunud http://www.carpe-tdm.net/ipb/ foorum?
"There appears to be an error with the database".
Eks keegi ilmselt tegeleb palehigis selle andmebaasi taastamisega ... vaevalt et tal jääb selle kõrvalt aega meie foorumit asjade käiguga kursis hoida .
EDIT 20:29 - kui pakutud lingile vajutades Refresh teha siis avaneb ka foorum.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.