KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Moderaator: Moded
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
mayhem kirjutas:selles kaalukategoorias hinnaklassis alternatiivi ei ole kui tahad ratast millega vajaduse korral exc vendadega samal rajal püsida ja näiteks mööda kruusa-metsateid pärnust-võrru põmmutada
No on ju alternatiivi XR650'ne näol. Sobib täpselt sellistesse tingimustesse. DRZ400't tasuks kah vaadata.
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
ei võrdleks õhkjahutusega xr-i lc4-ga. drz on juba exc klassi pill tulede ja viledega "krossiratas".
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Võrdlen jah, ja sa väidad, et need 2 minu pakutud isendit ei sobi nendesse tingimustesse.? Ülimalt hästi sobivad. Pareminigi kui lc4. DRZ'i välp ikka pikem kui EXC'l
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Burn7 kirjutas:Võrdlen jah, ja sa väidad, et need 2 minu pakutud isendit ei sobi nendesse tingimustesse.? Ülimalt hästi sobivad. Pareminigi kui lc4. DRZ'i välp ikka pikem kui EXC'l
ja kehakaal ka samas augus, mis LC4.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
mayhem kirjutas:ei võrdleks õhkjahutusega xr-i lc4-ga. drz on juba exc klassi pill tulede ja viledega "krossiratas".
XR on ju vesijahutesega
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
mul lc 4 640 pabrite järgi 2004 kuigi mootor vist 2002. Väga hea ratas kui spordimees pole, kannatab sõita mudas, kruusal, krossirajal (Maardu ja Saku nõuavad härja võhma aga kõval pinnal ok )ja supermoto ratastega ka asfaldil. Päris ironbuti sõitma pole mõtet minna, kuigi hädaga saaks ka selle läbitud. Hüppata 10-15 m. hüppeid kui nõlv olemas pole probleem , sirgele maandub raskelt. enduuro või offroadi harrastajale igati sobiv ratas .
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Kuna värskelt üks LC4 soetatud, siis praegu on küll ainult positiivne hinnang masinale.
Negatiivsena tooks välja iseenda, kes veel rauaga pole kokku kasvanud.
Väike palve kah: Kas keegi saaks mulle saata pildi Mikuni karpa tühjenduskruvist? Mingi toorik on mul olemas ja tahaks täpsemalt teha korraliku.
edu
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Et hakkab see "Kellele ema, kellele tütar" jutt pihta. Eks ma panen kõik siin kuuldu kõrvataha ja vaatan, mis saab. Siiamaani on teist palju abi olnud!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
sellel teemal on siin bikeris kõvasti kirjutatud, kuid teema meeldiv ning kordamine tarkuse ema
XR650R ja L on erinevad tsiklid. XR650 L on lihtne trailimise pill, et siis siuh sauh seljakott moosipirukatega kaasa ning kuhugi vaikselt neid metsa sisse näksima oravatega võidu. LC4 on säärase meelelahutuse moodsam vorm mis ühtlasi tähendab ka seda, et kõige selle fancy juurde nagu vesijahutus, upsidedown ning race ready kleepekad on lisandunud vajadus teostada tsikli juures teatava regulaarsusega hooldust mille sagedus läheneb laisa entusiasti nivool peaaegu kleepekani "tüütu".
Kui LC4 tüüpi tsikliga üritada püsida EXC ja teiste meeste tempos, läbides samu radu jne siis on ta hooldusintervall ka samasugune. Hooldusintervalli juures on number üks ikkagi kasutusviis, alles seejärel tehnilised omapärad v.a erandlikud juhtumid.
Ehk siis kuskil mööda offroadi radu seigeldes kus kergete enduropillidega tüübid suristavad kolmandaga kerge pöörde ja mõnusa hooga on LC4 algaja juhi käes esimene käik ja keemise äärel mootor, mis omakorda tähendab antud olukorras kaks korda lühemat hooldusintervalli sellesama tootja exc mudeliga võrreldes näiteks.
XR650R on jällegi liiga spetsiifiline. Sellest pillist magusa väljavõtmiseks on vajalik kogemused ning kaine mõistus. EXC ja WR meestega jällegi offroadi rajal võidu ei sõida. Kipub veidi raskeks minema. Sellele pillile on avarust vaja mõõdukas koguses ehk siis tegemist on nii-öelda lukskaubaga mis oma elemendis viib nirvaanasse, kuid paljudes tavapärastes oludes mitte midagi sellist, et vaimustunult hulluda.
Kõige lihtsam on alla anda ning mitte teha seda hea tsiklileidmise teed nii keeruliseks vaid õppida teiste vigadest. Kui on offroadi huvi siis alla 80 kg kodanik 250 või äärmisel juhul 450, raskem mees 450 ja peale WR, EXC, CRFX jne. Valikut ja katsetamist on kõvasti alates Husabergidest, Shercodest lõpetades kindla kaubaga suurest viisikust.
Vastu saad kõige suurema valikuga meelelahutuse alates sõpradega koos sõitmisest, krossiradade külastused, lärmi võistlused jne jne.
Plusspoolele veel, lõppkokkuvõttes saad ka ise aru kui idiootne on mingil külavaheteel kohalikke hirmutada ja tolmupilvi üles lasta tsiviliseeritud rajakülastuste asemel mis kordades rohkem pakuvad.
Numbriga tsikliga on võimalus lihtsalt end kohale transportida ning selle kõva sadulaga harjud kiirelt, sest mehed ei nuta
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Ot mis "kõva sadul" ?? Ma küll kõigest pühapäevasõitja aga pole küll aru saanud, et nt EXC või WR-i sadul kõva oleks
. Muidugi raudperse üritusel pole osalenud ka. Hardenduro sadula pehmus on täiesti teisejärguline asi sest istuda niikuinii sisuliselt ei saa. Need vähesed hetked, kui saad tagumikku toetada, oled niigi Õnne Junnis, sadula kuju ja mugavus ei tule pähegi.
Edit: TTR-i pole proovinud, LC4 sadul on küll mõnus lai diivan võrreldes EXC omaga.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Ei tea veel öelda, aga TTR'i sadul oli enam vähem, 200km ühe jutiga läbi ajada ei olnud probleem. Ei usu, et see LC4 sadul kõvem on.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Loff kirjutas:Ei tea veel öelda, aga TTR'i sadul oli enam vähem, 200km ühe jutiga läbi ajada ei olnud probleem. Ei usu, et see LC4 sadul kõvem on.
Ma enda rattaga küll 200 km jutti sõita ei tahaks.Mul ilma tasakaalustuseta mootor.
Samas primo sõitis enda LC4 ADV ka peaaegu 900 päevas .
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Sest mul on "comfort iste"
Peale 900km päevas tuld andes selle rattaga võib kannilt vabalt suitsule tuld võtta
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
tere, ise piilusin ka seda Loffi poolt vaatamas käidud LC 4 ja ja Husat. Olles omanud eelnevalt 3-me LC 4-ja tahaks siiski kergemat pilli ja mõtlesin Husabergi kasuks kuid nüüd Lärmi jutt enne 2004 a sündinud rataste kohta tegi ettevaatlikuks. Kuna plaan edaspidigi kärnatamistest osa võtta ja seda kergema rattaga siis vist vaatan ikka EXC poole (SX vist jääb liiga karmiks?). Kel midagi on võiks pakkuda, eelarve ca 30000 eek, raha sulas olemas.
Kalvar
+3725224477
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Kalvar kirjutas:tere, ise piilusin ka seda Loffi poolt vaatamas käidud LC 4 ja ja Husat. Olles omanud eelnevalt 3-me LC 4-ja tahaks siiski kergemat pilli ja mõtlesin Husabergi kasuks kuid nüüd Lärmi jutt enne 2004 a sündinud rataste kohta tegi ettevaatlikuks. Kuna plaan edaspidigi kärnatamistest osa võtta ja seda kergema rattaga siis vist vaatan ikka EXC poole (SX vist jääb liiga karmiks?). Kel midagi on võiks pakkuda, eelarve ca 30000 eek, raha sulas olemas.
Kalvar
+3725224477
Kas mõtled seda LC4: http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
MIs seal siis oli? Midagi halba kah silma/kõrva hakkas?
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
ei, hoopis see: http://bike.motors24.ee/vehicles/174799 ... =price.ASC,
aga noh see oleks samas jälle uuele LC4 ringile minek niiet võtan siiski ikka miskit kergemat enduurotamiseks. Arvan, et vaim ja füüsis selleks valmis
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Homme toon selle http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html ära!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Loff kirjutas:Homme toon selle http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html ära!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Loff kirjutas:Homme toon selle http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html ära!
Kas sellel on juba suur paak?
Küsiks ka vahepauna kohta-on's vajalik ja kas AM sumpaga kaob vajadus selle järele?
edu
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Mulle tundub küll,et on suur paak- loe: üle 9L
Minu rattal näiteks seda vahepauna pole. Mul selline sumps: Ja see oli ikka väga lärmakas. Ma igatahes lasin summuti otsa sõela tagasi keevitada.
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
ants01 kirjutas:Kas sellel on juba suur paak?
Küsiks ka vahepauna kohta-on's vajalik ja kas AM sumpaga kaob vajadus selle järele?edu
Suur paak jah!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Milleks see vahepaun üldse vajalik on? Ise arvan, et vaevalt see sinna niisama riputatud on.
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: 11 Okt 2008, 09:31
- Asukoht: Viljandi
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Minu rattal on ka see vahepaun. Sees on ainult perfotoru .
-
Teema algataja - Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Ära tõin!
Oi oli seiklus. Algas asi sellega, et tööjuurest sai enam vähem õigel ajal minema (16:15). Helistasin siis müüjale, et hakkasime sõitma Tartust. Selle peale vana ütles, et sõitke aeglaselt, et ta saab alles 2-2.5 tunni pärast Pärnust tulema. Nii kell 18:00 olime siis KIlingi-Nõmmel. Poest väike pirukas ja jook, kõht täis ja helistasin müüjale, teatades, et oleme kohal. Vastuseks sain, et hakkas Pärnust tulema, poole tunni pärast kohal. Olime seisnud poe ees juba üle tunni - mingid vana käisid poes ja poest välja tulles kommisid: "Need juba pikemat sega siin passinud, ei tea kas ootavad bensiini vä?"...wtf? Jõudis siis müüja kohale 15 minti hiljem, kui oli lubanud! See selleks. Läksime siis ratast üle vaatama. Ratas jummala tip-top, veeti kotitäis pabereid kah välja, "KTM RACING" kirjadega must kott. Sisuks siis Saksa dokumendid ja igasugu brožüüre ja värki, hooldusraamat kah muidugi. Esimene hooldus on tehtud 27.05.97 1114 km. Järgmine 03.05.02 7498 km. Peale väikest proovisõitu ratas bussi ja kinnitama. Kinnitamise käigus üks "koormarihm" läks lihtsalt pooleks. Ei imesta kah, sest see maksis 36.-. Sai ostetud kunagi muuks otstarbeks. Aga õnneks sai tööjuurest kaasa võetud ka 2 korralikku 5000kg koormarihma. Ostu-müügi lepingu täitmisel oli vaja müüja isikukoodi, kuna Saksa poolse ostu-müügi lepingus oli teine kodanik (sõber tõi ratta Saksast ja võla katteks siis anti ratas müüjale)......ühesõnaga jälle mingi aeg läks i.k. taga ajamisele. Ok leiti kood üles, raha loetud, minekule. Kell oli siis 20:45. Enne tagasisõitu veel kinnitusrihmade kontroll, kõik OK, tuld! Otsapidi juba Viljandis. Väike tankimine ja edasi. Hakkasime linnast välja saama, kui roolis olnud sõber ütleb, et väike kontrollpeatus, et pidur on vist peal. Katsume ümber bussi ketaste trummlite tempi. ja ennäe esimene juhipoolne ratas eritab kärsahaisu. Mis teha? Ratas alt ja heebliga pidurikolvid sisse väänata. Selle aja peale kui saime ratta üles tungitud, oli asi juba maha jahtunud ja käis vabalt ringi. Tung alt ära ja Tartu poole tuld ilma pidurdamata. kell 23:00 olime Tartus.
Ratas ise on nagu uus. Leegitorud on kergelt sinakad ja läigivad kroomise läikega, mootoriblokk ei ole saabastega ära hõõrutud - nagu uus. Ketijooks nagu uus. Tundub, et läks õnneks.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Palju õnne!
Minu otsingud viisid Kohtla-Järvele, Narva, Laitsesse ja Pärnu taha!
Ehk siis ühe ratta ostu jaoks üle 1000 km
Aga Sa mõtle feeling'ule, mida sõites saad...
edu
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Õnne jah!
Mind ennast pani muigama just ratta läbisõit a´la 8000 km. No eelmine omanik pidi seda ratast ikka tõsiselt vihkama, kui nii vähe suutis 12 aastaga läbi kärutada või siis oli jälle tegemist nunnadele kuuluva KTMiga, millega korra aastas jommispeaga vastu kiriku seina sõideti.
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Rat-Roy kirjutas:Õnne jah!
Mind ennast pani muigama just ratta läbisõit a´la 8000 km. No eelmine omanik pidi seda ratast ikka tõsiselt vihkama, kui nii vähe suutis 12 aastaga läbi kärutada või siis oli jälle tegemist nunnadele kuuluva KTMiga, millega korra aastas jommispeaga vastu kiriku seina sõideti.
Vastupidi, eelmine omanik oli oskaja mees!
Nimelt on antud rattal odo esirattalt ja jeekim sõitis enamus ajast tagarattal
edu
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust
Õnne, väga kena ja vist hästi hoitud ratas. Mootori karterite kulumatuse järgi võib tõesti hinnata läbisõitu reaalseks. Ega kunagi ei tea, mis võib olla väikese läbisõidu põhjus - haigus, surm, whatever.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.