KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

mayhem kirjutas:

selles kaalukategoorias hinnaklassis alternatiivi ei ole kui tahad ratast millega vajaduse korral exc vendadega samal rajal püsida ja näiteks mööda kruusa-metsateid pärnust-võrru põmmutada

No on ju alternatiivi XR650'ne näol. Sobib täpselt sellistesse tingimustesse. DRZ400't tasuks kah vaadata.


mayhem
Postitusi: 136
Liitunud: 14 Mai 2006, 20:12

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas mayhem »

ei võrdleks õhkjahutusega xr-i lc4-ga. drz on juba exc klassi pill tulede ja viledega "krossiratas".

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Võrdlen jah, ja sa väidad, et need 2 minu pakutud isendit ei sobi nendesse tingimustesse.? Ülimalt hästi sobivad. Pareminigi kui lc4. DRZ'i välp ikka pikem kui EXC'l


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Burn7 kirjutas:

Võrdlen jah, ja sa väidad, et need 2 minu pakutud isendit ei sobi nendesse tingimustesse.? Ülimalt hästi sobivad. Pareminigi kui lc4. DRZ'i välp ikka pikem kui EXC'l

ja kehakaal ka samas augus, mis LC4.

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

mayhem kirjutas:

ei võrdleks õhkjahutusega xr-i lc4-ga. drz on juba exc klassi pill tulede ja viledega "krossiratas".

XR on ju vesijahutesega :idea:


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Siin vist aetakse sassi XR650L ja 650R

Kasutaja avatar

Arrokas
Postitusi: 57
Liitunud: 20 Sept 2007, 18:57
Tsikkel: VZR 1800
Asukoht: Viimsi, Haabneeme

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Arrokas »

mul lc 4 640 pabrite järgi 2004 kuigi mootor vist 2002. Väga hea ratas kui spordimees pole, kannatab sõita mudas, kruusal, krossirajal (Maardu ja Saku nõuavad härja võhma aga kõval pinnal ok )ja supermoto ratastega ka asfaldil. Päris ironbuti sõitma pole mõtet minna, kuigi hädaga saaks ka selle läbitud. Hüppata 10-15 m. hüppeid kui nõlv olemas pole probleem , sirgele maandub raskelt. enduuro või offroadi harrastajale igati sobiv ratas .

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6745
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 443 korda

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kuna värskelt üks LC4 soetatud, siis praegu on küll ainult positiivne hinnang masinale.
Negatiivsena tooks välja iseenda, kes veel rauaga pole kokku kasvanud.

Väike palve kah: Kas keegi saaks mulle saata pildi Mikuni karpa tühjenduskruvist? Mingi toorik on mul olemas ja tahaks täpsemalt teha korraliku.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Loff »

Et hakkab see "Kellele ema, kellele tütar" jutt pihta. Eks ma panen kõik siin kuuldu kõrvataha ja vaatan, mis saab. Siiamaani on teist palju abi olnud! :bsmile:

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas racerx »

sellel teemal on siin bikeris kõvasti kirjutatud, kuid teema meeldiv ning kordamine tarkuse ema :)
XR650R ja L on erinevad tsiklid. XR650 L on lihtne trailimise pill, et siis siuh sauh seljakott moosipirukatega kaasa ning kuhugi vaikselt neid metsa sisse näksima oravatega võidu. LC4 on säärase meelelahutuse moodsam vorm mis ühtlasi tähendab ka seda, et kõige selle fancy juurde nagu vesijahutus, upsidedown ning race ready kleepekad on lisandunud vajadus teostada tsikli juures teatava regulaarsusega hooldust mille sagedus läheneb laisa entusiasti nivool peaaegu kleepekani "tüütu".

Kui LC4 tüüpi tsikliga üritada püsida EXC ja teiste meeste tempos, läbides samu radu jne siis on ta hooldusintervall ka samasugune. Hooldusintervalli juures on number üks ikkagi kasutusviis, alles seejärel tehnilised omapärad v.a erandlikud juhtumid.
Ehk siis kuskil mööda offroadi radu seigeldes kus kergete enduropillidega tüübid suristavad kolmandaga kerge pöörde ja mõnusa hooga on LC4 algaja juhi käes esimene käik ja keemise äärel mootor, mis omakorda tähendab antud olukorras kaks korda lühemat hooldusintervalli sellesama tootja exc mudeliga võrreldes näiteks.

XR650R on jällegi liiga spetsiifiline. Sellest pillist magusa väljavõtmiseks on vajalik kogemused ning kaine mõistus. EXC ja WR meestega jällegi offroadi rajal võidu ei sõida. Kipub veidi raskeks minema. Sellele pillile on avarust vaja mõõdukas koguses ehk siis tegemist on nii-öelda lukskaubaga mis oma elemendis viib nirvaanasse, kuid paljudes tavapärastes oludes mitte midagi sellist, et vaimustunult hulluda.

Kõige lihtsam on alla anda ning mitte teha seda hea tsiklileidmise teed nii keeruliseks vaid õppida teiste vigadest. Kui on offroadi huvi siis alla 80 kg kodanik 250 või äärmisel juhul 450, raskem mees 450 ja peale WR, EXC, CRFX jne. Valikut ja katsetamist on kõvasti alates Husabergidest, Shercodest lõpetades kindla kaubaga suurest viisikust.
Vastu saad kõige suurema valikuga meelelahutuse alates sõpradega koos sõitmisest, krossiradade külastused, lärmi võistlused jne jne.
Plusspoolele veel, lõppkokkuvõttes saad ka ise aru kui idiootne on mingil külavaheteel kohalikke hirmutada ja tolmupilvi üles lasta tsiviliseeritud rajakülastuste asemel mis kordades rohkem pakuvad.
Numbriga tsikliga on võimalus lihtsalt end kohale transportida ning selle kõva sadulaga harjud kiirelt, sest mehed ei nuta :)

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas bitter »

Ot mis "kõva sadul" ?? :) Ma küll kõigest pühapäevasõitja aga pole küll aru saanud, et nt EXC või WR-i sadul kõva oleks :roll:. Muidugi raudperse üritusel pole osalenud ka. Hardenduro sadula pehmus on täiesti teisejärguline asi sest istuda niikuinii sisuliselt ei saa. Need vähesed hetked, kui saad tagumikku toetada, oled niigi Õnne Junnis, sadula kuju ja mugavus ei tule pähegi.

Edit: TTR-i pole proovinud, LC4 sadul on küll mõnus lai diivan võrreldes EXC omaga.

Viimati muutis bitter, 23 Nov 2009, 10:16, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Loff »

Ei tea veel öelda, aga TTR'i sadul oli enam vähem, 200km ühe jutiga läbi ajada ei olnud probleem. Ei usu, et see LC4 sadul kõvem on.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Loff kirjutas:

Ei tea veel öelda, aga TTR'i sadul oli enam vähem, 200km ühe jutiga läbi ajada ei olnud probleem. Ei usu, et see LC4 sadul kõvem on.

Ma enda rattaga küll 200 km jutti sõita ei tahaks.Mul ilma tasakaalustuseta mootor. :D

Samas primo sõitis enda LC4 ADV ka peaaegu 900 päevas :D.

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Primo »

Sest mul on "comfort iste" (lol) (lol)

Peale 900km päevas tuld andes selle rattaga võib kannilt vabalt suitsule tuld võtta

Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

Kalvar
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Dets 2008, 14:53
Tsikkel: KTM 525 SX, GasGas 450 FSE

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Kalvar »

tere, ise piilusin ka seda Loffi poolt vaatamas käidud LC 4 ja ja Husat. Olles omanud eelnevalt 3-me LC 4-ja tahaks siiski kergemat pilli ja mõtlesin Husabergi kasuks kuid nüüd Lärmi jutt enne 2004 a sündinud rataste kohta tegi ettevaatlikuks. Kuna plaan edaspidigi kärnatamistest osa võtta ja seda kergema rattaga siis vist vaatan ikka EXC poole (SX vist jääb liiga karmiks?). Kel midagi on võiks pakkuda, eelarve ca 30000 eek, raha sulas olemas.

Kalvar
+3725224477

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Loff »

Kalvar kirjutas:

tere, ise piilusin ka seda Loffi poolt vaatamas käidud LC 4 ja ja Husat. Olles omanud eelnevalt 3-me LC 4-ja tahaks siiski kergemat pilli ja mõtlesin Husabergi kasuks kuid nüüd Lärmi jutt enne 2004 a sündinud rataste kohta tegi ettevaatlikuks. Kuna plaan edaspidigi kärnatamistest osa võtta ja seda kergema rattaga siis vist vaatan ikka EXC poole (SX vist jääb liiga karmiks?). Kel midagi on võiks pakkuda, eelarve ca 30000 eek, raha sulas olemas.

Kalvar
+3725224477

Kas mõtled seda LC4: http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html

MIs seal siis oli? Midagi halba kah silma/kõrva hakkas?

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Kalvar
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Dets 2008, 14:53
Tsikkel: KTM 525 SX, GasGas 450 FSE

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Kalvar »

ei, hoopis see: http://bike.motors24.ee/vehicles/174799 ... =price.ASC,
aga noh see oleks samas jälle uuele LC4 ringile minek niiet võtan siiski ikka miskit kergemat enduurotamiseks. Arvan, et vaim ja füüsis selleks valmis :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Loff »

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Loff kirjutas:

:bsmile:

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6745
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 443 korda

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Loff kirjutas:

Kas sellel on juba suur paak?
Küsiks ka vahepauna kohta-on's vajalik ja kas AM sumpaga kaob vajadus selle järele?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Mulle tundub küll,et on suur paak- loe: üle 9L
Minu rattal näiteks seda vahepauna pole. Mul selline sumps: Pilt Ja see oli ikka väga lärmakas. Ma igatahes lasin summuti otsa sõela tagasi keevitada.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Loff »

ants01 kirjutas:

Kas sellel on juba suur paak?
Küsiks ka vahepauna kohta-on's vajalik ja kas AM sumpaga kaob vajadus selle järele?

edu

Suur paak jah!

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Rat-Roy
Postitusi: 231
Liitunud: 21 Mai 2004, 21:40
Asukoht: Tallinn, Pirita

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Rat-Roy »

Milleks see vahepaun üldse vajalik on? Ise arvan, et vaevalt see sinna niisama riputatud on.

Jänes vänta ei löö...
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas mella »

Katalüsaator?


Ekskavaator
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Okt 2008, 09:31
Asukoht: Viljandi

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Ekskavaator »

Minu rattal on ka see vahepaun. Sees on ainult perfotoru .

Kasutaja avatar

Teema algataja
Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Loff »

Ära tõin!

Oi oli seiklus. Algas asi sellega, et tööjuurest sai enam vähem õigel ajal minema (16:15). Helistasin siis müüjale, et hakkasime sõitma Tartust. Selle peale vana ütles, et sõitke aeglaselt, et ta saab alles 2-2.5 tunni pärast Pärnust tulema. Nii kell 18:00 olime siis KIlingi-Nõmmel. Poest väike pirukas ja jook, kõht täis ja helistasin müüjale, teatades, et oleme kohal. Vastuseks sain, et hakkas Pärnust tulema, poole tunni pärast kohal. Olime seisnud poe ees juba üle tunni - mingid vana käisid poes ja poest välja tulles kommisid: "Need juba pikemat sega siin passinud, ei tea kas ootavad bensiini vä?"...wtf? Jõudis siis müüja kohale 15 minti hiljem, kui oli lubanud! See selleks. Läksime siis ratast üle vaatama. Ratas jummala tip-top, veeti kotitäis pabereid kah välja, "KTM RACING" kirjadega must kott. Sisuks siis Saksa dokumendid ja igasugu brožüüre ja värki, hooldusraamat kah muidugi. Esimene hooldus on tehtud 27.05.97 1114 km. Järgmine 03.05.02 7498 km. Peale väikest proovisõitu ratas bussi ja kinnitama. Kinnitamise käigus üks "koormarihm" läks lihtsalt pooleks. Ei imesta kah, sest see maksis 36.-. Sai ostetud kunagi muuks otstarbeks. Aga õnneks sai tööjuurest kaasa võetud ka 2 korralikku 5000kg koormarihma. Ostu-müügi lepingu täitmisel oli vaja müüja isikukoodi, kuna Saksa poolse ostu-müügi lepingus oli teine kodanik (sõber tõi ratta Saksast ja võla katteks siis anti ratas müüjale)......ühesõnaga jälle mingi aeg läks i.k. taga ajamisele. Ok leiti kood üles, raha loetud, minekule. Kell oli siis 20:45. Enne tagasisõitu veel kinnitusrihmade kontroll, kõik OK, tuld! Otsapidi juba Viljandis. Väike tankimine ja edasi. Hakkasime linnast välja saama, kui roolis olnud sõber ütleb, et väike kontrollpeatus, et pidur on vist peal. Katsume ümber bussi ketaste trummlite tempi. ja ennäe esimene juhipoolne ratas eritab kärsahaisu. Mis teha? Ratas alt ja heebliga pidurikolvid sisse väänata. Selle aja peale kui saime ratta üles tungitud, oli asi juba maha jahtunud ja käis vabalt ringi. Tung alt ära ja Tartu poole tuld ilma pidurdamata. kell 23:00 olime Tartus.

Ratas ise on nagu uus. Leegitorud on kergelt sinakad ja läigivad kroomise läikega, mootoriblokk ei ole saabastega ära hõõrutud - nagu uus. Ketijooks nagu uus. Tundub, et läks õnneks.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6745
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 443 korda

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Palju õnne!
Minu otsingud viisid Kohtla-Järvele, Narva, Laitsesse ja Pärnu taha!
Ehk siis ühe ratta ostu jaoks üle 1000 km :wack:
Aga Sa mõtle feeling'ule, mida sõites saad...

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Rat-Roy
Postitusi: 231
Liitunud: 21 Mai 2004, 21:40
Asukoht: Tallinn, Pirita

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas Rat-Roy »

Õnne jah!
Mind ennast pani muigama just ratta läbisõit a´la 8000 km. No eelmine omanik pidi seda ratast ikka tõsiselt vihkama, kui nii vähe suutis 12 aastaga läbi kärutada või siis oli jälle tegemist nunnadele kuuluva KTMiga, millega korra aastas jommispeaga vastu kiriku seina sõideti.

Jänes vänta ei löö...
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6745
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 443 korda

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Rat-Roy kirjutas:

Õnne jah!
Mind ennast pani muigama just ratta läbisõit a´la 8000 km. No eelmine omanik pidi seda ratast ikka tõsiselt vihkama, kui nii vähe suutis 12 aastaga läbi kärutada või siis oli jälle tegemist nunnadele kuuluva KTMiga, millega korra aastas jommispeaga vastu kiriku seina sõideti.

Vastupidi, eelmine omanik oli oskaja mees!
Nimelt on antud rattal odo esirattalt ja jeekim sõitis enamus ajast tagarattal :D
edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8434
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 432 korda
Kontakt:

Re: KTM LC4 640 '04 kiiret infot ja arvamust

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Õnne, väga kena ja vist hästi hoitud ratas. Mootori karterite kulumatuse järgi võib tõesti hinnata läbisõitu reaalseks. Ega kunagi ei tea, mis võib olla väikese läbisõidu põhjus - haigus, surm, whatever.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”