transalp või domikas
Re: transalp või domikas
Jaks on umbestäpselt selline nagu 211kg tühikaaluga matka/mammut-enduuro tüüpi V2 rattal olla võikski. Kuna minu isiklik tsiklismi eesmärk pole mitte kõrvulukustav ja/või ülehelikiiruseline madallend vaid matkata rohkem seal, kuhu sõiduautot viia ei tahaks, siis esimene hooaeg Transalpiga igat pidi rahul. Paar ääremärkust: hääl linnakiirusel pole mitte podin/lõrin vaid "ebamehelik" sirin, mulle see istub nagu ka mitmetele tuttavatele, kes kiidavad heaks, et mõni tsikkel suudab asulas liigelda jalakäijaid ja muid kaasliiklejaid ärritamata, erinevalt kasvõi enamusest rolleritest. Teiseks, lenks on istumist eeldaval kõrgusel ja seepärast tuli asfaltilt eemal korralik sõidurõõm siis, kui sai lisaks kruvitud kaitserauad, 3cm lenksukõrgendust, PivotPegz jalarauad ja kõrgem esiklaas. Kiitmata ei tohi kindlasti jätta ka gaasi külge käivat randmealune-lapats-tüüpi "kiirusehoidjat". GS-i sai ka suvel paar korda proovitud; jah, kõik oli parem ja vingem, aga hea meelega sõidan oma Transalpiga edasi.
atmospheric kirjutas:1 hooaeg Transalpiga on seljataga.
Matkarattana töötab küll, töökindluse osas siiani etteheiteid ei ole.
Olen 180cm ja 110 kg ja isteasend ei ole sugugi väsitav, 600km sõidupäev erilist väsimust ei tekitanud.
AGA
Minu jaoks on kõige suurem miinus jõu puudus.
Juba üksi sõites peab igal möödasõidul jubedalt gaasiseljas elama et midagi toimuks, rääkimata siis veel mitmekesi.
Mulle meeldiks kui jääb jõuvaru ka pisut äkilisemat möödasõitu tehes.
Ketivedu pole ka isiklik lemmik.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.