Hiinaka rihma mõõdud.

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

VincentX
Postitusi: 169
Liitunud: 21 Juun 2008, 17:15
Asukoht: Seal väikses külas

Re: Hiinaka rihma mõõdud.

Lugemata postitus Postitas VincentX »

203 kirjutas:
VincentX kirjutas:

sa mõtled ikka et el-starteri pendix käib vastu hammasrattaid mille pealt ta masinat jooksma ajab ? Kui jah siis probleem on lihtne lahendama. Tegelt mõlemat pidi on lihtne probleem lahendada. Aga kui pendiks käib vastu hammasrattast siis viga on selles et oled ära suutnud kaotada variaatori kaane sisse käivat pisikest puksi. aga kui käib jalakäivitsuse jubin vastu neid hammakaid siis on sul kas puks kadunud vahel või on vedru liiga nõrk.

sorry vaan kui olen natuke valesti aru saanud.

hüva päiva.

Vastu käis kick-starteri hammakas, vedru oli liiga pingule pandud ja seega keeras ennast üle "ääre", hammakas liikus veidike välja poole ja sellest täiesti piisas vastu käimiseks. Nüüd on sellega korras, aga ei taha vänta üles lüüa. Mida teha? Vedrut pingmale keerata ei saa (juhtub see, mis eespool õeldud).

Sai siis mootoril kaan ette keeratud ja siis suure innuga sõita proovitud. Hargi peal tundus kõik ilusti toimivat. Hargi pealt alla lastes, aga enam mitte. Juhtus siis selline lugu, et masin jääb küll käima, jõudu tal aga pole, põõrded lähevad alla, masin jääb väga vaevaliselt käima. Proovisin siis hoo sisse joosta, ehk aitab. Tühjagi polnud kasu. Nagu ma variaatori tööpõhimõttest aru olen saanud (juhul kui ma sellest õigesti aru sain), siis peaks madalatel pööretel olema rihma siduri poolsete taldrikute "ääre" osas (ehk siis tsentrist võimalikult kaugel), minul on aga rihm stabiilselt võimalikult taldriku keskpunktis (põhjus, miks jõudu ei ole) ja sealt ta kuskile poole ei liigu. Milles viga? Rihm on liiga lai, liiga lühike? Ostetud sai 669-18-30 mõõduga rihm (ratas on 10", mootor 139QMB, vana rihma säilinud ei ole). Või on pean ma ise midagi ümber tegema?

No see tuuride värk on seotud klappidega, lase puhastada, mul endal oli selline probleem, et rõhk oli täiesti nulli lähedane, kuna klapid ei pidanud enam. Peale seda kui klapid käisid puhastuses läks masin iga kell tööle, ma veel isegi imestasin aga suutsin asja sellega pekki keerata et panin mootorisse liiga palju õli, mis tahmas klapid taaskord ära ning siis kadus kõik. ning see et vänt üles enam ei kerki on sellest et vedru on nõrgaks jäänud. ise ostsin uue vedru mis ei aidanud mind tegelt üldse, panin vana tagasi ja voila hoidis ilusti üleval, ilma et oleks mingi topelt krussi sinna teinud. vaata ega see väike puks seal läbi pole, mul oli see vahepeal kildudeks läinud ning siis ta tõmbas poolkuud sisse iga löögiga, muidugi et stopper oli kah otsasi andmas, mis sundis mind selle kinni keevitama.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”