Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
pealtvaataja kirjutas:Kui kahepäevase ( soolode ) EMV krossi esimesel päeval oleks kvalifikatsioonid ja B + C võistlussõidud ning teine päev tooks puu taha ainult iga klassi ca 30 kiiremat - kas siis oleks publikul ehk ka mida vaadata ja samas saavad ju ka ala harrastajad nii võistelda kui tuusadega koos võistlumelust osa saada. PS. EMV - d on vaid neli võistlust aastas klassi kohta.
Loodan, et siin on teemasid millele mõelda ja mille üle arutada
Peamine nõrk koht selles teoorias on siiski see, et osadele võistlejatele muutuks ühepäevane võistlus kahepäevaseks. Praegu on asi lihtne ja selge, sõidad hommikul krossile, võistled ja õhtul tagasi koju. Nüüd peaksid osad võistlejad jääma ka teiseks päevaks. Ei sobi see sageli A-finaali tagumisele otsale ega ka osadele tipmistele meestele. Osa tagumisest otsast hakkaks vältima A-finaali pääsu, et pääseda sunnitud lisapäevast ja sunnitud ööbimisest (või sunnitud edasi-tagasi kojusõidust). Osa tipmistest meestest poleks ka rahul, sest oleksid muidu saanud teise päeva võistelda hoopis nt. Lätis. Kahe võistluse asemel peavad leppima ühega.
Mulgikrossi, Pärnu Kuninga ja Sõmerpalu edu seisneb siiski heas turunduses, millest EMV-etappide korraldajatel kõvasti õppida oleks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.