Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Re: Motokrossi tänane päev-olevik-tulevik ja arengud
Lisaks siia veel ühe mõttekäigu - mida pakub tänane kross pealtvaatajale?
Kas selle aasta EMV formaat pakkus midagi ka tõsisele krossisõbrale, kes ei ole peast nii motomees kui ala harrastajad. Soolode päeval oli vaadata ju ainult 4 põhisõitu suurte vahedega, teisel päeval sama lugu, aga piletiraha küsiti ikka täiega. Äkki sellepärast ongi Sõmerpalu, Mulgikross, Pärnu Kunn jt. suutelised tooma raja äärde nii palju rahvast, et seal on mida vaadata!!! Ja uskuge mind, raja ääres oli sel aastal pettunute nurinat täiesti kuulda.
Nüüd aga klassidest. Klasse võib ju olla kasvõi 25, aga kes kellega koos stardib ja sõidab- peaasi on ju, et igas stardis puutagune täis oleks, muidu kaob sõidu vastu ka huvi.
Ja veel ka meistrikatest. Kas EMV on ikka koht, kus põhipäeval peavad saama sõita kõik kes oskavad ja tahavad. Kujutage hetkeks ette kergejõustiku EMV peaareeni, kus kaugushüppe sektoris ootavad järge 200 võistlejat ja kõigil on õigus hüpata kolm katset + finaalis 8 paremat. Ilmselt kaoks seda võistlust vaatama tulnutel küll igasugune huvi ala vastu, aga samas oleks ju iga hüppjaga kaasas 3 sõpra, kes iga 2 tunni tagant korra rõõmust rõkatavad.
Kui kahepäevase ( soolode ) EMV krossi esimesel päeval oleks kvalifikatsioonid ja B + C võistlussõidud ning teine päev tooks puu taha ainult iga klassi ca 30 kiiremat - kas siis oleks publikul ehk ka mida vaadata ja samas saavad ju ka ala harrastajad nii võistelda kui tuusadega koos võistlumelust osa saada. PS. EMV - d on vaid neli võistlust aastas klassi kohta.
Loodan, et siin on teemasid millele mõelda ja mille üle arutada
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.