Honda XL 600 V Transalp


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Honda XL 600 V Transalp

Lugemata postitus Postitas matti »

vincent kirjutas:
minenohh kirjutas:

Trevist! Kuna see on Transalpi teema, siis ma küsiks vähe teistmoodi küsimuse. Kas teil on ka nii juhtunud, et korralikult kiirendades (kiired käiguvahetused, pöörded u. 5000-9000) peale käiguvahetust, siduri lahti laskmist ja gaasi panemist hüppavad pöörded põhja, nagu oleks käigu välja visanud? Nii on mul juhtund max 5 korda (suuremate käikudega.) Kui esimene kord oli, siis ma mõtlesin et läks kett pooleks, sidur alla ja jäin seisma. Vaatasin et kõik korras ja sõitsin probleemideta edasi. Hiljem, kui sama olukord oli, siis ma enam sidurit ei vajutanud ja seisma ei jäänud, avastasin et käik läheb ise sisse tagasi (kui ta üldse väljas käiski.)
Kas tegemist on probleemiga või on see lihtsalt mingi kõrvalnähtus? Masin on 1998 a

Kui ma nüüd õigesti veakirjeldusest aru sain , siis kõlab see pigem nagu siduri libisemise moodi...

Siduri libisemine jah, aitab kui võtta siduripoolne kaas maha, enne õlid kaant läbivad mahlad välja lasta, sidurikettad surveplaadi vabastades lahti monteerida(sidurikaussi pole vaja näppida., lamellkettad ja vahekettad nii 240se või suurema liivapaberiga, mitte poleerpaberiga tasapinnas ära karestada, ning uuesti ära õlitada ning kokku tagagasi kogu krempel, vajadusel uus õli või vana õli sisse tagasi kui kriitikat veel kannatab,seda kõike eeldusel, et tross liiga pingul pole muidugi.(õiges seadistuses on heeblil heeblihoidja suhtes kuskil 2-3mm vabakäiku, enne kui trossi nagu reaalselt tõmbama hakkab)
Suht 100 % et probleem kaob.

kraut kirjutas:

A mul on ka veidi murettegev teema.

'94 TA mootoris on vile sees. Spetsiifiline hammasrataste laul. Kuulda on ainult veoga ja käib sünkroonis mootori pööretega, seega oletaks nagu, et asi tuleb vända/siduri vahel olevast hammasülekandest. Nukakett häälitseb ilmselt olenemata mootori koormusest, right?
Mis raip seal saab valesti olla, et ta sedasi undab? Äsja vahetasin õli ja lasin vanal õlil üle magneti voolata - mingit metallipuru välja ei tulnud.

Kui su rattale turbovile just summutisse keevitatud pole siis kahlustaks väntvõlli laagrit siduripoolset , paneb hammasrattad laulma küll kui kerge loks seal sees on, käega peaks täitsa tuntav olema, kui monteerida natuke detaile eest ära, sinna vastukäivad hammakad ja muud. Nimelt veo järele lülitad siis hakkab survet avaldama võllile ja kulunud laagri puhul sinna kolin tekib, ise hiljuti olin taolise probleemiga hädas ja selleläbi sai ka lahti sellest. Mingit metallipuru ega taolist polegi sealt loota, see eeldaks, et midagi on juba katki läinud. Üle võiks ka sidurikorvi laagri lõtku kontrollida siis juba. :)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”