Suzuki TL1000 R → tlr1000


mega1
Postitusi: 528
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

tlr1000

Lugemata postitus Postitas mega1 »

Tagarattal on väga hea sõita (kui selle ükskord selgeks saan)
Aga üldiselt tõmbab otsa üles suht madalal kiirusel ja ainult gaasiga(vääne on suht norm).Tuledest...minu arust ei näita need üldse aga see võib ainult minu ratta viga olla.harjumatu on et käigud on nii lühikesed aga see vist tuleneb mootorist V2 siiski.
Minu arust on küll jõuline aga ...ma arvan et uued 1000cc on ikka hullemad.sellel 99 kw orig.Sõiduasend on sportlik sellest sain aru siis kui vahepeal RF paar tiiru tegin ja muuseas ka mootori väändest.
aga ta on lihtsalt omapärane oma V2 tõttu.
Tundub disaini poolest kuidagi pikk ja pontsakas, selle tunde tekitab bensupaak.seega nagu oleks suur. R1 on selle kõrval pisike ja terav.
Aga samas see on Suzuki disainerite stiil.
Peaks olema oma vastupidavuselt samaväärne teistega.
Bensu võtab linnas 10 maanteel 7.
Vahepeal oli E-autolines müüa väga kõva pill dymag veljed, yoshi täislaks,
karboonpaak jne.127 k aga minu oma maksis 80 k 98 a
Praeguseks olen vahetanud kummid,aku,kett+hammakad,pid.klotsid,
ostsin tagumise istme asemel käiva voolundi(väga kallis) aga pill näeb hoopis teine välja siis.Tahokas ja spidokas on analoogid kiirust on pea võimatu hinnata kuna nr.on nii väiksed.
Tsikklil on self test system -kui mingi rike siis spets anduri paigaldamisel näitab tablool ära vea koodi.Seega ega midagi rohkemat oska öelda kui huvi küsi otse meil on megawati@hot.ee

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”