Gilera smt
Re: Gilera smt
Need vabakäigud on enamusel kujuteldavad, kuna pedaali ei tõmmata lihtsalt lõpuni üles... Fiksaator jõuab võlli vabastada, aga mitte uuesti fikseerida ja programmvõll jääb kahe käigu vahele - kui seal oleks käik ette nähtud, käiks ju nõks. Igasuguste vabakäikude lisamine muudaks käiguvahetusssüsteemi (õigemini programmvõlli ja fiksaatori) liiga keeruliseks. Ehtne vaba on vaid 1. ja 2. käigu vahel, ülejäänu on feik. Sellest saab aru juba käigukasti piiludes. Lükake oma käigupedaali nõksust nõksuni ja näete ise, et ainult üks vabakäik on.
See, et itaalias mäed on, ei anna küll mingit vastust küsimusele "üleliigsed vabakäigud". Mäest üles minnes on see ju jama, kui pead 1 käigu lülitamiseks 2x pedaali tirima-lükkama. Muide, käigud lülituvad pea alati hästi, kui lülitada õigel kiirusel õige käik. Mägedest alla sõites olen ma lihtsalt 6. käigu pealt sidurit tõmmanud ja 5x pedaali toksinud, ongi vaba sees. See kõik käib sekundite jooksul ja vaevalt et mingid ekstra vabad selle hõlpsamaks muudaks - hoo vaibumisel on ju vaja madalamat käiku sisse pana aga mis sa teed, kui 5. ja 6. vahel oled? Toksid pedaali...
Käiku tuleb korralikult vahetada - algusest lõpuni.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.