Palun abi karpa reguleerimise asjus.
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Palun abi karpa reguleerimise asjus.
Tevist , Kotkad!
Kood: Vali kõik
Kas kellelgi on mõtteid ja ettepanekuid, mida tuleks teha siis kui mootorratas gsxr1100w (1993) reageerib pöörete vahemikus 1000-4000 järsule gaasile mitte kiirenduse vaid nö. nõkutamisega, mis kestab sekundi. Peale seda hakkab normaalselt pöördeid tõstma. Eriti hull on asi siis, kui linnakiirustel viimase käiguga gaasi põhja keeran. Siis ujutab ikka ropult üle ja nõkutab. Muidugi sellist sõidustiili ei kasutatagi, aga nii mootor ka käituda ei tohiks. Puhastasin karpad, nõelu olen proovinud igasse asendisse, peale mida tegin paarikümne kildise tiiru ja vaatasin küünalde värvust. Tühipöördedüüse olen peale manuaali antud asendi samuti igas suunas proovinud.Mõõtsin ka survet silindrites. Kõigis oli võrdselt 11.5. Õhupuhastaja on puhas ja originaal. Ujuki kõrgused pole manuaalile vastavad, aga kuna kasutajal Uugu on nad samasugused, siis ei hakanud ma neid veel muutma ka. Dünopingis mõõtes tuli max võimsus 97 kw ja väänet 100 nm. Üle 4000 rpm.-i on kõik priima. Veab iga käiguga kiiiiirelt punasesse ja tõmme on hea. Karpas pole ainus originaal jupp nõel. On pandud sellise käreda tõusuga asendus. Väljalase on originaal.
Põnevusest kägaras Indrek
Re: Palun abi karpa reguleerimise asjus.
Kui võimalik kasuta st. nõelu, sest need kasvajatega nõelad kipuvad igasuguseid jõnkse tegema kui tegemist orig.
tusla ja õhufiltriga. (alguse uputab üle ). Ja rohke kütus ei tähenda elueale head.
Tasapind peaks samuti õige olema.
Päikest.
Re: Palun abi karpa reguleerimise asjus.
Ujuki kõrguseid tuleb mõõta nii, et ei vajutaks kokku ujukinõela vedrut. Tuleb mõõta seda seisu, kui ujuki tald just läheb ujuki nõelaga kontakti.
ehk siis ei saa lihtsalt karpasid sellili keerata ja mõõta, tuleb hoida ujukeid õigel kõrgusel.
Ehk et olin selle rea manuaalist vahele jätnud, ning mõõtsin seega valesti.
Mikuni BST karpadel pidi olema lisaks nii, et kui on see õige 14.7mm ujukikõrgus, siis ujukite keskel olev liitekoht on paralleelne ujukikambri servaga.
Kui ujukid on liiga madalad, siis on uputamine majas ja seda pea igal pöördel. Ratas ei tahtnud käima minnagi, gaasi näppides suri välja ja kui sai imeläbi pöörded üles, siis ajas paksu musta. Kõik see jama kadus, kui ujukid said korrektselt mõõtes tehases ettenähtud kõrgustele.
Re: Palun abi karpa reguleerimise asjus.
Vanaema kirjutas:Tevist , Kotkad!
Kood: Vali kõik
Kas kellelgi on mõtteid ja ettepanekuid, mida tuleks teha siis kui mootorratas gsxr1100w (1993) reageerib pöörete vahemikus 1000-4000 järsule gaasile mitte kiirenduse vaid nö. nõkutamisega, mis kestab sekundi. Peale seda hakkab normaalselt pöördeid tõstma. Eriti hull on asi siis, kui linnakiirustel viimase käiguga gaasi põhja keeran. Siis ujutab ikka ropult üle ja nõkutab. Muidugi sellist sõidustiili ei kasutatagi, aga nii mootor ka käituda ei tohiks. Puhastasin karpad, nõelu olen proovinud igasse asendisse, peale mida tegin paarikümne kildise tiiru ja vaatasin küünalde värvust. Tühipöördedüüse olen peale manuaali antud asendi samuti igas suunas proovinud.Mõõtsin ka survet silindrites. Kõigis oli võrdselt 11.5. Õhupuhastaja on puhas ja originaal. Ujuki kõrgused pole manuaalile vastavad, aga kuna kasutajal Uugu on nad samasugused, siis ei hakanud ma neid veel muutma ka. Dünopingis mõõtes tuli max võimsus 97 kw ja väänet 100 nm. Üle 4000 rpm.-i on kõik priima. Veab iga käiguga kiiiiirelt punasesse ja tõmme on hea. Karpas pole ainus originaal jupp nõel. On pandud sellise käreda tõusuga asendus. Väljalase on originaal.
Põnevusest kägaras Indrek
Diagnoosida võiks veel järgmiselt: käik väljas, mootor käib ja hakata aeglaselt pöördeid tõstma, kui mingitel pööretel tekib paukumine ja tuli väljalaskesüsteemis, siis on nendel pööretel liig rikas segu. See on siis ilma kiirenduspumba rakendumiseta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.