Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
- Tsikkel: VTX 1800
- Asukoht: Tallinn.Randvere
- Tänatud: 1 kord
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
No millisedi ideesid siis veel võiks rakendada
Nõuka ajal olid kõigis raudteejaamades plakatid,hoidu rongi eest. Kus pilt lapsest kes hüppamas veduri ette.
Tuleb teha plakatid, pilt kukkuvast mootorratturist ja alla suurelt teks, hoidu kukkuva ratturi eest.
(Suzumeni pilt Motomaania arhiivist peaks sobima) Ja paigaldada ülesõidu ette. Abiks ikka.
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Idee poolest siis võiks asfalteerida koht korralikult ära, nii et enne ja pärast rööbast oleks asfalt mõne milli kõrgemal.
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
minu poolest võib asfalteerida, betoneerida või kasvõi urineerida....seda viimast tundub et seal ainult praktiseeritaksegi
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
a501322914 kirjutas:Idee poolest siis võiks asfalteerida koht korralikult ära, nii et enne ja pärast rööbast oleks asfalt mõne milli kõrgemal.
Hetkel on seis selline, et Tartu mnt poolt tulles on enne ülesõitu vasaku sõidurea teekattesse jõhkrad vaod sõidetud. Nähtavasti tänu "külmun-sulan" ilmale on sinna tekkinud ka korralikud augud vagude keskele. Kui keegi satub sinna millalgi kaherattalisega, siis tasuks hoiduda paremasse ritta.
Samal teemal: linna poolt mööda Pärnu mnt Nõmmele sõites tasuks umbes 200 meetrit enne sealset ülesõitu rahulikumalt võtta, tee keskel on pirakas auk.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Enne kui ratta sain veetsin siin foorumis vist küll päevi ja öid. See teema jäi muidugi meelde, sest isegi autoga sellelt raudteeülesõidult üle sõites on tunda kuivõrd jube see tsikliga olla võib.
Teist päeva peale lubade saamist sattusin kogemata sellele lõigule (Tartu mnt->Mustamäe) ja meenus see jutt siin. Võiks öelda, et päris vägev jõnks käis läbi kui raudtee paistma hakkas Hirmutate ära siin!
Aga kiirus oli nagu ikka seal olema peab ja sai üle sõidetud nagu autokoolis õpetatud. Vedama ei hakanud kuskile ja kõik oli tip-top.
Et kui mõni algaja veel siia sattub, siis lohutuseks, sealt on võimalik ka algajal üle saada
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Vihmaga paraku see nii lihtne pole. Eks kõik seisab üldjoontes siiski julguse taga kinni. Ise näiteks oma varaga ei julgenud vihmase ilmaga üle sõita.
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
kui täpselt risti üle minna, siis ei näe küll seal mingit ohtu. alati saab planeerida nii, et sul ruumi oleks. isegi kui keegi kõrval on.
ps. see ei tähenda muidugi karvavõrdki seda, et nad raisad selle täiesti korda ei peaks tegema
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Siller kirjutas:Ise näiteks oma varaga ei julgenud vihmase ilmaga üle sõita.
mes sa siis tegid, panid vastassuunas tagasi?
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
dubweiser kirjutas:Siller kirjutas:Ise näiteks oma varaga ei julgenud vihmase ilmaga üle sõita.
mes sa siis tegid, panid vastassuunas tagasi?
Sõitsin jalgratta tee juurest üle
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
See on võibolla nüüd nii liigselt läbinämmutatud teema ja võibolla väga plond mõte, aga..mille pagana pärast ei võidaks teha mootorratastele lahti see kenasti ülesvuntsitud "jalgrataste" ülesõit? Paljud niiehknaa nikerdavad nendest pagana torudest kuidagi mööda ja lähevad sealt, aga iga ratas ei väändu nii hästi
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: 19 Mai 2008, 23:16
- Tsikkel: Tralp7.0
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Pole küll kukkunud veel selles punktis, kuid oma esimesel sõidupäeval sai sealt samuti üle sõidetud ja püsti jäädud.
Soovitavalt kiirus 50 miinus x sättida ja võimalikult risti ja valmisolekus üle kupatada. Nt Kohila rdt. ülesõit tundus hullem kohati.
Edu ja tähelepanelikkust sõites soovides.
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Eeldatavalt pean ma seal vist ükskord siruli käima,et aru saada miks see teema pidevalt üleval on Mõni mõte miks minu arvates seal külili käiakse:Minnakse krampi kuna foorumis karjutakse,et see on kindel känakoht,statistiliselt käib seal külili kõik võimalikke kroome kõige rohkem(V-mootori silindripauk käib nt.relsi peal)Juhtus endalgi ükskord nii aga kuna liikumine oli sirgjooneline siis tõmbas ainult ratta korraks ringi,rattaks VTR.Rehvid liiga kõvaks pumbatud(ehk siis manuali järgi)amortide töö on lihtsalt öeldes s..t.OLen remontinud ja katsunud päris palju rattaid ja peab ütlema et amordid olid enamusel lihtsalt põhja keeratud.Kirjutatu ei pretendeeri absoluutsele tõele ja ei ole mõeldud kellegile solvanguks,oli lihtsalt minu subjektiivne nägemus.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 259
- Liitunud: 30 Mai 2008, 10:01
- Tsikkel: Yamaha XT600
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
alati sealt täie pasaga üle pannud ja pole pähegi tulnud, et võiks kukkuda. nüüd ilmselt hakkab see teema iga kord meelde tulema. nõmedus..
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Mehed mida te räägite!
Kui sõita ainult kuivailmaga siis polegi võimalik seal kukkuda aga ...
Eelmine sügis sõitsime ja sadas vihma ning ülemisete poolt tulles minu eesoleval tsikklil jõnksatas tagaratas korra aga minul lõi konkreetselt esiotsa alt.
Kunagi isegi Jawaga sõites kergelt niiske asfaldiga tegi ka tagaots kerge jõnksu.
Ja seda juhtub ainult mustamäe poole suundudes.
Tegemist väga kehvas olukorras ülesõiduga.
Kiirus peaks olema sellel ülesõidukohal vähemalt 70 km/h et mitte kukkuda aga seadus ei luba.
Me ei pea sõitma 10 cm. laiusel teel et mitte kukkuda, kuna seal on sellist norm. teed umbes niipalju ainult.
Ja vi... ei molise kirjavigade pärast!
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
franz125 kirjutas:Mõni mõte miks minu arvates seal külili käiakse:Minnakse krampi kuna foorumis karjutakse,et see on kindel känakoht
jep mul mõni aasta tagasi nii juhtuski vihma sadas liiklus õhtusel ajal megatihe ja loomulikult mõtlesin et võtan esimesse ritta (väga loll mõte)olles eelnevalt lugend biker foorumit.et vihmaga pidavat ohtlik olema.Muidu alati teises reas ületand seda kohta.
ja siis mul esiratta alt vedaski.Täpsustuseks olgu lisatud et jah see kehtib ainult vihmasajus ja suunaga mustamäe poole lisaks siis esimene rida.seal lihtsalt tee nurga all ja liiper tõuseb nagu kaldtee mis viibki esiratta alt nb! eriti bike puhuöl kus kahvlinurk väga järsk.
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Diablo kirjutas:Mehed mida te räägite!
Kui sõita ainult kuivailmaga siis polegi võimalik seal kukkuda aga ...
Eelmine sügis sõitsime ja sadas vihma ning ülemisete poolt tulles minu eesoleval tsikklil jõnksatas tagaratas korra aga minul lõi konkreetselt esiotsa alt.
Kunagi isegi Jawaga sõites kergelt niiske asfaldiga tegi ka tagaots kerge jõnksu.
Ja seda juhtub ainult mustamäe poole suundudes.
Tegemist väga kehvas olukorras ülesõiduga.
Kiirus peaks olema sellel ülesõidukohal vähemalt 70 km/h et mitte kukkuda aga seadus ei luba.
Me ei pea sõitma 10 cm. laiusel teel et mitte kukkuda, kuna seal on sellist norm. teed umbes niipalju ainult.Ja vi... ei molise kirjavigade pärast!
Huvi pärast küsiks,et mis seades su ratta amordid on.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 07 Okt 2003, 20:46
- Tsikkel: Suzuki GSX1300R Hayabusa
- Asukoht: Saku vald/Helsinki
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
mega1 kirjutas:franz125 kirjutas:Mõni mõte miks minu arvates seal külili käiakse:Minnakse krampi kuna foorumis karjutakse,et see on kindel känakoht
jep mul mõni aasta tagasi nii juhtuski vihma sadas liiklus õhtusel ajal megatihe ja loomulikult mõtlesin et võtan esimesse ritta (väga loll mõte)olles eelnevalt lugend biker foorumit.et vihmaga pidavat ohtlik olema.Muidu alati teises reas ületand seda kohta.
ja siis mul esiratta alt vedaski.Täpsustuseks olgu lisatud et jah see kehtib ainult vihmasajus ja suunaga mustamäe poole lisaks siis esimene rida.seal lihtsalt tee nurga all ja liiper tõuseb nagu kaldtee mis viibki esiratta alt nb! eriti bike puhuöl kus kahvlinurk väga järsk.
Selle vea tegidki, et esimese rea valisid, see kordi hullem, kui teine. Ise ka kunagi kukkusin seal, kuid hoopis teises olukorras (paraad, väike kiirus jne). Mönda aega stressasin ise ka selle ülesöidu pärast, kuid nüüd olen maha rahunenud. Teine rida, piisav kiirus ja risti üle...nii lihtne ongi
Samas tegi kasutaja Warner paar posti tagasi hea märkuse, et Kohila ülesöit on kordi hullem (nii tundub ka mulle)... Loodetavasti see väljaütlemine ei külva uut paanikat ja hirmu tsiklistide seas
Ohutuid ülesöite ja kilomeetreid köigile
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Ei ole seal koledat küll midagi. Hoog sisse ning enne rööpaid veel hoogu juurde, et rattal esiots ka kergemat moodi oleks ja saab kenasti üle. Sõidan pea iga päev sealt mustaka poole ja tagasi - vihmaga ja kuivaga. Isegi ei pea end risti sättima ega oma sõidureast välja manööverdama hakkama.
Huvi pärast korra jäin seal ka seisma ning silmitsesin rööpaid lähemalt - ausalt öeldes 50ga või alla selle kiiruse ei julgeks küll neid rööpaid ületada.
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Kulla mehed, ma ei soovinud uute kümneleheküljelist hala vs. kõvatamine lahti lükata.
Seal ei ole vahet, oled sa kogenud, sõidad iga päev üle või said just load. Kui tingimused on mikromeeter paigast ära, siis käid külili ja kõik. Pole piisavalt risti, on täna just selleks ülesandeks rehvirõhk vale, liiga märg/liivane, täna ei õnnestunud tasakaalu check jne. Ei ole jah sada viimast korda kukkunud, kuni üks päev kukud ja saad ka aru, mis värk on. Kombosid on palju ja alati ei õnnestu 100% "õiged võtted" - ja ma pole siiani päris veendunud, mis need peaks olema. Katse-eksituse meetodit ka tegema ei lähe.
Tahtsin aga ju hoopis küsida suhteliselt lihtsa võimaliku lahenduse kohta! Kas keegi oskab mulle seletada, miks ei võiks jalgrataste ülesõit tsiklistidele lahti olla ja kellele selle ettepaneku peaks tegema.
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
ei seda ma küll ei tahaks et kui ma sealt jalgrattaga üle sõidan siis samal ajal moottorrattaga endale vastu tuleks
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
rattaletõmmatud kirjutas:ei seda ma küll ei tahaks et kui ma sealt jalgrattaga üle sõidan siis samal ajal moottorrattaga endale vastu tuleks
Sest seal käib sama tihe liiklus jalgratastega kui autoteel? Ma arvan, et jalgratturid/tsiklistid võiksid seal omavahel sõbralikult läbi saada küll. Keegi ei pea seal ju täie pasaga tagarattal sõitma hakkama. Need võivad üle auto sõiduradade ka paugutada. Jalgratturid võiksid just aru saada, et tsiklitel on ka probleeme seal eks..
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
nelesk kirjutas:Ma arvan, et jalgratturid/tsiklistid võiksid seal omavahel sõbralikult läbi saada küll. Jalgratturid võiksid just aru saada, et tsiklitel on ka probleeme seal eks..
Mitte mingil juhul !!! See veel puuduks kui mootorattur seal jalgratta tee reelingute vahel aeglaselt ukerdab ja vastutulevale jalgratturile otsa vajub(mis oleks üsna harukordne juhus). Aga jalgrattureid on ka igasuguseid. Sealt liigub samamoodi vanamemmesi ja taatisi kui ka treenivaid rattureid. Liipreid kartev, ebakindel mootorattur ja vanamemm jalgrattal on võimalik laksumagnet. See omavoliline liikluserandi loomine visake peast juba eos. Kui iga võnks jne judin mis üle selle raudteeülesõidul tekib on probleem, siis võiks niikaua seda kohta vältida või sõiduoskusi lihvida. 40-50+ km/h sealt risti üle ja pole eales probleemi olnud. Vahest mõni jõnks, aga neid tekib igalpool vagudes ja liiprites.
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
fastMF kirjutas:nelesk kirjutas:Ma arvan, et jalgratturid/tsiklistid võiksid seal omavahel sõbralikult läbi saada küll. Jalgratturid võiksid just aru saada, et tsiklitel on ka probleeme seal eks..
Mitte mingil juhul !!! See veel puuduks kui mootorattur seal jalgratta tee reelingute vahel aeglaselt ukerdab ja vastutulevale jalgratturile otsa vajub(mis oleks üsna harukordne juhus). Aga jalgrattureid on ka igasuguseid. Sealt liigub samamoodi vanamemmesi ja taatisi kui ka treenivaid rattureid. Liipreid kartev, ebakindel mootorattur ja vanamemm jalgrattal on võimalik laksumagnet. See omavoliline liikluserandi loomine visake peast juba eos. Kui iga võnks jne judin mis üle selle raudteeülesõidul tekib on probleem, siis võiks niikaua seda kohta vältida või sõiduoskusi lihvida. 40-50+ km/h sealt risti üle ja pole eales probleemi olnud. Vahest mõni jõnks, aga neid tekib igalpool vagudes ja liiprites.
Ei tasu ju kohe tigetsema hakata! Ma sõidan ise ka jalgrattaga. Kas see annab mulle õiguse lõuad lahti lüüa ja samamoodi vastu kisada, et "võib küll" teeme kohe aktsiooni! Minul pole probleemi!"
Point olekski selles, et miks peaks üldse mootorrattaga seal reelingute vahel UKERDAMA. Mul ei tule üldiselt silme ette, et seal üldse väga tihe jalgrattaliiklus oleks, veel vähem jalakäijate, veel vähem lillekorviga vanamemmede. Kui kitsaks jääb, võib ju laiemaks teha. Või minugipoolest, tehku tsiklistidele ka siis oma ülesõit, kui jalgrataste oma peale kõik ära ei mahu. Selleks pole palju vaja, meetri pealt mahub iga ratas üle. Mingist omavolist pole ka juttu olnud, pigem sellest, kuidas lõpetada see, et mõned PRAEGU peavad vajalikuks sealt ukerdada.
Mille jaoks see jalgrattatee siis tehti sinna? jalgrattad võiks samamoodi ju hoopis kuskil mujal harjutada seda ülesõitu kui enne nii halb oli ja oma teed vaja.
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Mina aru ei saa. Kui kardate seda ülesõitu nii palju, minge muud teed pidi. Veerennist näiteks. Pole mõtet SIIN maailma parandada. On proovitud linna ja kõiki teisi väänata, et tsiklimeestel oleks sealt ohutum üle sõita, kuid kedagi ei koti. Kui paned käna, siis valisid vale kiiruse, kui ei pane käna ja ukerdad üle, valisid vale kiiruse. Üks kõik mis seal ülesõidul ei teha, riigiisad ütlevad ikka "Valisid vale sõidukiiruse". Loodame et keegi väga viga ei tee endale seal.
Kes tahab sõidab ju risti, kes tahab sõidab kiirelt, aeglaselt või pange südamerahus mööda jalgratta teed. Kui võimumeeste silmis on tulemus sama.
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Nõus, sõidan ise ka jalgrattaga + auto ja moto. Lihtsalt siin foorumis kombeks igasugustel väikestel lausetel kohe suureks paisuda. Väike poolehoid ja järgmine nädal vuravad kõik sealt juba mööda jalgrattateed.
Jalgrattatee loodi ilmselt muudel poliitilistel põhjustel või lihtsalt jalgrattateede projekti raames. On ka mujal linnas kohti kus sõiduteekõrval jalgrattatee mida kasutada ei ole mõistlik. Igal ristuval sõiduteel äärekivid suured (velo velg maksab ka palju) ja rattatee autosi täis pargitud. Siis jälle autojuhid pahased et jalgrattur õige tee peal ei sõida.
päikest ja mõistlikku sõitu.
-
- Postitusi: 3238
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 226 korda
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Terve linn on trammirööpaid täis,kas nende peal ei ole midagi juhtunud?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Oluline on see, et ülesõidu ajal ei hakka lollusi tegema, nagu keeramine, pidurdamine ja kiirendamine. Ülesõit tuleb teha ühtlase kiirusega ning kindlasti mitte muutuva trajektooriga, siis ei tohiks probleemi olla - elementaarne füüsika lahendab olukorra siis ise.
Ise läbin samuti seda teed suht tihti ning enamjaolt ületan seda kohta kiirusega 60-70km/h ning aru küll ei saa, et motikas imelikult käituks... Aga noh, nagu öeldud, kui pidurdada või keerama hakata, siis maybe tõesti võib kukkuda.
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Okei, sain aru, et see mõte ei oma erilist positiivset vastukaja, võib lukku panna.
Ei ole rohkem vaja teooriaid ületamistehnika kohta, seda on siin 20 lehekülje jagu. Eks igaüks ise teab, kuidas sõidab või kust sõidab.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
justcraizy kirjutas:Oluline on see, et ülesõidu ajal ei hakka lollusi tegema, nagu keeramine, pidurdamine ja kiirendamine. Ülesõit tuleb teha ühtlase kiirusega
VALE.
ma ei nimetaks seda lolluseks kui alati keeran enne ylesõitu rulli,et nina oleks kerge.. see on väga oluline järvevanal.. muidu veab kitsa rehviga võrride esiratta rööpasse.
Mida suurema kiirusega sealt yle lennata,seda parem tulemus on.. 150ga sealt yle lennates ei tunne yldse midagi.
30kmh on tunne,nagu see ylesõit kestaks 2 tundi.
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Re: Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Külma klaabupilguga asendiplaani vaadates on selge, et tsiklisõidu ohutuks muutmisel sellel raudteeülesõidukohal pole muud varianti kui eraldi tähistatud sõidurada ja ületuskoht tsiklitele mis teeks looga ja ületaks rööpad risti ja ühekõrguselt.
Raudtee omab raudset pöörderaadiust ja kallet, selle vastu ei saa üle ega ümber. (Seni kuni rongid sõidavad)
Autoteele ei saa samuti ei piki- ega ristijõnksu tekitada. (Rööpakaldele vastavat muhku)
Teostatavuse reaalsus on teine teema, linnavalitsusel on lihtsam hoiatustahvel paigaldada.
Peeter aka Hondarebel
(ehitusinseneri klaabupilk)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.