Simmer
Re: Simmer
Ok, ei aja mingit demagoogiat.
Tulles tagasi amortidel kasutatavate rõngastihendite juurde siis minu teada on olemas kahtesorti tihendeid. Ei tea küll mis põhimõttel neid jagatakse. On tavalisi nö klassikalisi rõngastihendeid mis pannakse vedrupoolega töötsooni suunas ehk õli poole siis, sest õli soojeneb töötades ja seega tõuseb seal mingil määral rõhk mis surub tihendi moka ilusasti vastu ning ei lasta õli välja.
Küll aga on ka rohkem tolmule töötavaid tihendeid, mis pannakse vedru poolega välja poole. Need tunneb ära spetsiaalselt pinna järgi mis surutakse istuga amordipadrunisse.
Tean et on olemas ka selliseid rõngastihendeid mis on survepoole vedruga, kuid väljapoole erineva kujuga tolmukraedega, eriti laialdaselt on see jaapanlaste käigukasti tihendite valikus mis tihendavad pooltelge.
Küllap sõltub teema algataja valik nüüd tihendi olemusest, ja kindlasti service manualist.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.