gsf600s banditi õhupuhastajale suurem ava?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
gsf600s banditi õhupuhastajale suurem ava?
võtsin banditi paagi maha, et õhupuhastajat kontrollida.
ei olegi kõige hullem, suhteliselt valget värvi on veel "vilt"
tekkis aga küsimus kas õhupuhastaja kaanes olev u 50mm ümmargune ava on piisav?
või tasuks avasid lisaks teha?
gsf 600s bandit 97a 57kw
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: gsf600s banditi õhupuhastajale suurem ava?
Milleks?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: gsf600s banditi õhupuhastajale suurem ava?
Kui sul originaalseadest rohkem kätte ei saa ega siis pole tõesti mõtet seda ava suuremaks teha kuna tsikkel võib hakkata vähe kätte saama ja suurt minekut sealt küll juurde ei saa.
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: gsf600s banditi õhupuhastajale suurem ava?
Kui mina endale viimati uue üõhufiltri ostsin siis oligi sellel väiksem ava kui vanal filtril,mis enne küljes oli. See väike ava oli seal tõesti piirajaks. Ei mõõtnud kül, kui suur see auk seal oli. Lõikasin ava suureks ning ei kahetse! Aga kui lõikad suureks siis kostub ka valjem mölin sadula alt. Rattaks GSX 600F
PUUPAADID
Re: gsf600s banditi õhupuhastajale suurem ava?
Enduurokate puhul aeg-ajalt (olenevalt mudelist) harrastatakse seda asja, ingliskeelne termin on Open Air Box. Tavaliselt tähendab see õhupuhasti korpuse peal oleva snorkli ja veel mõningase osa väljalõikamist. Kindlasti kaasneb sellise tegevusega peadüüsi vahetus ning vajadusel ka segunõela asendi muutmine jms karbussi settingute muutmised, mõnel puhul on selleks spets DynoJet komplekt. Ilma seda tegemata jääb segu eelkõige kõrgematel pööretel liiga lahjaks.
Milleks? Koos korraliku karpa regulliga aitab teha segu tsipa rikkamaks, kuna tehasest kipuvad tsiklid tulema suht lahjas settingus (keskkonnanõuetest lähtuvalt). Paraneb käivitumine (kikk-starteri puhul), mootor töötab ühtlasemalt, marginaalselt ehk persetunnetuse kaudu on ehk ka minekut ja teravust tsipa rohkem. Hääl on kah natuke mehisem .
Kas seda kõike maksab ka teha baigi puhul? Kui sa leiad kuskilt veebist konkreetsed juhised, mille järgi keegi on teinud ning mis tundub olema realistlik, siis võid proovida. Ise eksperimenteerima hakata ei ole kindlasti mõtet, sa suudad teha olukorda ainult hullemaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.