Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Võimsus ja pidamine koos tegutsevad, Eesti ratastel seda ilmselgelt hetkel veel vaja pole
-
Teema algataja - Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
wheelie bar-ide mõte on (nagu mina sellest aru saanud olen) see eelkõige, et saaksid startida ja sõita jõuga, kartmata "üle tõmbamist".
kasutegur toimiks rattal mis oleks võimeline võimsuse poolest kogu veerandmiili sõitma powerwheeliet (ratas õhus). selliseid rattaid on eestis täitsa olemas, muide ja mitte üks.
selle nö jõuga stardi puhul tuleb välja kohe teine muutuja - s.o. pidamine. mida eesti radadel üldjuhul napib kuna pole liimirajad. pidamine küll suureneb vbla mõningal määral kuna baridega ei kasutada pikka kiiget (mis ka pidamist halvendab), kuid ilmselt paljal betoonil pole asi siiski kaugeltki selline mis nt 400+ hp pilli võimaldaks täisgaasil startida nii, et sellest midagi välja tuleks.
aga kõige olulisem selle mitte kasutamise juures on hoopis see, et rajad kus eestis sõidetakse pole ju sildedad - väga kaugel sellest - mis ilmselt teeb baridega sõitmise ka kergelt eluohtlikuks...
nii et kokkuvõtvalt. oleks rada, tuleks rajale ka rattaid millel neid kasutada.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Pidamist oli küll ja küll kui Haapsalu rada liimiti.
Leedus v Lätis oli ju kah liimitud rada ja ylihea pidamisega.
Mida ei ole on aga rada.
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
pole midagi öelda... ilus nägi välja. ilmselt siiani kõige kenam korke ratas.
-
Teema algataja - Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
raintuul kirjutas:Pidamist oli küll ja küll kui Haapsalu rada liimiti.
Leedus v Lätis oli ju kah liimitud rada ja ylihea pidamisega.Mida ei ole on aga rada.
jah, sellel ÜHEL võistlusel Eestis oli pidamist küll eelmine aasta kuid kesise trenni/testivõimaluse tõttu jäi enamikul see hea pidamine heaks tulemuseks tegemata. lätis leedus 2008 ei käinud (peaasjalikult 2007a aastal saadud "leedu liimikunsti" ja läti liivaraja halva kogemuse tõttu, -08 olevat jah ok olnud)
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Lätis on see kaugem uugametsa rada (nimi ei meenu) kus on ulmepidamine. Seal on pikendatud kuuesajasel ka wheeliebari vaja. Peale harjumuspärast burnouti laulsin vähemalt nädala kõrgemaid noote. Kui keegi arvab, et wheeliebar on mõtetu asi siis hüpake kuhugi kitse munepidi - sama teeb välja Igaljuhul on hetkel valik - stardid täisgaasist kolmandik maha või wheeliebar ja fullthrottle. Hetker juurutame kolmandat varianti ja kui vett peab siis monteerime selle OssaNugale külge kuna sellega hakkab naisterahvas sõitma (sellele rattale kiigepikendusi panna ei saa kahjuks).
Kell 2, nüüd tuttu ära... tsaupakaa
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Kox kirjutas:Võimsus ja pidamine koos tegutsevad, Eesti ratastel seda ilmselgelt hetkel veel vaja pole
Mõh? Ilmselgelt oled sa mõne Eesti ratta proovimata jätnud....
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
sepp kirjutas:v**u=
Jah Sepp, meil ka probleeme mitte vähe - äkki see hooaeg sõitma ei jõuagi sest muud tähtsat tegemist ja timmimist jagub...
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
pilte ka valged näost ja ninast vägagi kahvatu
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
sepp kirjutas:pilte ka valged näost ja ninast vägagi kahvatu
Olen ise ka näost valge... no kas just otseselt solidaarsuse mõttes aga siiski
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
sepp kirjutas:ead tykid
eriti see vasakult teine
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
petz61 kirjutas:sepp kirjutas:ead tykid
eriti see vasakult teine
no tegelt kõik täitsa kobedad kui nyyd kainena vaadata uuesti
-
- Postitusi: 574
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: Intruder 1800 / 500 EXC
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 15 korda
- Tänatud: 34 korda
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
tramm66 kirjutas:Kox kirjutas:Võimsus ja pidamine koos tegutsevad, Eesti ratastel seda ilmselgelt hetkel veel vaja pole
Mõh? Ilmselgelt oled sa mõne Eesti ratta proovimata jätnud....
Tundub, et kahjuks jah..
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Kui wheelie bar katki läheb:
Juhi kehakaal on oluline, kuna kergema juhi korral on võimalik rohkem ballasti kasutada (miinimukaalu olemasolu korral). Arvestada tuleb ka, et wheelie barile langev koormus tuleb tagaratta arvelt, s.t pidamine väheneb ehk kaalujaotus on oluline.
Pro Stock Motorcycle 60 jala ajad on 1.0x sek, liimi-Haapsalus olid parimad 1.5 ümber...
-
Teema algataja - Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
partel kirjutas:Kui wheelie bar katki läheb:
Juhi kehakaal on oluline, kuna kergema juhi korral on võimalik rohkem ballasti kasutada (miinimukaalu olemasolu korral). Arvestada tuleb ka, et wheelie barile langev koormus tuleb tagaratta arvelt, s.t pidamine väheneb ehk kaalujaotus on oluline.
Pro Stock Motorcycle 60 jala ajad on 1.0x sek, liimi-Haapsalus olid parimad 1.5 ümber...
päris huvitav klipp
aga Pärtel, 60ft aegasid võrreldes võrdled veidi võrreldamatuid asju kuna ProStock bike ja eesti senine tüüpiline F klassi ratas on teineteisest sama kaugel kui päike kuust, praegused F rattad siiski sisuliselt nö street klassi asjad.
OK, 1.4 võinuks ka nendega need liimi 60ft olla aga kui pole võimalust enne võistlust suurt katsetada siis enamikel (pole ju ka teabmissuuri sõitjakogemusi) võtab harjumine ja harjumuste ümbersättimine rohkem aega kui kolm starti rajal.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
üks mees sõitis tartus E klassis ilma igasugu liimita 1.54
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Vaata ja imesta, Korke on juba sellise mastaabi kuulsus, et Tartu Autoklubi Dragil on ta justkui peaesineja kellega rahvast kohale meelitatakse.
Mõned uudised:
müüki tulevad autopiletid VIP parklasse (parkla asub ürituse territooriumil) 100 EEK /auto.
kogu üritusest tuleb kodulehel LIVE ülekanne koos reaalajas tulemustega - http://www.tartudrag.com
Laste jaoks paneme ülesse atraktsiooni - http://www.airfun.ee/failid/Image//Vant.jpg
Näha saab tuningrollereid Eesti Rolleriklubilit.
Üritusele on registreerunud 2008.a. Eesti Meister Georg Leonov uue projektiga (Suzuki Haybusa).
Üritus on registreeritud Eesti Autospordiliidus.
Rajaplaaniga saab tutvuda - http://tartudrag.com/rajaplaan.jpg
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Dali kirjutas:Vaata ja imesta, Korke on juba sellise mastaabi kuulsus, et Tartu Autoklubi Dragil on ta justkui peaesineja
kellega rahvast kohale meelitatakse.
A tegelt ju nii ongi.
Kõik ootavad 7 seki laksu.. kas õnnestub v ei.
Ega ise tahaks ka näha mis sellest gigapillist on välja võetud. Pole aimugi mis lennuk see on ja pole käinud salaja garaažis luuramas ka.
-
Teema algataja - Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
sepp kirjutas:Kõik ootavad 7 seki laksu.. kas õnnestub v ei.
ei.
panustaks plussmiinus 8,5 Eesti rajal
krt - võiks teha nüüd mingi raha peale totalisaatori see aasta kiirendustulemuste osas, spordiloto noh - panused võiksite minu kätte tuua hoiule
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Mina sain Hr. Meistersportlase jutust aru hoopis nii, et tähtis pole mitte aeg vaid hoopis see maagiline 350 km/h
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Dali kirjutas:Mina sain Hr. Meistersportlase jutust aru hoopis nii, et tähtis pole mitte aeg vaid hoopis see maagiline 350 km/h
Ja Sa kindlasti arvad, et ta seda 402m peal üritab jah? Sellise kiirusega 402 peal peaks 7't sõitma küll!
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
350 km/h sõidab madalat 6 sek! Aga kas jutt ei olnud äkki 350 hj?
Muidu 300 km/h vast tuleb enne kui 7 sek. Kõige enne tuleb muidugi kastitäis tuhatoosideks muutunud kolbe jm "kooliraha".
Samuti läheb rekordiparandamine järsult raskemaks. Enam ei piisa paremast tehnikast, kõik võtmekomponendid peavad korras olema, s.h. ka väljaspool kontrolli olevad nagu raja seisukord ja ilm.
Samas nitro on võimsuse poolest ilmast vähem sõtuv, kuna külm nitro tekitab mootoris oma atmosfääri, erinevalt näiteks kompressorist. Meil näiteks eelmine hooaeg oli 15C ja 30C õhutempi vahe 100+ hj...
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Teeme nii, et ootame nüüd Tartu võistluse ära kus uus kiirenduse God ülesse ka astub ja siis teeme omad järeldused.
Ma muidugi panustaks rohkem Imre peale
-
Teema algataja - Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
raintuul kirjutas:Teeme nii, et ootame nüüd Tartu võistluse ära kus uus kiirenduse God ülesse ka astub ja siis teeme omad järeldused.
Ma muidugi panustaks rohkem Imre peale
ma ootan ka huviga mis Imre oma rattast teinud on (või sõidab hoopis uue asjaga?)... eelmine hooaja lõpupoole hakkas ka sellega juba "lubama" midagi.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
pacaan kirjutas:[
ma ootan ka huviga mis Imre oma rattast teinud on
vaatasin täna kas tsikkel ikka alles on garaazinurgas sügisest, oli
minuga on see aasta nii, et mingeid märkimisväärseid muudatusi ei tule (palju muud tööd ja teised projektid ka) proovin olemasoleva tehnika korralikult jooksma saada ja sõitu kah õppida. Mootor on täiesti stock mida pole mitte Korkel, ma üle 50hp nosi ei julge lasta, niiet jõud ilmselt võidab. Järgmiseks aastaks on suuremad plaanid
-
Teema algataja - Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
paistab poisid, et F klassi kolmanda koha karika olete vabaks siis jätnud
pean vist tänavapilliga shampuse järgi tulema siis
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
Alwayslate seletas kah joogise peaga, et ta võtab ära kolmanda
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
Re: Meediastaar Korke kiirendustsiklit ehitamas Reporteris
See käis puhtalt Tartu autoklubi Drag-i kohta muuseas.
Mulle meeldib liiga palju üritustel õlunaadi maitsta,et ma viitsiks terve hooaja lolli mängida selle matkarattaga.
Kui midagi teha siis juba korralikult.Ma ei näe mingit mõtet hakata rattale killi näiteks külge aretama,selle jaoks,et hooaja kaasa veereda statisti rollis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.