Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
Re: Kuidas käivitad talvel seisnud tsikli?
417 kirjutas:NÄITEKS Paar aastat tagasi puruks sõidetud moororiga KTM on vedelenud siiamaani
seinaääres jihtmed peal, oli vaja ATV le kiirelt akut kuna se jama seal peal andis otsad.Võtsin KTM aku juhtmetest lahti panin ATV peale ja käivitus poolest pöördest.
Ostke normaalsed akud JA õlid mitte SÄÄSTUMARKETI KATALOOGIST.
Kas see ongi kogu argument millel su filosoofia põhineb?
Siin kirjutad et see aku millest jutustad on geelaku
"ostsin 2000 aasta KTM duke 3 aasta tagasi, peal oli juba ostes aastake vana geelaku juba inglismaalt saadik.
Kui masin sai 2 aastat tagasi katki sõidetud jäi ta kuurinurka aku peal juhtmed küljes seisma.
Kkuua aega tagasi oli vaja aasta vanale ATV le kiiresti akut ( aasta vana masina aku kooles lihtsalt ära)
võtsin KTM ilt selle geelaku, viskasin ATV peale ja pulli pärast andsin starterit - Masin käivitus poolest pöördest."
Geelaku isetühjeneb aeglasemalt kui tavaline happeaku, seetõttu pidas ta ka paremini vastu sellele seismisele.
Kas teed kahel akul vahet?
Valdav osa tsikli akusid on tavalised kinnised/nn hooldevabad happeakud. Kui sa sellise aku jätad lihtsalt hooletusse siis halvimal juhul kevadel on sul uut akut vaja(kui oli külm talv ja enne seisma jätmist ei saanud aku täis laetud tsikli peal) parimal juhul lühendasid tunduvalt aku eluiga.
Õlivahetusvälbast kinnipidamine on samuti liigne ogarus? Välp jääb sul samaks olenemata mis firma õli sa seal sees kasutad eeldades et panid oma kliimavöötmele ja tsiklile mõeldud viskoossusega õli sisse. (Ei kasuta ega propageeri tõesti säästumarketi õlisid)
Õlivahetus välp koosneb üldiselt kahest kriteeriumist - kas kilometraaž või aeg
Veel veidi akudest -
Lead acid batteries designed for starting automotive engines are not designed for deep discharge. They have a large number of thin plates designed for maximum surface area, and therefore maximum current output, but which can easily be damaged by deep discharge. Repeated deep discharges will result in capacity loss and ultimately in premature failure, as the electrodes disintegrate due to mechanical stresses that arise from cycling. A common misconception is that starting batteries should always be kept on float charge. In reality, this practice will encourage corrosion in the electrodes and result in premature failure. Starting batteries should be kept open-circuit but charged regularly (at least once every two weeks) to prevent sulfation.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.