Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mca15
Postitusi: 870
Liitunud: 30 Aug 2004, 10:51
Tsikkel: Suzuki RM-250
Asukoht: võru

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mca15 »

Ei ole see 2T nii jama nüüd ka, 250ccm veab ka väga edukalt madalatel pööretel.
Endal rm-250 esimese kolviga sõitsin 90-100 tundi, siis alles lõi kolvi saba puru, seda siis enduurotades. Ja vett on selle tskili mootorist mõnekümne liitri jagu küll läbi käinud.
Kunagi oli 4-takti ja millist raha ma sinna matsin ja näpud olid koguaeg õlised. 4T ostan alles siis, kui miljonär olen.

Mudakoll

4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas 4cl »

Puht isiklik arvamus.
Te võite seda 2T kiita või laita, pidada 4t miljonäri rattaks a mingi perses mootoriga 2t on ikka julmalt ebaviisakas ratas. Looduse suhtes, kaasliiklejate-võistlejate suhtes jne. Miks mina pean seda vingu sisse hingama eriti kui veel on lisatud "eriti hästi lõhnavat ja tervislikku kastoorõli". Kas on meeldiv rikkis seedimisega inimene eriti kui tema järel kõnnid?

Käite staadionil jooksmas kiire jooksjaga koos ja iga kord kui ta kellestki möödub laseb kärtsu peeru! Hais on nii jube, et haitub alles siis kui ta uuesti mööduma hakkab. Ja siis peeretab ta jälle!!!
Peale trenni järgneb sundimatu vestlus teemal, et küll ikka rikkis seedimisega saab kiiresti ja odavalt edasi. Eriti jutukas on see kiire mees ja tema kõnes on põhiline sõna MINA. Treeningukaaslased noogutavad ja kiidavad aga mida nad tegelikult mõtlevad---kes seda teab??

Parandasin-mitte p-s 2t, vaid p-s mootoriga 2t, sama kehtib ka suitseva 4t kohta.

Viimati muutis 4cl, 13 Veebr 2009, 14:10, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas fotek »

Ma loodan, et see oli mingi halvasti välja kukkunud nali.

Siim
#609

andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas andrias »

Ma lõhna pärast 2T ostsingi :nono: (lol)

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f

Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

4cl kirjutas:

Puht isiklik arvamus.
Te võite seda 2T kiita või laita, pidada 4t miljonäri rattaks a mingi perses mootoriga 2t on ikka julmalt ebaviisakas ratas. Looduse suhtes, kaasliiklejate-võistlejate suhtes jne. Miks mina pean seda vingu sisse hingama eriti kui veel on lisatud "eriti hästi lõhnavat ja tervislikku kastoorõli". Kas on meeldiv rikkis seedimisega inimene eriti kui tema järel kõnnid?

Käite staadionil jooksmas kiire jooksjaga koos ja iga kord kui ta kellestki möödub laseb kärtsu peeru! Hais on nii jube, et haitub alles siis kui ta uuesti mööduma hakkab. Ja siis peeretab ta jälle!!!
Peale trenni järgneb sundimatu vestlus teemal, et küll ikka rikkis seedimisega saab kiiresti ja odavalt edasi. Eriti jutukas on see kiire mees ja tema kõnes on põhiline sõna MINA. Treeningukaaslased noogutavad ja kiidavad aga mida nad tegelikult mõtlevad---kes seda teab??

Parandasin-mitte p-s 2t, vaid p-s mootoriga 2t, sama kehtib ka suitseva 4t kohta.

Mida Vi**u?

Aprilia RS250 , CB600F HORNET
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Vidget »

andrias kirjutas:

Ma lõhna pärast 2T ostsingi :nono: (lol)

4T on traktori hääl jällegi vastu panna (togi)

Let the good times roll.


jäme kobra
Postitusi: 133
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Kawasaki KLE
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 3 korda

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

Omasin aastaid tagasi KX 500-sellel aparaadil oli j6udu ka madalalt vedada hoolimata kolviloksust ja kiirendus oli tiba j6hkram kui CRF450-l.Samas,KTM380 2-takti pidavat kiirem olema,endal kyll kogemus puudub porganditega.

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Puht isiklik arvamus.
Te võite seda 2T kiita või laita, pidada 4t miljonäri rattaks a mingi perses mootoriga 2t on ikka julmalt ebaviisakas ratas. Looduse suhtes, kaasliiklejate-võistlejate suhtes jne. Miks mina pean seda vingu sisse hingama eriti kui veel on lisatud "eriti hästi lõhnavat ja tervislikku kastoorõli". Kas on meeldiv rikkis seedimisega inimene eriti kui tema järel kõnnid?

Käite staadionil jooksmas kiire jooksjaga koos ja iga kord kui ta kellestki möödub laseb kärtsu peeru! Hais on nii jube, et haitub alles siis kui ta uuesti mööduma hakkab. Ja siis peeretab ta jälle!!!
Peale trenni järgneb sundimatu vestlus teemal, et küll ikka rikkis seedimisega saab kiiresti ja odavalt edasi. Eriti jutukas on see kiire mees ja tema kõnes on põhiline sõna MINA. Treeningukaaslased noogutavad ja kiidavad aga mida nad tegelikult mõtlevad---kes seda teab??

Parandasin-mitte p-s 2t, vaid p-s mootoriga 2t, sama kehtib ka suitseva 4t kohta]

Siis tuleks äkki nendest pees kahetaktilistest mööda sõita ja ei teki mingit vingu sissehingamis probleemi,kuigi kui 2t korralikult sõidusoe on siis ei saa sealt mingit "vingumürgitust". :)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

Kangru
Postitusi: 422
Liitunud: 15 Juun 2007, 11:01
Tsikkel: Gas Gas 250 EC
Asukoht: Kiili vald

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Kangru »

Tänapäeva õlidega ei tule 2T kuskilt otsast paha haisu ja see mis sealt torust tuleb on motospordi lõhn mitte hais. Vanasti oli ikka kaugelt kastorka lõhna tunda ja see oli motospordi lahutamatu, tänapäevaks nostalgiline osa. Tänapäeva euroninadele on see aroom muidugi võrreldav ühe korraliku Eesti mehe peeruga mis ei vasta ühelegi euronormile. Eks mõne aja möödudes on ka motosport steriilne ja taadid panevad roosades kombedes ringi roosilõhn torust väljas aga loodame, et seda roppust niipea ei tule.
Üks korralik üritus on ikka ving, toss, hais, 2T pinin, 4T jörin ja sitta lendab, lahe ju.

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas cool200 »

2 takti masinatel pole karteris õli,
nii uuel kui vanal mootoril on ainuke määriv asi õli mis bensu sisse käib,
ja see käib samasugune nii koguselt kui suhtarvult nii uuel kui ka vanal mootoril,
see eelmine vend vist ei tea seda ja toob paralleele pees 4T mootoriga kus tõesti suitseb mootor siis kui see kohvi on,
siis põleb ju see õli mis karteris on bensule lisaks 8)

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8429
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

cool200 kirjutas:

2 takti masinatel pole karteris õli,
nii uuel kui vanal mootoril on ainuke määriv asi õli mis bensu sisse käib,
ja see käib samasugune nii koguselt kui suhtarvult nii uuel kui ka vanal mootoril,
see eelmine vend vist ei tea seda ja toob paralleele pees 4T mootoriga kus tõesti suitseb mootor siis kui see kohvi on,
siis põleb ju see õli mis karteris on bensule lisaks 8)

Ja mis siis sinu arvates selle õliga juhtub, mis 2 taktilises bensu sees on?

Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas cool200 »

see põleb ära--nii uues kui vanas mootoris--nii et vahet pole kas uus või vana saan,
see oli vanaduse teemale vastuseks

jawad,dnepr soolo,suzukiT500 2 takti,suzuGSXR750F,honda CBR900RR,yamuR1,suzuGSXR1000 K4 :)

prof

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas prof »

Mees küsis:Missugune 2T ratas teiseks pilliks?, aga te siin jahute kumb on parem kas 2T või 4T.


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas racerx »

Hetkel saadaolevad kahetaktilised mootorrattad rahuldavad ka nõudlikuma tarbija soove.
Võtame algatuseks näiteks värvigamma. Kuidas on küll pilt muutunud aastakümnete taguse olukorraga kus valida oli punase ja valge vahel ! Näiteks kaupluses Ramo müüdaval Suzukil on meeldiv kollane värvigamma, mis sobivalt ning asjatundjate nõuandeid järgides valitud sõiduvarustuse korral on kindlasti kaunis sõita ja jäädvustada. Kas pole mitte kena vaadata aastate möödudes perekonnaalbumit ning leida sealt pilt kus pereisa on vapralt juurikate vahele pikali kukkunud, kollane tsikkel on pooleldi porine, siin-seal ehk mõni sügisene vahtralehtki külge kleepunud. Ja siis kui palju nalja ja naeru saab terve pere, kui isa jutustab kuidas ta uhiuus valge ja kuldsega sõiduvarustus sai hetkega poriseks. Eks see veel põhjustab uurimist ja vaidlemist pikemaks ajaks, sets pildil on ju näha vaid üks porikarva mõmm....

Head valentinipäeva !


Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

2T ratas on friigimasin, kindlasti plaanin ka ise 4-taktilise välja vahetada 8)

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Timofei »

Käisin täna vaatamas seda GasGasi 88000 eest. Kuradi kerge, mugav ja kvaliteetne asi. Müügimees ütles, et kolvivahetust sooritakse pärast 100-120 tunndi. Siis õigesti vaadata missuguses korras on see kolb, ja siis otsustada, kas vahetakse või mitte. Hea ja odav variant. Kindlasti ostan seda, kui paar-kolm nädalat veel müüakse neid sama hinnaga

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 481
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Mulle hakkavad ka järjest 2 taktilised meeldima. USA-s on suht popp teema CR500 ära supermototada. Ja siis on ikka väga vinge relv, vastupidavuse kohta räägitakse ka head juttu :shock: . Võrreldes 4 taktilisega on hoolt ikka vähem.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19 ->EXC300 22''->890 Adventure R 23' & FE350 20' & TE300 24'

4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas 4cl »

2stroketaliban kirjutas:

Puht isiklik arvamus.

Siis tuleks äkki nendest pees kahetaktilistest mööda sõita ja ei teki mingit vingu sissehingamis probleemi,kuigi kui 2t korralikult sõidusoe on siis ei saa sealt mingit "vingumürgitust". :)

Minu kirjutis provokatsioon ja" herilasepesa sorkimine". Pole Te nii kurjad midagi.
Möödasõiduga on sedasi, et enamik nendel 2t pillidel kimajaid on nooremad kui minu poeg. Kuna esimene ja viimane 2t pill oli 83-84-ndal sport iz, siis kogemused praktiliselt puuduvad. Küll aga teeb lausa kadedaks nende kõrgekvaliteediliste 2t õlide valik tänapäeval. Sellepärast ei saagi aru, miks mõni 2t nii hirmsasti suitsema peab, ja veel üliheade õlidega??
Loodan, et kõik on minuga nõus kui ütlen, et 2t on noore inimese ratas. Või siis suurendatud töö, tappe ja ni..evõimega vanema inimese ratas.
Ja ikkagi jään ma enesele kindlaks selles osas, et 2t on bensu ja õliraiskaja, samuti looduse reostaja. Kindlasti ei ole madalama kasuteguriga mootorit kui seda on bens 2t. Riitsinusõli on puhas mürk jne.
Ainukesed, kes megalt võidavad on tootjad, hea hinda küsida.

Teemaalgatajale soovitan Beta rr 525 enduro kõrvale 250 cc 4t krossiratast.

Head sõbrapäeva!!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Timofei »

Teemaalgatajale soovitan Beta rr 525 enduro kõrvale 250 cc 4t krossiratast.

Krossirattas on liiga õrn asi selles mõttes, et ei ole mõeldud enduroks - peamõte on kaal ja võimsus, aga mul kindlasti kestvust veel vaja on. Ja 2t sõidab teistmoodi - seda tahtsin ka

Eile vaatasin RM 250 - kerge, mugav, aga 20 tundi ja kolb prügisse, 3 tundi ja kk õli vahetamiseks (2t rattas). Küll 4t mootori kolb kestab mingi 50 tundi, aga selle vahetus on veel kallim.

Aga aitäh nõu eest ja head sõbrapäeva :bsmile:

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Kindlasti ei ole madalama kasuteguriga mootorit kui seda on bens 2t.

kust selline arusaam,2t kasutegur võrreldes 4t suisa topelt miks siis on 2t 250 ja 4t 450 ,sest 250 4t ei saa ega hakkagi kunagi 250 2t vastu ja kui 4t ga peale keerata siis bensu läheb samamoodi nagu 2t.2t suitsemine peab olema põhjustatud kas valest seguõli valikust,selle üledoseerimisest või on tegu tõesti nii vana rattaga mis imeb juba käigukasti õli silindrisse ,muudel juhtudel ei tossa isegi urn 2t mootor ,ainult külmana. (crash)

Eile vaatasin RM 250 - kerge, mugav, aga 20 tundi ja kolb prügisse, 3 tundi ja kk õli vahetamiseks (2t rattas). Küll 4t mootori kolb kestab mingi 50 tundi, aga selle vahetus on veel kallim.

Kusjuures kui koguaeg silmini ei hoia siis kannatab u 40 tundi välja ainult kolvirõngad tuleks 20 pealt ära vahetada ja kk õli loomulikult tahab vahetamist tihemini kuna sidurit näpid ju ka tihemini kui 4t l praegu Ramos kaks tükki kohapeal letihinnaga 75 000.- arvatavasti saab sealt veel mahagi.Mis nelari kolbi puudutab siis 450 oma ei kestnud küll kauem kui 35 tundi,võibolla mingid suure kubatuurilised enduurokad veavad kauem välja.

Igatahes edu valimisel ja head sõbrakat.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8429
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mis rattal ja mille järgi sa määrasid selle, et kolb ei kestnud rohkem kui 35 tundi?


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Mind huvitab, millist 2T oleks siis kõige odavam üleval pidada (kolvi,silindri maksumus) Kui võrrelda, yamu,honda,suzu,kawa,ktm jne.

Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas fotek »

Silinder vast ikka püsikuludesse ei lähe.

Pea remont peaks olema umbes selline:
Kolb, rõngas (rõngad), sõrm, laager, stopperid, tihendid (alumised ja ülemised).
Omaltpoolt võin lisada exc hinna. See oli mingi 2200 vist.

Siim
#609
Kasutaja avatar

suzu
Postitusi: 12
Liitunud: 22 Nov 2005, 12:25
Asukoht: Edelapiirkond

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas suzu »

Äsja teostasin Kawasaki kx250 ülemise otsa remondi ja jupid läksid maksma 2000.-
Kolvikomplekt sõrmelaagriga ning kõik silindri ja pea tihendid(6tk). Loomulikult kui margiesindusest
jupid osta läheb oluliselt kallimaks.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8429
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Just hiljuti tegin Yamaha YZ 250F ülemise otsa remondi koos nukaketi vahetusega ja kasutatdes originaaljuppe, läks maksma ca 1800. Ei ole sugugi kallim :).


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas racerx »

Kronoloogia Timofei jutust

esimene postitus:

Tere!

Nüüd mõtlen osta endale sellist. Omastan Beta 525 enduro ratta ja tahan osta teine, aga 2t mootoriga. Mõte on selles, et mõned varuosad sobivad ühest teisele (hammasrattad, veljed, võibolla amordid) ja 2t rattal on ikkagi eriline "sõidutunne". Hinnaks Italmotos 108000.

päris hea variant. Aga öelge, kas on 2t mootoriga enam "probleeme ja mureid" kui 4t? Kas on veel variante parem kui Husky? Kas 300cc kestab enam kui 250?

aga tänä veel netis survisin:

http://www.ramo.ee/?id=2&cat_id=28&item_id=1288

kaal 96 kg... hind 85000...

Sama kick starter, aga kergem pill, ja muidugi amordid ja raam on kõrgel tasemel.

Käisin täna vaatamas seda GasGasi 88000 eest. Kuradi kerge, mugav ja kvaliteetne asi. Müügimees ütles, et kolvivahetust sooritakse pärast 100-120 tunndi. Siis õigesti vaadata missuguses korras on see kolb, ja siis otsustada, kas vahetakse või mitte. Hea ja odav variant. Kindlasti ostan seda, kui paar-kolm nädalat veel müüakse neid sama hinnaga

Krossirattas on liiga õrn asi selles mõttes, et ei ole mõeldud enduroks - peamõte on kaal ja võimsus, aga mul kindlasti kestvust veel vaja on. Ja 2t sõidab teistmoodi - seda tahtsin ka

Eile vaatasin RM 250 - kerge, mugav, aga 20 tundi ja kolb prügisse, 3 tundi ja kk õli vahetamiseks (2t rattas). Küll 4t mootori kolb kestab mingi 50 tundi, aga selle vahetus on veel kallim.

Internet on tore küll. kaks lehekülge tagasi oli kaks takti tundmatu maa. Nüüd aga tulevad juba tarkused, krossiratas ei pea endurol vastu ja rm kolb lendab prügikasti ning gas gas sõidab 100h jne.
No tore kui meil on härrad kes pildi vaatamise järgi saavad asjadest nagu plaksti aru ning oskavad hinnata 100 tundi sõitnud kolbi, kas sellega kõlbab veel sõita.
Palun siin on teile pildid
http://www.motosport.ee/sigrimigri/index.htm

Kui mõni tarkpea oskab siin lahti mõtestada neid siis palun, kommenteeri siia. Mella, MX77 ja sina, Taliban ka, kui tahate saatke privasse.

Head nuputamist "spetsialistid" kahe takti alal.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8429
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ei vabandust, mina ei viitsi enam üldse suud lahti teha :).

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas bitter »

Ma saan praegu aru, et 2t-Kawal olid ainult jupid 2000.-; 2t-KTM endurol 2200.- ja 4t-Yamul samad jupid + nukakett 1800.-? Aga iga mees 4t-lise ülemist otsa ise ei tee. Kui suur on tööraha?

4cl: kust sa selle mürgijutu võtad? Nõus, et riitsinusetaim on mürgine. Aga kas kastoorõli oleks apteegis retseptita müügil kui ta mürgine oleks? Kas mürgised ühendid tekivad kastoorõli põlemisel? Kas moodsates õlides üldse kasutatakse sedasama kastorkat, mida vene ajal paaki segati? Mul on mulje, et tänapäeval on see lõhn lihtsalt nostalgitsejate püüdmiseks tekitatud lisaväärtus, kasutades mingeid lisandeid, millel kastoorõliga palju pistmist pole.

Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas fotek »

mx77 kirjutas:

Just hiljuti tegin Yamaha YZ 250F ülemise otsa remondi koos nukaketi vahetusega ja kasutatdes originaaljuppe, läks maksma ca 1800. Ei ole sugugi kallim :).

Mis jupid selle eest saab yamule?

Siim
#609
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8429
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 431 korda
Kontakt:

Re: Missugune 2T ratas teiseks pilliks

Lugemata postitus Postitas mx77 »

bitter kirjutas:

Ma saan praegu aru, et 2t-Kawal olid ainult jupid 2000.-; 2t-KTM endurol 2200.- ja 4t-Yamul samad jupid + nukakett 1800.-? Aga iga mees 4t-lise ülemist otsa ise ei tee. Kui suur on tööraha?

4cl: kust sa selle mürgijutu võtad? Nõus, et riitsinusetaim on mürgine. Aga kas kastoorõli oleks apteegis retseptita müügil kui ta mürgine oleks? Kas mürgised ühendid tekivad kastoorõli põlemisel? Kas moodsates õlides üldse kasutatakse sedasama kastorkat, mida vene ajal paaki segati? Mul on mulje, et tänapäeval on see lõhn lihtsalt nostalgitsejate püüdmiseks tekitatud lisaväärtus, kasutades mingeid lisandeid, millel kastoorõliga palju pistmist pole.

Mis selle 4T ülemise otsa tegemise juures nii keerulist on et ise hakkama ei saa? Eriti veel Yamu puhul, millel on normaalsed kolvisõrme stopperid ja sa saad kolvi laual silindrisse ajada!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”