Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Pegaso 650, XT 600 või KLE 500
Ise olen 2 hooaega KLE 500ga kimanud, suht probleemivaba elu oli, seni kuni mootor kinni lendas, arvatavasti klapid peas või miskit, pole lahti lammutanud veel. Aga muidu polnud nagu muret pilliga, pisivigu ikka olnud, aga kui arvestada, et masin 92a väljalase ja spidonäit kisub 50kilo kanti ja ainult jumal teab kas see õige või vale, siis võib rahule jääda. Igatahes olen talle korralikult parki saanud anda, vana masina kohta liigagi palju põhjagaasi aravatavasti, eks vast sellest ka se moto häda. Ega KLE miski maastiku hunt pole rohkem selline linnajeep või miskit, vajadusel saab ka põllule ja metsarajale keerata, kaalu ikkagi tühjana kuskil 180kg. ja mootor on suht pööretemaias, alla 3000 pole nagu midagi keerata, minna tegelt jõuab küll madalamatel pööretel, aga tagumikuga siis veel iga pops tunda,(siduriga siunamine abiks kui käiku vahetada ei viitsi või ei jõua) kergemal gaasi keeramisel pole tegelt hullu, aga kui matalate pööretega rohkem rannet väänata siis kipub algul rapsima nati, seda siis alla 3000 pöörde, olgugi, et 2 silindrine. pööretega mängimis maad jagub, punane joon asjal 11000, aga sinna pole teda tegelt elusees mõtet ajada, norm vedu lõpeb 9-10 juures. Kui panna gpz pea koos nukkadega ja asi 44kw peale timmida siis vast mõtet pöördeid sinna ajada, aga arvatavasti madalatel elu siis veel hullem. Kiirust jooksis minuoma sõltuvalt olukorrast 165-175. Kõik vidinad stok siiamaani, kaasa arvatud sumps. Elektri vigadega sain kah jännata nati, st pistikud oksiteerunud ei tea kas se nüüd just tüüpviga, kuna minu ratas pärit Londoni niiskusest. Olen 100+ kehakaaluga ja 188 pikk, kui aus olla siis ratas mulle natuke väikseks jääb, pikemal otsal isteasend kipub väsitama, st, et isteasen minujaoks liiga ees. Ise plaanin nati istme kuju timmida ja lenksu kõrgemale ajada vahekronsadega. Lenksu kõrgemale seepärast, et vahest kange tahtmine püsti kimada, aga asend liiga madal just lenksu poolest, aga ratast suurema vastu ei viitsi veel vahetada. Asi suht lihtsalt sõidetav, seetõttu soovitatav riist algajale või pikema pausi pidanud inimesele. Käima kott on Kle-l 6 käiguline, teistel mida nimetasid peaks vist 5 kastid olema. Käikukasti eripära veel selline, et seisva motoga suht lootusetu käike sisse saada, esimene läheb tavaliselt ja edasi suht võimatu, aga see pidi norm nähtus olema. Enda omal pole igatahes sõiduajal kastiga mingeid anomaaliaid olnud. Käigud lülituvad hästi, üles üldiselt vahetan ilma sidurita(laiskusest loomulikult), seda muidugi siis kui rahulikum sõit, sellisel juhul ei kuulegi kasti, kui tühjaks keerata siis on mõtekas siduriga, muidu kipub nati valu tegema. Alla lähevad siduriga ja vastavalt sellele kuidas tuju ja kiirus kasutan ka vahegaasi.
Kui Pegaso peale mõtled siis mootori poolest ei tasu vast muretseda, pegasol sama moto mis BMW gs650-l st. ROTAX, muud ei oska kommida
http://www.krracing.ee/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.