silindrite puhastamine

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
jupiter2

silindrite puhastamine

Lugemata postitus Postitas jupiter2 »

küsimus selline et kuidas ma saaksin silindrid ja silindripead väljast puhtaks?

Teema algataja
jaffivend

Lugemata postitus Postitas jaffivend »

oleneb millest..kui lihtsalt tahad alum läikima..osta mingit pastat vms..

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

liivaprits....
Kasutaja avatar

martinza
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas martinza »

Kui sa tahad lihtsalt seal olevast aastatega kogunenud sitast lahti saada siis pole isegi liivapritsi vaja!! On vaja sellist asja nagu survepesur!! Mina tean et vennad pesevad nendega sitaseid traktoreid ja pärast pesu on nagu uued.. Kui tahad aga mingi hullult läikima ajada siis...nagu siin ennegi on soovitatud...pasta ja mõnusat nühkimist!!! :P
do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
Kasutaja avatar

Hotrod
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Juul 2003, 22:49
Tsikkel: vs750 chopper
Asukoht: Ääsmäe

Lugemata postitus Postitas Hotrod »

veljehape, pigileotus peale ja siis survekaga kõik maha väga edukalt..
Real Hot Rods don't leak oil.
They mark their territory.

Teema algataja
Motoman

Lugemata postitus Postitas Motoman »

Kui survekat ei ole siis aitab BENSIIN...
See võtab pealmise sitakorra jõudsalt maha!!!




MOTOMAN
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Hotrod kirjutas:
veljehape

Täpsusta palun :roll:
Suzuki GSX 750 Inazuma

JyrkaEE
Postitusi: 33
Liitunud: 03 Mai 2004, 20:53
Tsikkel: -
Asukoht: Kadrina

Lugemata postitus Postitas JyrkaEE »

ise kasutasin selleks mootoripesuvedelikku, kaltsu ja kruvikat. läks küll mitmeid tunde, aga puhtaks sain.
Pots ja postivahe.

Teema algataja
.HARLEY.

Lugemata postitus Postitas .HARLEY. »

Üks varjant on veel pehmem ja suuremat sorti rellaka traathari
Kasutaja avatar

martinza
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas martinza »

Motoman kirjutas:
Kui survekat ei ole siis aitab BENSIIN...
See võtab pealmise sitakorra jõudsalt maha!!!




MOTOMAN
Bensiini asemel võib ju kasutada näiteks KKÕ-D. See ju palju odavam kui BENS.ja puhtaks teeb samamoodi!!!!! :wink:
do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
Kasutaja avatar

stretch
Postitusi: 229
Liitunud: 28 Apr 2004, 20:44
Tsikkel: 1965 Jawa 250/559
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 7 korda

Lugemata postitus Postitas stretch »

Mis asi on KKÕ?
Kasutaja avatar

martinza
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas martinza »

Mingi kuradi kergekütteõli on vist! Mina igatahes sellega tegin kunagi oma mootorit! Punast värvi oli ka veel!!
do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

diisel ei võta ju maha eriti hästi
Kasutaja avatar

jukutom
Postitusi: 395
Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas jukutom »

Kui lihtsalt puhtaks,siis väga hea töö teeb ära mootoripesu vedelik ja kui võimalust on,lase survepesuga üle.Kahetaktilistel muidugi see sitakiht on tunduvalt vintskema iseloomuga kui neljataktilistel,kuid eks protseduuri saab ju korrata.
Ei ole olemas tigedaid inimesi, on hoopis vähe huumorit!
Kasutaja avatar

Habe
Postitusi: 84
Liitunud: 02 Juun 2004, 00:54
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Habe »

Mootoripesuvedelik koosneb 90% diiselkütusest. Hinnavahe võrreldes mootoripesuvahendiga on ilmselt astronoomiline. Meil- garaažis kasutati naftat (diiselkütus) ja kuumavee survepesurit. Diiselkütusega pintseltati asi kokku ja ca. 10-15min pärast lasti survekaga üle. Tänapäeval on vist raske lida survekat mis kuuma veega töötab, kuna enamusel toimib läbivoolav vesi jahutusvedelikuna. Külma veega annab ilmselt tagasihoidlikuma tulemuse, kuna "nafta" hangub miskil määral. Teine hea pesuvahend on petroolium.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

soojavee pesurid on jah tegijad...asjad isegi kasutanud
Kasutaja avatar

ar
Postitusi: 113
Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ar »

Juhuks, kui kuumaveepesurit pole, on ka teine väga hästi toimiv meetod: ajad diiselkütuse mingis metallpurgis (konservikarbis) parajalt soojaks ja pintseldada mootori kokku. Mõne minuti pärast loputad külma veega üle. Vajadusel võid protsessi korrata. Puhastab suurepäraselt - olen kasutanud automootori pesuks.
Tervitades
Anti
..............
Kasutaja avatar

martinza
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas martinza »

Raigo kirjutas:
diisel ei võta ju maha eriti hästi
Ja mitte vähe ei võta!!!! odav ja hea variant!!! Pole vaja mingite mõõtoripesuvahendite peale pappi pritsima hakata! :wink:
do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Habe kirjutas:
Mootoripesuvedelik koosneb 90% diiselkütusest.
Hmm...petrool pigem tundub olevat, ehk pisut kõrgem fraktsioon. Ja veel mingi mögin, mis tagab selle et kogu sodi vees lagunema hakkab. Diisli kasutamine on kah vist tulnud sellest ajast, kui petrooli soovitati kasutada, aga seda ei olnud kuskilt võtta.... tundub kuidagi nii .
Suzuki GSX 750 Inazuma

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Mina olen kasutanud oma planetal nii mootori kui sumpsi väljalaske ava juures oleva METSIKULT paksu tagi puhastamiseks Würth'i "Puhastusspray"d. Pudel maksab küll sinna 90 eegu juurde, aga pole veel näind asja mida ta ära ei puhastaks - ja kusjuures pole vaja ka nühkida - lihtsalt pihustad peale ja lapiga üle.... Ka vanad kleepsu jäljed klaasilt jne. vabalt saab hakkama... Tulemus/mugavus on igaljuhul hinnast üle ;)
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”