Matkaplaanid 2008
Moderaator: Moded
Re: Matkaplaanid 2008
hetkel olen norra linnas trondheimis. alates laupäeva hommikust maha sõidetud veid üle 2400 km. reisi eesmärgiks on lihtsalt kuuma anda. kui tsikli pidama saan mõne ilusa koha juures või viitsimist on, siis teen ka mõne pildi. teen on väga head, mägedes nõelasilmakurvid ja šikaanid - jumalik. kiirusepiiranud on küll 60 ja 80, täna sai keskmiseks kiiruseks 87. õnneks gps näitab kiirusekaamerate asukohad enne ära
mingi hetk kui viitsin, teen ka kokkuvõtte. homme hakkan stockholmi poole tulema ja nädala lõpuks koju tagasi.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Matkaplaanid 2008
triplekix kirjutas:Mina soovitaks seda, et viimane aeg ennast geograafiaga ja Euroopa kaardiga kurssi viia.
Moldaaviast ei saa otse Bulgaariasse, ikka soovitaks enne Rumeenia läbi sõita.Rumeenia kohta:
Gepsuga saab hakkama küll ,olenevalt kaardist.
Ise kasutasin seda kaarti http://www.romaniadigitala.ro/en/road_2006.php
See oli mul läpakas ning väga hea oli navigeerida selle järgi.
Teeolud on Rumeenias suht head, kui välja arvata autode üleküllus.
E- maanteid proovi vältida, kuna need suht rekkaid täis.
Huvitavaid kohti, Sibiu kandi mäed, Brasov.
Kui aega saad siis käi ära ka Constantas (ning teised rannikuäärsed kuurortid), seal toredad kuurortid ja head peod:)
Kummiparandusi leiad Rumeenias iga nurga pealt.
Aa ja see ka, et kilomeetreid tuleb kindlasti üle 5000, kui plaanid Rumeenias trippida, Maketoonias käia ning läbi Ungari tagasi.
Ise pakuks sellise tripi pikkuseks 7000-8000 km, mis teeb selle reisi pidevaks roolis viibimiseks.
Soovitan jätta maketoonia ja ungari osa ära ning Ukrainas ja Rumeenias trippida need kolm nädalat.Edit:
Seda ka veel, et soovitaks Ukrainasse siseneda juba poolast, läbi Ljublini, selleks võtke suund Lvovi peale, mis asub Ukrainas.
Slovakkia kaudu mega ringi teed.
Riikide järjestus ei olnud üldse taotluslik vaid suht suva, nii nagu nad meelde parasjagu tulid. Hetkel on kaarte uuritud nii ja naapidi.
Reisi eesmärk ei ole läbida kindla ajaga kindel teekond. Suht suva kuhu satume ja palju sõidame. Aeg on enamvähem paika pandud ca 3-4 nädalat. Ei ole huvi iga päev 500 või enam sõita. Pigem 300 ja puhkepäevad.
Slovakkiasse peame minema sest sinna sõidame autoga (tsiklid kaubikus). Jätame selle tuttavate juurde ja anname tsiklitega edasi. Motomatk seega ca 4000 km.
Aga ole tänatud head vihjete eest kuhu minna!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Matkaplaanid 2008
Kuna rahaline olukord pole kiita siis sai selleks aastaks Šveitsi idee maha maetud aga võetud kuulda kasutaja Sang soovitusi ja plaaniks siis reisu hoopis: Tsehhi-Slovakkia.....Viinist ja põhja Ungarist võiks ka läbi astuda ja natukene seal vaadata ringi:)
Kindlat sõidu plaani hetkel pole ja arvatavasti ei tule. Järgmine nädal natukene uurimist mis seal kandis ka vaatamisväärsusi on ja äkki leiab ka miskeid tee soovitusi(kruusa teed ei pelga,samuti ka väiksemaid teid). Siinsete kasutajate soovitused ka alati teretulnud. Just kui keegi oskab soovitada mõnda ilusat kohta kuhu telk visata või mõni soodne kämpa/B&B.
Plaan Eestist startida 10-11. august ja viibida reisul nii kaua kui rahaline olukord lubab. Varem lihtsalt ei saa palka kätte ja üks väike kokkutulek ka see aeg. Samas kui keegi tahab kaasa sõita siis palun(ainuke tingimus,et kihutada väga ei taha,nii et raske käega reisikaaslased ei kutsu väga ja samas kellel pole aja peale sõit...kiiret pole....).
Reisi eelarve u12K,telk oleks ööbimise kohapealt sõber,tee juhatajaks Garmin Nüvi310 ja arvatavasti paberkaart bensukast kõrvale.
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Re: Matkaplaanid 2008
Tere-tere
Plaan minna 1. septembrist väiksele tripile. Teekond oleks sellinne: Eesti-läti-leedu-poola-saksamaa-sveits-prantsusmaa-hispaania-gibraltar ja siis sama teed tagasi.
Aega sellel kulub orienteeruvalt 3 nädalat(mõte natuke Prantsusmaal Provence'i piirkonnas hängida). Täpsem marsruut kujuneb enamasti kohapeal, kaasa võtan TomTomi ja euroopa kaartide atlase.
Hetkel olen mineja ainult mina, aga kui keegi on sellel ajal euroopa poole minemas, siis võib ju jõud ühendada.
Ööbimine oleks telgis ja hostelites( tekkiski küsimus, et kas keegi teab soovitada mõnda head hostelit/ööbimiskohta Poolast läbisõidul?)
Kindlasti ka muud soovitused ja näpunäited ei tee paha
Re: Matkaplaanid 2008
Esimene soovitus: aega on sul planeeritud liiga vähe või distants mõeldud liiga pikk. Kui sa ei taha nende kome nädala jooksul AINULT sõita, vaid ringi kah vaadata, siis planeeri oluliselt pikem aeg või tee ring lühemaks. Mina teeks ringi lühemaks, sest umbes teise nädala lõpuks on sul erinevaid muljeid, emotsioone ja kogemusekilde juba nii paju, et sa ei suuda uusi emotsioone enam vastu võtta ning ülejäänud sõitmine on vaid etapi läbimine, mitte nautimine. Eelmisel aastal tegin 8000km ringi (Poola-Saksa-Šveits-Prantusmaa-Monaco-Itaalia-Austria-Tsehhi-Poola) ja täpselt nii juhtuski. Pigem sõida kuhugi (näiteks seesama Provance) ühe jutiga välja, naudi toda ja hängi seal ringi, tee paar sellist puhkepäeva, kui tsikliga sõidad minimaalselt ning tule siis tagasi, täis positiivseid emotsioone. Kasvõi Lõuna-Hispaania koos Gibraltariga on väärt koht, kus niisama ringi vaadata (fantastilised mägiteed, muide!). Kõike seda sa korraga ühe reisi sisse ei suuda mahutada ja kui eesmärgiks omaette ei ole tekitada hästi suurt läbisõitu, siis ma valiks välja ühe konkreetse piirkonna, millele keskenduda ja jätaks ülejäänud järgmiste trippide jaoks.
Poolas ööbimisest niipalju, et sul on kaks arvestatavat variant:
- Keera öö saabudes lihtsalt maantee pealt maha lähima metsa suunas (või ka heinamaa serva), pargi tsikkel, pane telk üles ja maga.
- Maanteede ääres on päris palju eelkõige rekkameestele mõeldud öömajasid-hotelle, millest paljud on täiesti normaalse hinna-kvaliteedi suhtega.
Kindlasti on olemas ka muud variandid, aga ülalmainitud on kõige lihtsamini kasutatavad ilma eeltööd tegemata ja sõidugraafikut planeerimata.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Matkaplaanid 2008
Minu arvamuse kohaselt, kui minna Lääne-Euroopasse, siis tasuks kaaluda ka meretsiminemist Tallinnast Rostocki ja seda nii sinna kui tagasi.Sest ega seal Poolas ja Baltikumis pole küll suurt midagi vaadata
Re: Matkaplaanid 2008
Kulgen laevaga praegu Rostocki suunas ning plaanis veidi muretumalt bahnil tyhjaks v22nata ja siis juba edasi Itaalia alpidesse elik Dolomiitide kurvidesse j6uda. Reisi kestvus veidi yle n2dala ning 88bimised hotelli pinnal. R6hk s6itmisel, kus selleks paremad tingimused (ehk turvapiirded, sile asfalt ja sageli v6ib kohata m2rki "k6ikide piirangute l6pp) ning ei peaks sinivalgeid otsima v6psikust. Teisalt ei pea m2gedesse sattuma vaid talvisel ajal
Benelli TNT 1130
Re: Matkaplaanid 2008
Sang, Primo, suured tänud info eest.
See laevaga Rostocki ots lööks natsa eelarve paigast, aga Sanga juttu lugedes hakkas endale ka tunduma hea mõttena. Targem vist oleks natuke kilometraazi vähendada ja jutiga gibraltarile, seal juba vabamalt võtta ja ringi vaadata.
tänud
Re: Matkaplaanid 2008
Rostocki laev on kirves jah. Aga matemaatika väidab (http://viamichelin.com põhjal), et sul kulub Tallinnast Rostocki sõiduks sisuliselt sama palju aega mööda teed kui laevaga ning ka maksumuse vahe on väike, eriti kui arvestad sisse ööbimise tee peal. Ja eriti kui õnnestub mõnelt Tallinki töötajalt hankida 50% sooduka kupongi Kehv on see, et laev jõuab Rostocki õhtul, nii et pead kohe hakkama öömaja otsima. Nii et tegelikult arvutamist ja planeermist selle koha pealt on.
Ära unusta seda, et Prantsusmaal ja osaliselt ka Hispaanias on kiirteed tasuliselt ja kogu reisi peale kokku teeb see kindlalt üle saja euri ainuüksi teede maksu. Väiksemad kõrvalteed ei ole kah pikema maa läbimiseks hea lahendus, sa lihtsalt väsid ära neist külavahe-jõristamistest.
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: Matkaplaanid 2008
Alternatiiv Tallinn-Rostock liinile on muidugi Venspils-Rostock. Iseasi mismoodi Venspilsi kulgeda. Mööda maad suht igav ja pikk. Riiast ikkagi veel 170 kilti. Aga Saaremaalt praamiga venspilsi ja sealt edasi on parem variant. Venspils- Rostock laevaühenduse kodukas peaks see olema www.scandlines.com
Re: Matkaplaanid 2008
Ehk kui k6ike lahedat nii v2ga rahas m66ta, siis ei j22 peale mure midagi j2rgi. El@m@ on laiffi.
Tok@kohe varsti rostockis koos Honda-beibiga
Benelli TNT 1130
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Re: Matkaplaanid 2008
Primo kirjutas:Minu arvamuse kohaselt, kui minna Lääne-Euroopasse, siis tasuks kaaluda ka meretsiminemist Tallinnast Rostocki ja seda nii sinna kui tagasi.Sest ega seal Poolas ja Baltikumis pole küll suurt midagi vaadata
Oh, ei ole vä?
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=38&t=42486
ja http://www.greatbaltic.eu/
Iseasi on, kui tahad kähku "sinna" jõuda, kus "sinna" tähendab mõnda paika lääne-euroopas. Siis on iga moodus kiireks kohalejõudmiseks hea. Aga nagu juba öeldud, ega kõike saagi rahaga mõõta.
Samas kui mööda bahni läbi saksa sõidad, jääb samuti mulje, et seal pole midagi vaadata. Ja kui juhtub õnne olema ning satud mõnda sellisesse ummikusse, kus neli rida ja ca 100 kilomeetrine joru autosid seisab paar tundi paigal, jõuad seal autode vahel laveerides autobahni mõiste enda jaoks mitu korda ümber defineerida.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Matkaplaanid 2008
Okei, võib-olla kiirustasin natuke selle väitega, et Baltikum on igav.Pean tunnistama, et Leedus ja Lätis oli tore sõita ja sõidaks veelgi...siuke kodune kant
Aga Poola on küll kloaak, sellele arvamusele jään siiski kindlaks.Ja noh, Baltikum on küll tore, kuid edasi peab ikkagi läbi tolle lahmaka agraarmaa ka sõitma, see on möödapääsmatu (kui ei ole plaanis tohutut ringi läbi Valgevene teha)
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Matkaplaanid 2008
Primo kirjutas:Aga Poola on küll kloaak...)
Aga kuidas sulle meeldiks, kui keegi tulistaks Eestist Ikla-Tallinn läbi ja väidaks sama...oleksid nõus? Aga ilmselt on sul Poola nii hästi läbi sõidatud ja uuritud, et võid nii väita.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Matkaplaanid 2008
Kalle, tean, et Sinul on tohutu teadmistepagas ja austan seda, kuid kui Poola ei ole sihtpunkt vaid vaheetapp, kus matkajad ei otsi huvitavaid paiku ja vaatamisväärsusi, siis neid põlde ei ole põnev maantee pealt vaadata ja on ikka küll nüri.Saksas on isegi kiirteede peal sõites palju rohkem ilusaid kohti ja maastikke näha.Aga mina avaldan siin kõigest arvamust, vaba tahet ei saa muuta isegi jumal.Kui ei ole midagi selle vastu, et 800km põlluvaheteed sõita (koos mustmiljon raskeveokiga), siis keegi ei saa muuks sundida .Minule Poola ei meeldi ja sinna (ja ka sealtkaudu) ma enam ei lähe.Kui mõned arvavad, et Eesti on kloaak, no las nad siis arvavad.Mina ei hakka oma pead vaevama
Re: Matkaplaanid 2008
Pärnu inimesed läevad reede varahommikul Palangale, kellel ka soovi ühineda, võib minuga kontakteeruda.. Pühapäev tagasi
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Matkaplaanid 2008
Primo kirjutas:Kalle, tean, et Sinul on tohutu teadmistepagas ja austan seda, kuid kui Poola ei ole sihtpunkt vaid vaheetapp..Saksas on isegi kiirteede peal sõites palju rohkem ilusaid kohti ja maastikke näha.
Kogemused..no nendega on nii, et neid saab tegelt väga kiirelt juba esimeste tiirudega.niiet siin pole tegelt väga olulist rolli, kui mitu tiiru keegi kuskil on teinud.. Enda tunnetus ja mälastused on need mida saab juba kasvõi esimesel kokkupuutel ja see on teadagi palju enemat väärt kui kellegi teise omad..see aga selleks
Tegelt on igati hea, et arvamused on erinevad ja selles osas on kõik igati OK..kole igav oleks ka muidu. Mulle lihtsalt tihti tundub, et antud maa on oma maine saanud just ühe põhise via trassi järgi. Loomulikult ei tohi kõrvale jätta seda olist asja, mida keegi üldse ootab ja loodab näha, aga mina väidan endiselt et poola võib olla ka palju muud, kui igavad põllud ja diislisuits. Ja kaugel sellest, et ma ise oleks selle maa kultuuri ja ajalooga (mille mitmesesisuses ei saa ju kahelda)liiga palju kohapeal tutvunud, aga juba see, kuidas see maa ja kasvõi see sama paljudele pähe kulunud trass on kasvõi viimase 10 aasta jooksul muutunud on põnev.. a ilmselt olen ma lihtsalt liiga omamoodi mõnes osas. Vabandan ka teema liigse kallutamise pärast:)
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Matkaplaanid 2008
Räägiks kah natuke Poola teemal.
Suve alguses tegime autotripi Poolasse. Kuni piirini sõitsime mööda suuri trasse aga kopeal läksime GPSi juhatusel mööda väiksemaid teid. Oi kuidas seal on alles teid. Sõitsime pimenevas suveöös miski 100km mööda väikest maanteed mis pöörles ja käändus vist igast külast läbi ja minu meelest on seal tõsiselt kaunis. Selle tee peale tuli meil neli autot vaid vastassuunas. Tee ise oli väga heas korras, palju paremas kui suured trassid.
Samuti on talvistest suusatrippidest meelde jäänud lõunasse jäävad mägiteed, mis on väga mõnusad ja kus tsikliga saaks ikka vihaselt kallutada. Ma pole kahjuks kuskil mujal mägedes sõitnud nii et ei oska võrrelda, kuid mulle meeldis.
Suvine Poola oli ikka hoopis rohelisem ja mõnusam kui Eesti sel ajal veel oli. 20km kahel pool teed kasvuhooned sõita on samuti unustamatu elamus. Sealt me tomatid-kurgid tulevad.
Ärge arvake, et kui te kuskilt mööda suurt trassi läbi sõidate, et selline ongi see maa. Pöörake suurelt teelt kõrvale ja kasutage väikseid maanteid, kohale jõuate ikka aga näete palju rohkem, mis siis et kauem läheb aega. Isegi meie väikeses Eestis on Tallinnast Tartusse sõites mööda Piibe maanteed on huvitavam ja mõnusam, pikkuse vahe minimaalne. Linnad samas, on kõik ühesugused.
Poola on nii suur riik, et sellest õige arvamuse ja emotsiooni saamiseks peab tripi ainult sinna tegema, transiitmaana on see jah, igavesti s**t tee mida sõita.
Ise unistan tripi ette võtmist mööda raskemaid teid, kruus ja kõrvalmaanteed. Ehk siis kui maja remonditud ja suurem ratas olemas.
Võtan endale risustada seda teemat veidi ja kirjutan siia ühe lõigu raamatust "Zen ja mootorratta hooldamise kunst" autoriks Rober M. Pirsig:
"Plaanid tegeime meelega ebamäärased, reis ise on tähtsam kui kusagile jõudmine. Oleme lihtsalt puhkusel. Me eelistame kõrvalteid. Kõige paremad on kattega külateed, seejärel osariigi maanteed. Kõige hullemad on kiirteed. Me tahame hoida mõnusat kiirust, kuid paneme rõhu pigem "mõnusale" kui "kiirusele", ning see rõhuasetus muudab kõik teistsuguseks. Kui sekundeid lugeda, on looklevad magised teed pikad, kuid mootorratta sadulas palju nauditavamad - sa saad end kurvides kallutada, mitte ei väntsu autosalongis. Hõreda liiklusega teed on palju mõnusamad ja pealegi turvalisemad. Teed, mille ääres ei ole Drive-in restorane ega reklaamtahvleid, on paremad; kus metsasalud ja heinamaad ning puuviljaaiad ja muruplatsid ulatuvad peaaegu teepeenrani, kus lapsed sulle lehvitavad, kui sa möödud; kus verandal istuvad inimesed tõstavad pilgu, et näha, kes tuleb, ja kui sa peatud, et teed või midagi muud küsida, kipuvad vastused olema oodatust pigem pikemad kui lühemad; kus inimesed küsivad, kust sa pärit oled ja kui kaugele sa oled jõudnud.
Mõni aasta tagasi hakkasid sellised teed mu naisele ja mulle ning meie sõpradele hirmsasti meeldima. Algul valisime need, et oleks pisut vaheldust, või sellepärast, et nii pääses otse mõnele teisele peateele, ja iga kord oli vaatepilt vapustav ning me tundsime ennast pärast sellisel teel sõitmist lõõgastunult ja mõnusalt. Nii toimisime mitu korda, enne kui taipasime seda, mis oleks pidanud olema iseenesest mõistetav - need teed on peateedest täiesti erinevad. Nende teede ääres elavate inimeste kogu elurütm ja isikupära on teistsugune. Neil pole kusagile kiiret. Nad ei ole liiga hõivatud, et ei jõuaks viisakad olla. Nad teavad suurepäraselt, et elatakse siin ja praegu. Teised - need, kes aastate eest suurlinnadesse kolisid, ning nende kadunud järeltulijad - on selle peaaegu täielikult unustanud. See oli meile mõlemale tõeline avastus."
Seda effekti märkab ka väga kergelt Eestis. Bikeri suvekate ajal käisin niisama mööda kohalikke kruusateid kolamas. Miskit asulas teime peatuse, et hinge tõmmata ja sillal jalutada. Mööda jalutav tädi rääkis meiega tükk aega juttu. Samuti teel suvekatele jäin korra kaarti kuskil külas vaatama ja miski taat tuli kohe mulle häämeelega seletama kust kaudu ma kõige paremini saaks. Tahtis mind kohe suurele stradale juhatada aga ma seletasin talle, et tahaks ikka kruusa sõita, mispeale ta tegi suured silmad .
Muidugi võib ka kiirmatkasid teha, kiireti kohale ja kiiresti tagasi, siis jääb kohapeal kolamiseks rohkem aega. Kui kiire on siis võiks hoopis mõelda kohale lendamisele ja tsikli rentimisele, säästad aega ja võimalik, et ka raha.
Huviav, et ma naudin alati rohkem teelolemist kui kohale jõudmist. Teel olemine on pidev seiklus, kahju kui see kiiresti läbi saab. Kohalolek on paigalseis; saad oma ümbrusega tuttavaks ja siis peab juba hea seltskond olema, mis elu huvitavaks teeb. Sellepärast on mul ka üritustelt lahkumine ja kodu poole sõitmine irmus raske, ikka valin käänulisema tee, et mitte nii ruttu koju jõuda.
Häid matkasid kõigile!
-
- Postitusi: 484
- Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
- Tsikkel: bmw r1150 gs adventure
- Asukoht: Luhamaa
Re: Matkaplaanid 2008
Lääne Poolas on piltilusaid väikeseid külakesi, rannikuäär on samuti väärt uurimist. Lisaks hoopis teistsuguse mulje jätab riigi lõunapoolne osa, mis on juba väga mägine ja teisest ooperist. Tasub tutkimist.
Re: Matkaplaanid 2008
Primo kirjutas:Okei, võib-olla kiirustasin natuke selle väitega, et Baltikum on igav.Pean tunnistama, et Leedus ja Lätis oli tore sõita ja sõidaks veelgi...siuke kodune kant
![]()
Aga Poola on küll kloaak, sellele arvamusele jään siiski kindlaks.Ja noh, Baltikum on küll tore, kuid edasi peab ikkagi läbi tolle lahmaka agraarmaa ka sõitma, see on möödapääsmatu (kui ei ole plaanis tohutut ringi läbi Valgevene teha)
Primo ma ei tea küll, kui suured on Sinu reisikogemused aga ma arvan , et igas riigis on midagi vaadata,kaasaarvatud Poolas!
Näiteks ,,Hitleri-punkrid,, asub mittekaugel Suwalkist. Muide pilet maksab vähem kui Sa tunnis juua jõuad Samuti on väga ilus
Lõuna-Poola ,,Zakopane,,- ,,Jelana-Gora,, Üldiselt vaheta oma ,,porgand,, tõsisema matkaratta vastu ja lähme euroopat avastama
Mina olen käsi!!!
Väike tuur ka see-aasta. Enamalt ikka vana-hea Euroopa
umbes 7000km. 2011. 2013 Rumeenia matk, milllest kujunes edasi balkani poole, kokku 9800 km
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.