Kuidas mitte kaotada numbrimärki?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

indumen
Postitusi: 1097
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 46 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas indumen »

mina kasutasin neetimisvarianti, alus metallist ja number AL seega tihedalt koos nüüd ja selle ratta eluea ehk püsib paigal

98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

matcho
Postitusi: 255
Liitunud: 27 Veebr 2007, 21:37
Tsikkel: hetkel rattatu

Lugemata postitus Postitas matcho »

kaks polti julmalt läbi ja topelt mutrid taha et lahti ei vibraks .

parem kaks politseid ees kui üks taga ....

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Poldid läbi jah. Ainult, et kontramutritega pole mina küll kunagi jamanud, vedruseib selleks priima. Lisaks see plast-siseservaga mutter, see ei tule mingi vibraga lahti.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1242
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hans »

Tsikkelröövel kirjutas:

...vedruseib selleks priima. Lisaks see plast-siseservaga mutter, see ei tule mingi vibraga lahti.

Nn "Nylock" mutter on see ja sel juhul pole vedruseibi enam vaja.

Hans

V-MAX
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1282
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

Vanad indiaanlased ja kõvemad enduromehed kasutavad nelja tõmbeneeti pluss seibid sissepoole needi alla. Kui number kaob, siis ainult koos porilauaga, seda on oluliselt lihtsam leida kui paljast numbrit. Ning ülevaatuselt olen neid needitud numbreid oma paarkümmend läbi vedanud, mitte kusagil pole selle kohta poolt piixugi öeldud. Milleks krt seda plastikularakat sinna numbri alla üldse vaja peaks olema??

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1282
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 45 korda

Lugemata postitus Postitas isakene »

WagaBond7 kirjutas:

Just lõpetasin uue paigalduse, tänud lähevad Jürisse.

Uue paigaldusel kasutasin:
2x M10 polt
2x M10 seib
2x M10 stopperiga mutter

Püha taevas :shock:

Kas Sa kavatsed numbri külge veel puksiirkonksu installeerida ja teenust pakkuma hakata, et nii jämedaid polte kasutad? :D

Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1186
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

isakene kirjutas:

Milleks krt seda plastikularakat sinna numbri alla üldse vaja peaks olema??

Vähemalt keegigi saab asjast aru :)

Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Kasutaja avatar

pitbull
Postitusi: 557
Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
Tsikkel: v2
Asukoht: westestonia ....finland
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas pitbull »

suutsin eelmine suvi hiiumaal kaotada nr i...kruusateepealt lõpux leidsin peale paari tundi(jube präänik oli sellest järgi jäänud)kohalik kõrtsi peremees andis kruvi mis läbi keerasin ja nyyd see präänik seisab siiamaani kinni :D

PitBull ,,I Just Don't Give A Fuck...,,

Suska
Postitusi: 115
Liitunud: 03 Jaan 2008, 23:26
Tsikkel: Suzuki

Lugemata postitus Postitas Suska »

Kui tee äärt koristasime, siis tuli Märjamaa-Koluvere tee äärest välja üks tsikli numbrimärk. Kui järsku siit on keegi, kelle oma see oli siis küll ta teab ise mis tee see on.

Kasutaja avatar

Cyberdyne
Postitusi: 402
Liitunud: 02 Dets 2005, 04:49
Tsikkel: Yamaha XT 660 X
Asukoht: Tabasalu/Harkujärve/Saaremaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Cyberdyne »

isakene kirjutas:
WagaBond7 kirjutas:

Just lõpetasin uue paigalduse, tänud lähevad Jürisse.

Uue paigaldusel kasutasin:
2x M10 polt
2x M10 seib
2x M10 stopperiga mutter

Püha taevas :shock:

Kas Sa kavatsed numbri külge veel puksiirkonksu installeerida ja teenust pakkuma hakata, et nii jämedaid polte kasutad? :D

Usun, et on mõeldud M6 vidinaid, mida saab 10 Muttrivõtmega keerata.
Muidu oleks jah kuidagi Hardcore :D

Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 903
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

need plastikust numbrialused tuleb kõik küljest kruvida ja prügikasti loopida, kõige etem on teha mõnest kenast kergemast metallist alus, puurida õigete kohtade peale augud, panna alati vedruseibid poltidele lisaks ja ei kao need numbrid enam.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

oja
Postitusi: 117
Liitunud: 25 Juun 2007, 00:11
Asukoht: göteborg

Lugemata postitus Postitas oja »

mul läks see kradi plastik pooleks ja oligi kadunud, täitsa savi mis poldid sealt läbi oleks olnud.
nii et see on õige et plastik prükarisse


wtking

Lugemata postitus Postitas wtking »

Kõige kergem oleks rolleriga sõita ja pole mingit muret numbri kadumisega seoses :P


cobravello

Lugemata postitus Postitas cobravello »

krossikaga on parem, heterom mulje jääb :D


Tan121

Lugemata postitus Postitas Tan121 »

Endal roostevaba numbrialus.
Teipisin tumbri tagumise poole peale servadesse ja paar triipu ka keskele mingi tihendi moodi asja. Kummist, ühelt poolt liimidibaga.
Siis puurisin sobilikku kohta väiksed augud ja neetidega kinni.
Väga viisakas näeb välja ja ärakadumist pole karta. Kui just mitte koos kogu numbrialusega.

Tanel


Matuwello

Lugemata postitus Postitas Matuwello »

Pole küll numbrimärki kaotanud, aga sobivamat teemat ei leidnud oma küsimusele: kas teid on ka politsei kinni pidanud selle eest, et numbrimärk liiga üles kaldu on, et pole hästi näha? Trahvi ei tehtud, aga kästi alla poole painutada.

Juba ostes oli see numbe selline ja ülevaatuselt lasti mullu läbi. Täna käisin küsimas ülevaatusest, seal vaadati ja öeldi, et seadus ütleb, et 40m peale peab näha olema, kaldenurka vms pole kirjas. Nemad väitsid, et on näha küll.

Ei oska nüüd seisukohta võtta, kas peaks midagi ette võtma või elas keskeas pollar lihtsalt oma motoviha minu peal välja.

Kasutaja avatar

Aizar
Postitusi: 259
Liitunud: 28 Aug 2004, 18:33
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Aizar »

Matuwello kirjutas:

Pole küll numbrimärki kaotanud, aga sobivamat teemat ei leidnud oma küsimusele: kas teid on ka politsei kinni pidanud selle eest, et numbrimärk liiga üles kaldu on, et pole hästi näha? Trahvi ei tehtud, aga kästi alla poole painutada.

Juba ostes oli see numbe selline ja ülevaatuselt lasti mullu läbi. Täna käisin küsimas ülevaatusest, seal vaadati ja öeldi, et seadus ütleb, et 40m peale peab näha olema, kaldenurka vms pole kirjas. Nemad väitsid, et on näha küll.

Ei oska nüüd seisukohta võtta, kas peaks midagi ette võtma või elas keskeas pollar lihtsalt oma motoviha minu peal välja.

Tehnoülevaatuste keskmine tase on Eestis täiesti masendav. Mulle on ühest korra konkreetse seaduspunkti näitamise peale väidetud, et neid seadus ei huvita, kuna ARK-st pole ühtegi e-maili saadetud selle kohta :shock:

Samas, vastuseks Sinu küsimusele, kehtivad 93/94/EMÜ direktiivi nõuded:

  1. KALLE
    3.1. Tagumine registreerimismärk:
    3.1.1. peab asetsema täisnurga all sõiduki keskpikitasandi suhtes;
    3.1.2. võib asetseda vertikaalsuunas kaldu mitte üle 30°, kui registreerimismärgi kinnituspind on kallutatud ülespoole;
    3.1.3. võib asetseda vertikaalsuunas kaldu mitte üle 15°, kui registreerimismärgi kinnituspind on kallutatud allapoole.

  2. MAKSIMAALNE KÕRGUS
    4.1. Ükski registreerimismärgi paigalduskoha punkt ei tohi olla maapinnast kõrgemal kui 1,5 m täismassiga sõiduki puhul (tühimass, millele on liidetud 75 kg).

  3. MINIMAALNE KÕRGUS
    5.1. Täismassiga sõidukil (tühimass, millele on liidetud 75 kg) peavad registreerimismärgi paigalduskoha kõik punktid olema maapinnast vähemalt 0,20 m kõrgusel või vähemalt kõrgusel, mis ei ole väiksem 0,20 m raadiusega ratta raadiusest.

Kogu direktiiv: 93/94/EMÜ
Ja Eestis rakendamise alus:
Kood 102. Registreerimismärk
Nõuded: 1) liiklusregistrisse kantud sõiduki registreerimismärk peab vastama Eesti standardile. Vabariigi Presidendi sõidukil võib registreerimismärgi asemel kasutada suurt riigivappi kandvat märki. Teistes riikides registreeritud sõiduki registreerimismärk peab vastama ÜRO Viini 1968. a «Teeliikluse konventsiooni» või EÜ liikmesriikide sõidukitel EÜ Nõukogu määruse 2411/98/EÜ nõuetele;

2) registreerimismärk peab olema loetav hajutatud päevavalguse korral vähemalt 40 m kauguselt ja pimeda ajal, nõuetekohase registreerimismärgi valgustusega, vähemalt 25 m kauguselt;

3) M ja N kategooria sõidukil peab üks registreerimismärk olema kinnitatud sõiduki esiosale ja teine direktiivi 70/222/EMÜ kohaselt sõiduki tagaosale. O kategooria sõidukil peab registreerimismärk olema kinnitatud direktiivi 70/222/EMÜ kohaselt sõiduki tagaosale. L kategooria sõidukil peab registreerimismärk olema kinnitatud direktiivi 93/94/EMÜ kohaselt sõiduki tagaosale;

Aivar
Kasutaja avatar

Habib
Postitusi: 303
Liitunud: 05 Jaan 2006, 09:35
Tsikkel: Suzuki V-Strom
Asukoht: Tallinn/Tartu

Lugemata postitus Postitas Habib »

Speedvana pakkus mingis teises teemas välja, et veekindla markeriga numbri taha oma tel nr. Jabur et ise pole selle peale tulnud. Nüüd siis number nii plaadil kui võtmehoidjal.

Lambad on siin ja... lambad on sääl...

Matuwello

Lugemata postitus Postitas Matuwello »

Tänud info eest Aizar! (w) Numbrimärk viidud nõuetele vastavaks! Lisasin ka eelpool soovitatud kahepoolse teibi ja igaks juhuks ka telefoni numbri.


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Lõikasin paksust Al plekist numbrist pisut väiksema aluse, liimisin selle tavalise mootori silikooniga nri alla ja siis kogu kupatus kahe poldiga tagaporikale. Silikoon aitab vibrat summutada, mis muidu kipub nri praguliseks tegema. Ei mingeid pragusid ega kadusid juba kolm hooaega ühtejärge.

Võtmehoidjal võiks küll olla graveeritud tel nr. Krt kuidas me sõbraga eelmine hooaeg otsisime tema Pegassi võtmeid Õllemotol... Õnneks oli keegi hea mees nad info tahvlile riputanud.


Overkilla
Postitusi: 237
Liitunud: 17 Mai 2008, 18:10
Tsikkel: BMW F650CS Scarver
Tänanud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Overkilla »

Margusxx kirjutas:

need plastikust numbrialused tuleb kõik küljest kruvida ja prügikasti loopida

Mul oleks vaja sellelt plastikust numbrialuse klambrit, mis numbriplaati kinni hoiab, praegu püsib kleeplindiga.


Holms
Postitusi: 310
Liitunud: 06 Apr 2006, 13:42
Tsikkel: VN 1500 MS
Asukoht: Mulgimaa
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Holms »

Overkilla

Mul oleks vaja ...

See numbrialus maksis miski kahekohalise numbri raha(65 eeku vist). Osta uus. Oma rattal kleepisin numbri ja aluse vahele sellise kihi kahepoolset teipi, et number jäi väikese pinge all nende klambrite taha. Muidu hakkas number plärisema, peaks ka ärakadumise riski vähendama.

Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Habib kirjutas:

Speedvana pakkus mingis teises teemas välja, et veekindla markeriga numbri taha oma tel nr. Jabur et ise pole selle peale tulnud. Nüüd siis number nii plaadil kui võtmehoidjal.

Sissegraveerimine oleks väheke vastupidavam ma arvan (eriti võtmehoidjal).

Endal hea rääkida kuna graveerija kodus olemas :twisted:.

Kasutaja avatar

mux2hot
Postitusi: 192
Liitunud: 18 Dets 2007, 15:29
Tsikkel: VFR800
Asukoht: Uugametsa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mux2hot »

margus014 kirjutas:

Nüüd siis number nii plaadil kui võtmehoidjal.

OT: Võtemehoidjale oma telefoninumbri graveerimisega on võtmete kaotamise korral suur oht saada kutsumata külalised (täpselt teada kuhu aadressile nendega minna). Kui just numbriks pole Simpel või mõni muu kõnekaart.

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1045
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

nr. märgi kohta küsimus veel. teie baigi mehed ja osad enduro/supermoto mehed, kellel on nr märk pandud ratta koopasse, kas mendid ei ole hakanud kobisema ? mul endal plaan endurol see talv ehitada tagumineots ümber ja ka nr märk koopasse riputada. aga ei tea kuidas mendid suhtuvad sellesse ?

Bluebird.

Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

sinilind123 kirjutas:

nr. märgi kohta küsimus veel. teie baigi mehed ja osad enduro/supermoto mehed, kellel on nr märk pandud ratta koopasse, kas mendid ei ole hakanud kobisema ? mul endal plaan endurol see talv ehitada tagumineots ümber ja ka nr märk koopasse riputada. aga ei tea kuidas mendid suhtuvad sellesse ?

Bluebird.

See oleneb rattast ka. Mõnel kaob ta üsna ära, teisel võib väga nähtavaks jääda.

Just enjoy ... nothing less, nothing more

Sukusuku
Postitusi: 471
Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
Tsikkel: Viffer ja Kawa
Asukoht: Harjumaa Muuga
Tänatud: 8 korda

re

Lugemata postitus Postitas Sukusuku »

Pilt
Sõbral oli/on numbrimärk niimoodi ehitatud ja soomes kohe võeti rajalt maha ja tehti ikka korralik kviitung eurodes.

Teed korda Eestis.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”