Aprilia Mana 850
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn
Aprilia Mana 850
Hind: 130 kilo ringis http://www.maxmoto.co.uk/aprilia_850_mana.shtml
Automaatkäigukast



Kiivri panipaik




Nad võiks seda ratast ka tavalise siduri ja käigukastiga teha - hind tuleks kindlasti veel parem ja traditsiooniliste lahenduste austajatele ka rõõmu natuke.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
Teema algataja - Postitusi: 168
- Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
- Asukoht: Tallinn

-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Manal saab kaa käega käike vahetada. Või jalaga. Või täisautomaatselt. Kuidas kellegile meeldib. Põnev apastraat tundub see igal juhul olema. Hea meelega loeks mõnd testitulemust. Proovida teda vaevalt et niipea saab, sakslased väidavad selle alles tuleva aasta teises pooles müüki jõudvat. Mis võib vabalt olla 2 päeva enne jõule

Aga Aprilial teinegi huvitav "paljas" ratas väljas, SL 750 Shiver nimelt. Seda peaks juba aprillis diilerite juures katsuda saama. Päris püss tundub igatahes olema. Ja MXV 450 muidugi ka põnev riistapuu on.
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Tunnistage nüüd üles.
Kas keegi meie seast ka regulaarselt sellise riistapuuga sõidab? Kuidas tundub? On seal tegemist veel mootorrattaga, või on see roller?
(Suzule) Manjaanast lugesin. Jäi meelde, et pandi vist külg maha
Tahtsin lihtsalt muljeid, mis kogunevad peale esimest eufooriat.
Suzumen kirjutas:Rollerist on asi ikka väga kaugel. Kui kokkuvõtlikult, siis jättis asi väga sümpaatse mulje. Lähemalt võid lugeda Motomaanjast selle ratta kohta kui huvi.
Selles testis oli ka üks pilt,kus keegi kas siis Shiveri või Managa külje maha pani. Ega see mitte sina Suzumen ei olnud..??
Miks nii juhtus ja mis sellest rattast edasi sai
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
pyramiid kirjutas:Selles testis oli ka üks pilt,kus keegi kas siis Shiveri või Managa külje maha pani. Ega see mitte sina Suzumen ei olnud..??
Miks nii juhtus ja mis sellest rattast edasi sai
Oli küll Suzumen, kes shiveriga külje maha pani, väidetavalt olla süüdi liiga kõva seguga rehv. Ilmastikuolud olid ka karmid.....mõned plusskraadid ainult.
Rattas väga palju kannatada ei saanud, isegi ilma kukkumispunnideta.
Let the good times roll.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Suzumen kirjutas:Rollerist on asi ikka väga kaugel...
Kui nüüd natuke tähte närida, siis rollerist ei olegi asi nii kaugel, kui arvata võiks. Seda sama mootori-käigukasti lahendust kasutatakse Piaggio grupi suurimal rolleril ka, Gilera GP 800 asjal nimeks
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Minul on õnnestunud antud aparaadiga u. 500 km test teha. Kuna selle sõidu jooksul läbisin ka paraadsõidu, siis tundsin siduri puudumisest täit mõnu. Mana on linnasõiduks loodud!
Hea manööverdamisvõime, "sport" režiim annab täiesti arvestatava teravuse, variaator sujuva kiirenduse. Mootori pidurdusjõud oli esialgu üllatust pakkuv, pidurid kuluvad sellel masinal üsna vähe;)
Minu mõõdus meestele jääb raam ehk pisut väikeseks. Tulevikku silmas pidades, kus valdav osa elust mugavusele üles ehitatatud, on Mana kindlasti teerajaja.
Paak asub jah istme all, mis esialgu pisut harjumatu. Kui oled reisivarustuse tagumisele istmele kinnitanud, siis tanklas selle eemaldamine pisut tülikas. Samas, traditsioonilise paagi asemel olev panipaik, on mugav igasugu kiirelt vaja mineva paigutamisks.
Nagu juba eelpool öeldud, on käiguvahetuseks kolm võimalust, automaatne, poolautomaatne jalaga ja poolautomaatne juhtraual asetsevate nuppude lülitamisel. Autmaatne käiguvahetus on piisavalt jõuline, et nuppude ja kangidega mängima hakata.
Vastavalt sõidule kolm režiimi "vihm", "maantee", "sport".
Kütusekulu kõikus veel sisse sõitmata masinal 4-5 liitri juures.
Algajale, linnalipsule, naisterahvale, lihtsalt mugavat sõitu ihkavale, suurepärane valik.
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Suzumen kirjutas:Millega Sa sooviksid teda võrrelda? Mana puhul on tegemist kontsepsioonilise pioneeriga ja võrdlusmomentti eriti ei teki. Kui võrrelda juhitavust, pidureid, raami, siis see on eeskujulik (mida Pikk oma postituses ka kinnitas). Mida ei saa väita paljude teiste rataste puhul.
Mana on tõesti eriline, aga Shiverit annab võrrelda Suzuki Gsr 600 ja SV 650, Honda Hornet, Yamaha Fz6, Kawasaki z750, Triumf Street Triple.
B-King'ga ei ole mõttet võrrelda, neil on ainuüksi hinnavahe ca 70K
Sinu kiituseks tuleb ütelda, et kõige asjalikum jutt algab sõnadega "Ain Krist, kiirendusproff:" kuid arusaamatuks jääb ikkagi asjaolu, et testisid rattaid, Sverre ja Ain, aga tekst on kirjutatud Kullo Kaboneni poolt.
Suzumen kirjutas:
Kui nii tähte närida, siis Yamaha uus V-MAX on krossiratas, kuna kasutatakse 18" velgi ja rehve, mis siiani kasutusel krossiratastel. Päris nii ehk ei saa ikka võrrelda komponentide baasil. Oldmopeed on oma varasemates postitustes välja toonud mopeedi põhiiseloomustuse. Ja mopeedidest ei tea temast küll keegi rohkem
Krossikatel (kui laste rattad välja jätta) on 21" ees ja 19" taga (närin ka tähti)
Let the good times roll.
Re: Aprilia Mana 850
tihtilugu olen märganud siin foorumis pidevat mõttetut ja mitte teemaga haakuvat möla.
Kui Managa sõitnud pole ja midagi öelda ratta kohta pole siis pole mõttet pläkutada ka.
Ise käisin ja tegin proovisõitu, kahjuks pole ennem seda 10a millegi sellisega sõitnud ja ei kommenteeriks muud, kui 190cm minu arvates jääb see ratas väikseks või on viga minus. Sõita on äärmiselt lihtne! Linnas superluks!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.