Aprilia Mana 850

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
errorcode12
Postitusi: 168
Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
Asukoht: Tallinn

Aprilia Mana 850

Lugemata postitus Postitas errorcode12 »

Aprilia Mana 850 http://www.aprilia.com/mana.asp?lin=eng

Hind: 130 kilo ringis http://www.maxmoto.co.uk/aprilia_850_mana.shtml

Automaatkäigukast :!: :? :( (peale 50-t eluaastat või ränka jala/käe vigastusega kukkumist on asjal jumet) kuigi: "It also has some performance advantages and it will satisfyingly out drag almost anything (including top of the range sports bikes) from the traffic lights."

Kiivri panipaik :D :D :D - loodaks näha sellist lahendust ka tulevikus paljudel teistel tänavaratastel. Olgem ausad topboks rikub ratta välimuse ära, käe otsas kiivrit tassida on ebamugav ning stiil ja ilu on linnarattal ju vääga oluline :wink:

Nad võiks seda ratast ka tavalise siduri ja käigukastiga teha - hind tuleks kindlasti veel parem ja traditsiooniliste lahenduste austajatele ka rõõmu natuke.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2189
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Omamoodi lahe ratas. Esiots küll meenutab natuke suzu GSRi.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

onu Reemus

Lugemata postitus Postitas onu Reemus »

Vaffa ratas aga endale ei ostaks.Ilmselt olen selleks liiga vanamoodne.Ma ei mõtle disaini vaid ülejäänut.850 roller :twisted:.Aga niikaua,kui pole proovinud ei hakka targutama ka.
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1781
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 192 korda

Lugemata postitus Postitas simp »

kus ta sul roller on?:P
ega automaatkast=roller ei ole päris õige ju?
Kasutaja avatar

vovencij
Postitusi: 87
Liitunud: 25 Okt 2006, 22:44
Tsikkel: CB500, Hornet S, V-Strom
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas vovencij »

Saan ma õigesti aru, et tal bensupaak sadula all on?
Kasutaja avatar

vovencij
Postitusi: 87
Liitunud: 25 Okt 2006, 22:44
Tsikkel: CB500, Hornet S, V-Strom
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas vovencij »

Ise küsin, ise vastan :) maximotos on kirjas, et paak on sadula all :)
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

Muide, Yamu pakub ka taolist automaatkastiga "rollerit". FJR1300AS nimeks. Sellest oli juttu juba ühes augustikuises MOTORRADis ja oli ka INTERMOTIL näha.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!


Teema algataja
errorcode12
Postitusi: 168
Liitunud: 20 Juun 2006, 20:41
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas errorcode12 »

Hannes, aga kas see Fjotter pole mitte nö poolautomaatne, et sidur on automaatne aga jalaga käiku peab ikka vahetama? Selle Aprilia spetsifikatsioonist saan ma nii aru et see on suisa täis automaatne - kolme reziimiga (matkamine, sport ja vihm). Lisaks saad ka jalaga käiku vahetada, siis on neid 7 (mis tõenäoliselt tähendab et reaalses elus tüdineb nende laksimisest päris kiiresti ära). :?:
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

FJR on jah poolautomaatne jah. Käike saab vahetada jalaga ja käega, sidurdada vaja ei ole. Sidurilingi asemel on kaks nuppu. Üks nimetissõrme juures ja üks pöidla juures.
Manal saab kaa käega käike vahetada. Või jalaga. Või täisautomaatselt. Kuidas kellegile meeldib. Põnev apastraat tundub see igal juhul olema. Hea meelega loeks mõnd testitulemust. Proovida teda vaevalt et niipea saab, sakslased väidavad selle alles tuleva aasta teises pooles müüki jõudvat. Mis võib vabalt olla 2 päeva enne jõule :D
Aga Aprilial teinegi huvitav "paljas" ratas väljas, SL 750 Shiver nimelt. Seda peaks juba aprillis diilerite juures katsuda saama. Päris püss tundub igatahes olema. Ja MXV 450 muidugi ka põnev riistapuu on.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!


diio2
Postitusi: 88
Liitunud: 23 Apr 2006, 22:32
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas diio2 »

Tunnistage nüüd üles.
Kas keegi meie seast ka regulaarselt sellise riistapuuga sõidab? Kuidas tundub? On seal tegemist veel mootorrattaga, või on see roller?
(Suzule) Manjaanast lugesin. Jäi meelde, et pandi vist külg maha :P
Tahtsin lihtsalt muljeid, mis kogunevad peale esimest eufooriat.

Viimati muutis diio2, 18 Juun 2008, 00:52, muudetud 1 kord kokku.
... life begins @ 1000 cm3 (996cm3)
Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1043
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Kawasaki Versys 650
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Suzumen kirjutas:

Rollerist on asi ikka väga kaugel. Kui kokkuvõtlikult, siis jättis asi väga sümpaatse mulje. Lähemalt võid lugeda Motomaanjast selle ratta kohta kui huvi.

Selles testis oli ka üks pilt,kus keegi kas siis Shiveri või Managa külje maha pani. Ega see mitte sina Suzumen ei olnud..??
Miks nii juhtus ja mis sellest rattast edasi sai :?:

Keretööd
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

pyramiid kirjutas:

Selles testis oli ka üks pilt,kus keegi kas siis Shiveri või Managa külje maha pani. Ega see mitte sina Suzumen ei olnud..??
Miks nii juhtus ja mis sellest rattast edasi sai :?:

Oli küll Suzumen, kes shiveriga külje maha pani, väidetavalt olla süüdi liiga kõva seguga rehv. Ilmastikuolud olid ka karmid.....mõned plusskraadid ainult.
Rattas väga palju kannatada ei saanud, isegi ilma kukkumispunnideta.

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Itaallastele kohaselt on tegu järjekordselt väga ilusa välimikuga rattaga.
Mõttetu kommentaar, aga ei suutnud kiitmata jätta....

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas hannes »

Suzumen kirjutas:

Rollerist on asi ikka väga kaugel...

Kui nüüd natuke tähte närida, siis rollerist ei olegi asi nii kaugel, kui arvata võiks. Seda sama mootori-käigukasti lahendust kasutatakse Piaggio grupi suurimal rolleril ka, Gilera GP 800 asjal nimeks :roll:

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

sipsik
Postitusi: 190
Liitunud: 03 Aug 2005, 10:44
Asukoht: harjumaa
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas sipsik »

Motomaanias nr 12 (märts 2008) oli Manast ja Shiverist pikk test. Koos eelmainitud Aini kukkumise piltidega.
Hangi ja loe :)

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

sipsik kirjutas:

Motomaanias nr 12 (märts 2008) oli Manast ja Shiverist pikk test. Koos eelmainitud Aini kukkumise piltidega.
Hangi ja loe :)

Sellel artiklil on üks väga suur puudus, puudub võrdlus konkurentidega. Ise soovitaks lugeda netis olevaid ülevaateid.

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Minul on õnnestunud antud aparaadiga u. 500 km test teha. Kuna selle sõidu jooksul läbisin ka paraadsõidu, siis tundsin siduri puudumisest täit mõnu. Mana on linnasõiduks loodud!

Hea manööverdamisvõime, "sport" režiim annab täiesti arvestatava teravuse, variaator sujuva kiirenduse. Mootori pidurdusjõud oli esialgu üllatust pakkuv, pidurid kuluvad sellel masinal üsna vähe;)

Minu mõõdus meestele jääb raam ehk pisut väikeseks. Tulevikku silmas pidades, kus valdav osa elust mugavusele üles ehitatatud, on Mana kindlasti teerajaja.

Paak asub jah istme all, mis esialgu pisut harjumatu. Kui oled reisivarustuse tagumisele istmele kinnitanud, siis tanklas selle eemaldamine pisut tülikas. Samas, traditsioonilise paagi asemel olev panipaik, on mugav igasugu kiirelt vaja mineva paigutamisks.

Nagu juba eelpool öeldud, on käiguvahetuseks kolm võimalust, automaatne, poolautomaatne jalaga ja poolautomaatne juhtraual asetsevate nuppude lülitamisel. Autmaatne käiguvahetus on piisavalt jõuline, et nuppude ja kangidega mängima hakata.
Vastavalt sõidule kolm režiimi "vihm", "maantee", "sport".

Kütusekulu kõikus veel sisse sõitmata masinal 4-5 liitri juures.
Algajale, linnalipsule, naisterahvale, lihtsalt mugavat sõitu ihkavale, suurepärane valik.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Suzumen kirjutas:

Millega Sa sooviksid teda võrrelda? Mana puhul on tegemist kontsepsioonilise pioneeriga ja võrdlusmomentti eriti ei teki. Kui võrrelda juhitavust, pidureid, raami, siis see on eeskujulik (mida Pikk oma postituses ka kinnitas). Mida ei saa väita paljude teiste rataste puhul.

Mana on tõesti eriline, aga Shiverit annab võrrelda Suzuki Gsr 600 ja SV 650, Honda Hornet, Yamaha Fz6, Kawasaki z750, Triumf Street Triple.
B-King'ga ei ole mõttet võrrelda, neil on ainuüksi hinnavahe ca 70K
Sinu kiituseks tuleb ütelda, et kõige asjalikum jutt algab sõnadega "Ain Krist, kiirendusproff:" kuid arusaamatuks jääb ikkagi asjaolu, et testisid rattaid, Sverre ja Ain, aga tekst on kirjutatud Kullo Kaboneni poolt.

Suzumen kirjutas:

:D Kui nii tähte närida, siis Yamaha uus V-MAX on krossiratas, kuna kasutatakse 18" velgi ja rehve, mis siiani kasutusel krossiratastel. Päris nii ehk ei saa ikka võrrelda komponentide baasil. Oldmopeed on oma varasemates postitustes välja toonud mopeedi põhiiseloomustuse. Ja mopeedidest ei tea temast küll keegi rohkem 8)

Krossikatel (kui laste rattad välja jätta) on 21" ees ja 19" taga (närin ka tähti) :lol:

Let the good times roll.

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Vidget kirjutas:

B-King'ga ei ole mõttet võrrelda, neil on ainuüksi hinnavahe ca 70K

No kuule, kui võrdlemisest rääkida, siis Mana võis Shiveri puhul on B-Kingiga võrreldes hinnavahe kõige väiksem erinevus üldse. Ikka sõrm ja ..khm... on täiesti erinevad asjad :twisted: ( Vabandust :oops: )

Suzuki GSX 750 Inazuma

egonr
Postitusi: 146
Liitunud: 08 Juun 2008, 22:02
Tsikkel: Shiver '08
Asukoht: Jüri

Re: Aprilia Mana 850

Lugemata postitus Postitas egonr »

tihtilugu olen märganud siin foorumis pidevat mõttetut ja mitte teemaga haakuvat möla.

Kui Managa sõitnud pole ja midagi öelda ratta kohta pole siis pole mõttet pläkutada ka.

Ise käisin ja tegin proovisõitu, kahjuks pole ennem seda 10a millegi sellisega sõitnud ja ei kommenteeriks muud, kui 190cm minu arvates jääb see ratas väikseks või on viga minus. Sõita on äärmiselt lihtne! Linnas superluks!

Shiver '08
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”