Air System Chamber ?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Klenovitz
Postitusi: 21
Liitunud: 12 Juun 2008, 12:22
Tsikkel: Pole...
Asukoht: Palmisaar

Air System Chamber ?

Lugemata postitus Postitas Klenovitz »

Tre.
Oskab keegi öelda mille jaoks selline asi vajalik on? Asub amordi kõrval ja küljes on voolik mis läheb karbussi, kas annab mingit lisaõhku vms.?
Tegemist on 2 taktilise enduroga.

Kui keegi õpetab kuidas pilti saab lisada siis saab pildi ka....


Kasjok
Postitusi: 351
Liitunud: 04 Sept 2005, 21:51
Tsikkel: YZ450F

Lugemata postitus Postitas Kasjok »

Karbussi??? Vast ikka amorti :P

“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten” - Benjamin Franklin
Uudishimu tapab
Kasutaja avatar

Teema algataja
Klenovitz
Postitusi: 21
Liitunud: 12 Juun 2008, 12:22
Tsikkel: Pole...
Asukoht: Palmisaar

Lugemata postitus Postitas Klenovitz »

Eip...tegemist ei ole gaasiamordiga, asi selles ongi, et ta on kinnitatud amordi kõrvale lihtsalt, aga voolik läheb karbussi. Olen paljudega rääkinud, kuid keegi ei ole veel osanud öelda milleks see vajalik võib olla....

Kasutaja avatar

kmx
Postitusi: 568
Liitunud: 31 Mär 2004, 14:51
Asukoht: Harku/Yamaha R7

Lugemata postitus Postitas kmx »

Klenovitz kirjutas:

Eip...tegemist ei ole gaasiamordiga, asi selles ongi, et ta on kinnitatud amordi kõrvale lihtsalt, aga voolik läheb karbussi. Olen paljudega rääkinud, kuid keegi ei ole veel osanud öelda milleks see vajalik võib olla....

Kindel,et karpasse?Või ajad sa karterituulutus toruga segamini?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Klenovitz
Postitusi: 21
Liitunud: 12 Juun 2008, 12:22
Tsikkel: Pole...
Asukoht: Palmisaar

Lugemata postitus Postitas Klenovitz »

2 taktiline enduro.....karter puudub...õli jaoks on eraldi paak tsikli külje peal.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8434
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 432 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ma arvan et kui see on streetlegal enduuro siis on tal karpa ülejooksud ja tuulutused toodud aktiivsöega täidetud potsikusse. Tänavasõidurattal ei tohi midagi vabasse õhku hingata ega joosta.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Klenovitz
Postitusi: 21
Liitunud: 12 Juun 2008, 12:22
Tsikkel: Pole...
Asukoht: Palmisaar

Lugemata postitus Postitas Klenovitz »

oskab keegi öelda kuidas siia pilti saab lisada....saaks pildi ka üles riputada

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8434
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 432 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Klenovitz kirjutas:

oskab keegi öelda kuidas siia pilti saab lisada....saaks pildi ka üles riputada

Pane pilt kuskile pildisaidile üles ja siia riputa link

Kasutaja avatar

Teema algataja
Klenovitz
Postitusi: 21
Liitunud: 12 Juun 2008, 12:22
Tsikkel: Pole...
Asukoht: Palmisaar

Lugemata postitus Postitas Klenovitz »

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8434
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 432 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Klenovitz kirjutas:

See on miski huvitavam vidin.

Ise pakuks, et peaks muutma sisselasketrakti mahtu mingil määral ja tekitama ehk mingeid huvitavaid resonantse aga kas tast ka tegelikkuses mingit tolku on - vaevalt.


joel
Postitusi: 1824
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 117 korda

Lugemata postitus Postitas joel »

Kui seal purgi peal olevad kirjad googlesse toksida, saab suht kähku aimu, et millega tegu:
http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/DO ... O-615.aspx
http://wikiscootia.wikidot.com/boost-bottle

Joel
Kasutaja avatar

zweitakter
Postitusi: 109
Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45

Lugemata postitus Postitas zweitakter »

80-tel jaapanlased eksperimenteerisid mingi resonantskaameratega sisselaskes, aga seal oli tegemist laineliste protsesside juhtimisega, et vähendada takistust sisselaskes. Aga süsteemi puudumine tänapäeva sportmootorites viitab sellele et efekti ei saavutatud. See toodud artikkel paistab küll idiootlik olevat, seda enam et tänapäeval polegi 2t mootoreid ilma membraanklapita, et segu pääseks sisselaskest tagasi.
Aga igaksjuhuks prooviks see voolik klambriga kinni pigistada ja siis lahti ja räägi meile, kuidas edasiminekule mõjub.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8434
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 432 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

See pill tundub ka pildi järgi membraanklapiga olema. Igatahes sisselaskelõdviku ja silindri vahel on veel mingi asi.

Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

Seda buust butlit paigaldatakse ka membraanklapiga sisselaske puhul. Tema idee ja tööpõhimõte on siis üsna endine.
Iseasi, kui palju ta üldse läbi ajaloo on midagi mootorile juurde andnud. Paistab rohkem religiooniküsimus olema - kui usud et annab - siis annabki. Võimalik, et ta mingis teoreetilises-hüpoteetilises pööretevahemikus ikkagi midagi teeb - näiteks silub ära seal ehk muidu valitseva võimsuskao. Kui ta aga juba tehasest on paigaldatud - siis las ta olla: sportlikule rattale tehases vast ikka lambist ka lisaballasti külge ei kruvita. Vaat võtad maha ja hakkad igale ringile sajandiksekundeid otsa liitma. :lol:
Samas aga tuuningupoest laiatarbevidinana ma küll teda ei ostaks - IMHO.
EDIT: vaatasin kah pilti ja... "tehasepaigaldus" see nüüd küll ei tundu...
Tõesti soovitus: Sõida võrdluseks kinnipitsitatud toruga ja siis jälle töötava värgiga. Kumb rohkem sobib - see jäta.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Klenovitz
Postitusi: 21
Liitunud: 12 Juun 2008, 12:22
Tsikkel: Pole...
Asukoht: Palmisaar

Lugemata postitus Postitas Klenovitz »

Ok. Tänud Teile.....proovin kindlasti ära kas systeemist on kasu või mitte...
Eks ma siis kirjutan siia kas toimib või ei...kui töötab, siis äkki kruvivad kõik endale selle kylge :D :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”