Air System Chamber ?
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 21
- Liitunud: 12 Juun 2008, 12:22
- Tsikkel: Pole...
- Asukoht: Palmisaar
Air System Chamber ?
Tre.
Oskab keegi öelda mille jaoks selline asi vajalik on? Asub amordi kõrval ja küljes on voolik mis läheb karbussi, kas annab mingit lisaõhku vms.?
Tegemist on 2 taktilise enduroga.
Kui keegi õpetab kuidas pilti saab lisada siis saab pildi ka....
Klenovitz kirjutas:Eip...tegemist ei ole gaasiamordiga, asi selles ongi, et ta on kinnitatud amordi kõrvale lihtsalt, aga voolik läheb karbussi. Olen paljudega rääkinud, kuid keegi ei ole veel osanud öelda milleks see vajalik võib olla....
Kindel,et karpasse?Või ajad sa karterituulutus toruga segamini?
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Klenovitz kirjutas:http://fotoalbum.ee/photos/KALLA91/29635577
siin ta siis on....
See on miski huvitavam vidin.
Ise pakuks, et peaks muutma sisselasketrakti mahtu mingil määral ja tekitama ehk mingeid huvitavaid resonantse aga kas tast ka tegelikkuses mingit tolku on - vaevalt.
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Kui seal purgi peal olevad kirjad googlesse toksida, saab suht kähku aimu, et millega tegu:
http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/DO ... O-615.aspx
http://wikiscootia.wikidot.com/boost-bottle
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
80-tel jaapanlased eksperimenteerisid mingi resonantskaameratega sisselaskes, aga seal oli tegemist laineliste protsesside juhtimisega, et vähendada takistust sisselaskes. Aga süsteemi puudumine tänapäeva sportmootorites viitab sellele et efekti ei saavutatud. See toodud artikkel paistab küll idiootlik olevat, seda enam et tänapäeval polegi 2t mootoreid ilma membraanklapita, et segu pääseks sisselaskest tagasi.
Aga igaksjuhuks prooviks see voolik klambriga kinni pigistada ja siis lahti ja räägi meile, kuidas edasiminekule mõjub.
Seda buust butlit paigaldatakse ka membraanklapiga sisselaske puhul. Tema idee ja tööpõhimõte on siis üsna endine.
Iseasi, kui palju ta üldse läbi ajaloo on midagi mootorile juurde andnud. Paistab rohkem religiooniküsimus olema - kui usud et annab - siis annabki. Võimalik, et ta mingis teoreetilises-hüpoteetilises pööretevahemikus ikkagi midagi teeb - näiteks silub ära seal ehk muidu valitseva võimsuskao. Kui ta aga juba tehasest on paigaldatud - siis las ta olla: sportlikule rattale tehases vast ikka lambist ka lisaballasti külge ei kruvita. Vaat võtad maha ja hakkad igale ringile sajandiksekundeid otsa liitma.
Samas aga tuuningupoest laiatarbevidinana ma küll teda ei ostaks - IMHO.
EDIT: vaatasin kah pilti ja... "tehasepaigaldus" see nüüd küll ei tundu...
Tõesti soovitus: Sõida võrdluseks kinnipitsitatud toruga ja siis jälle töötava värgiga. Kumb rohkem sobib - see jäta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.