Raske endu metsaradadele(Harju)
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
QRX kirjutas:mul pole õrna aimugi, kui janune on LC4 keskmiselt metsa- ja liivateid sõites ning kui pikaks 12L paagist jagub
Samas oleks hea teada võimalike tanklate kaugust trassist.
12 liitriga saab LC4 maha kütta kombineeritult offroad-kruus nii 200km nii et sul peaks jätkuma küll ja küll
12 liitriga saab LC4 maha kütta kombineeritult offroad-kruus nii 200km nii et sul peaks jätkuma küll ja küll
[/quote]
Eks ma olen aru saanud, et see vahemik peaks jääma 150-200km, kuid isiklik kogemus ju puudub:)
LC4 640
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Kui listis veel vaba koht leidub, siis olen tulija. Ainuke asjaolu, et kui suure pilliga tulla?Et ma rada ei tea, ei tunne siis ei oska valida et kas 200 või 115 kilosega tulla.
LC8-l ca 22 litra paak, RXV-l 12 litra. Minu meelest võtavad liivas ja metsas ca 10 litra sajale mõlemad.
Eelmise nädala tripi piltidelt oli näha, et mitmed pillid kerged endurokad.
Oleneb ju rajast millega parem. Soos või jões/mudas on kergemaga lihtsam
Kas on keegi seda rada sõitnud? Ehk kommenteeriks palju temposõitu, palju nikerdamist, palju muda.
Muidugi lollikindel valik on KTM
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
No, enamus on siiski raskeenduuro, kambas ka xtz750 mis kaalub 230kg, ja hätta pole jäänud, mida rohkem ühesuguseid rattaid on, seda parem on sõita, st, tempo on paras, st kergega saab sesal palju palju kiiremini sõita kui raskega.
Mingi maani olen seda sõitnud, ühest otsast natuke ja teisest, metsa ja kruusateed on seal muidu. Tafka mainis, et keskel võib ka natuke muda olla, kuid hätta ei jäeta kedagi.
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
RaPtile kirjutas:No, enamus on siiski raskeenduuro, kambas ka xtz750 mis kaalub 230kg, ja hätta pole jäänud, mida rohkem ühesuguseid rattaid on, seda parem on sõita, st, tempo on paras, st kergega saab sesal palju palju kiiremini sõita kui raskega.
Mingi maani olen seda sõitnud, ühest otsast natuke ja teisest, metsa ja kruusateed on seal muidu. Tafka mainis, et keskel võib ka natuke muda olla, kuid hätta ei jäeta kedagi.
kui hooldusest suure kätte saan siis suur tundub õige valik. pikk sõit terve päeva tundub suurega mugavam ja paak ka suurem
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
RaPtile kirjutas:Kahjuks ei ole, kaart on pärit Regio Atlasest 4.0, ning siis joonistasin Photoshopiga kollase joone peale.
Ma arvan, et selle raja läbisõitmiseks kulub umbes 2-3 tundi, oleneb kui palju ja pikalt peatume.
Regio 4.0 annab muide gpx faili ka välja kui viitsid uuesti teekonda joonistada:)
Vasakul pool hammasratastega nupuke > Väljund > Salvesta teekond
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Primo kirjutas:RaPtile kirjutas:raja läbisõitmiseks kulub umbes 2-3 tundi, oleneb kui palju ja pikalt peatume.
Minule tundub see natuke optimistlik
Ei tea miskit....enamus maad on suht mõnus metsa tee,mõne jaoks võibolla isegi igav(kergemate endude jaoks). Aga eks kõik oleneb palju pause teha ja kuidas tempo on.
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Habanero kirjutas:Meiega tiksus pool maad kaasa ka üks Africa Twin
Siinkohal hilinenud kiidu- ja tänusõnad seltskonnale, kes tvinni sikutada ja tõsta aitasid. Võiks ju nuriseda küll, et ratas raske ja liiv pehme, aga parem sõiduoskus ei teeks kuidagi paha ja just sellistel päevadel teda juurde tuleb.
terv, sokk
Batman kirjutas:kas kahala viadukt on esimene viadukt peterb. mnt-l, kust piibe ja jägala peale keerab?
natuke enne seda on jõelähtme bensukas, ehk sobib paremini? seal müüakse kütust, juua ja süüa, kui vaja läheb.
Nagu mina aru olen saanud, siis Kahala viadukti all on peetud silmas seda viadukti, mis jääb Kuusalust edasi Narva poole?
LC4 640
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.