db-killer?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

db-killer?

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

tere,

käisin täna tutika HD NightRod Specialiga sõitmas millel oli originaal sumps küljes. Ja usu või mitte... nii hea vaikne oli sõita. 100-a pealt ei ulu käes ja saab omi mõtteid rahulikult mõelda ning sõitu nautida.
Mul on aga mingid kõvahäälsed ägedad Skriimin' iigeli omad küljes, mille tahaks nüüd vaiksemaks saada.

Otsisin vanades teemades ja leidsin rahvast rääkimas mingitest db-killeritest. Mis need on, kust saab ja kuidas töötavad?

motokas

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

tehh
Postitusi: 68
Liitunud: 09 Juul 2007, 22:16
Asukoht: keila
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Lugemata postitus Postitas tehh »

käivad summutajale tagant sisse.näevad välja nagu toru mille üks ots on kinni ja külje peale on puuritud augud.neid annab täitsa ise teha,kui on olemas tööriistad.vähemalt tuttava suzukil on.pole küll kroom,aga põhimõte jääb ju samaks.ei lase gaase otse välja.

Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Pilt


Daineze

Lugemata postitus Postitas Daineze »

Sama asi, aga tihedama auguga 8)

Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

ons kellegil aimu kes selliseid asju müüb või teeb?

motokas

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

rootsikunn
Postitusi: 11
Liitunud: 29 Juul 2006, 14:07
Tsikkel: FXSTC

ons kellegil aimu kes selliseid asju müüb või teeb?

Lugemata postitus Postitas rootsikunn »

olen näinud selliseid asju motokeskuses.

Kasutaja avatar

capten
Postitusi: 220
Liitunud: 04 Mai 2007, 11:14
Asukoht: Viimsi

Lugemata postitus Postitas capten »

ma siin borq-ile just tegin :wink: ei saanud teine ülevaatuselt läbi :twisted:
kas ka sobivad, tuleb küsida tema käest :D :shock:

Üksik on nõrk...

fastMF

Lugemata postitus Postitas fastMF »

On ka augustamata, peaasi et auk väiksem ja gaasid ei saaks otse väljuda.
Pilt
Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

AndrusB kirjutas:

Tere
anna mõõdud või sõida mu juurest läbi.
nats läheb aega kah.

lugupidamisega

Mõõdan ära ja vaatame siis. Jube hea kui teha saaks.

motokas

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

borq
Postitusi: 1222
Liitunud: 18 Mai 2006, 01:00
Tsikkel: yamaha roadstar
Asukoht: on
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas borq »

capten kirjutas:

ma siin borq-ile just tegin :wink: ei saanud teine ülevaatuselt läbi :twisted:
kas ka sobivad, tuleb küsida tema käest :D :shock:

see oli rohkem ennetav tegevus, küll hoiatati, et ai-ai kui kõva lärmi teeb, läbi ei saa ;-)

mul 1100 dragil all Cobra 1 3/4" sisemõõduga "sirged torud", ja hääl sellele vastav :twisted:

lasin Captenil teha täpselt otsatippidesse sisse minevad lihtsad puksid ja sinna 20 mm läbimõõduga toru pikkusega ca 25 cm - ja töötab hiilgavalt, hääl nagu padja seest :P

torusse auke ei puurinudki, lihtsalt sirge toru, mõlemad otsad lahti - kuidas aga mootori reziimidele mõjub, ei ole veel mõõtnud...

tegelikult on hakanud ka endal sellest "müristamisest" tasapisi isu täis saama - need ämbri suurused stock sumpad sai omal ajal põhiliselt ratta väljanägemise pärast vahetatud - hääle oleks ka puurides-saagides sobivaks saanud...

nüüd, kui ülevaatuse komplekt olemas, hakkasin mõtlema, et võiks veel ühe komplekti teha, tiba suurema ja lühema sisetoruga, siis saab igapäevase hääle täpselt parajaks timmida...

Raul

Fakt, et meduusid on suutnud elada ilma ajudeta mitu miljonit aastat, annab lootust nii mõnelegi inimesele :twisted:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

Tänan AndrusB'd

Tulemus on ideaalilähedane :)

Aeglaselt sõites on hääl ikka selline mõnus kuid mitte liiga vali. Suurim muutus on aga maanteesõidul: 100+ kiirusel on mõnusalt vaikne ja ei hakka kürvadele.

motokas

Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Lugemata postitus Postitas vilosius »

Motopaks kirjutas:

Tänan AndrusB'd

Tulemus on ideaalilähedane :)

Aeglaselt sõites on hääl ikka selline mõnus kuid mitte liiga vali. Suurim muutus on aga maanteesõidul: 100+ kiirusel on mõnusalt vaikne ja ei hakka kürvadele.

motokas

Et siis kuhu ei hakka? :roll:

"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Jutt käib soome motopolitseinikest ?

:lol:

Suzuki GSX 750 Inazuma

Desmoquattro
Postitusi: 37
Liitunud: 12 Apr 2008, 16:05
Tsikkel: -

Lugemata postitus Postitas Desmoquattro »

Mis siis kui silencer on 2,5 cm läbimõõduga otsast-lõpuni?

Kasutaja avatar

minenohh
Postitusi: 188
Liitunud: 24 Juul 2005, 20:06
Asukoht: Lõuna

Lugemata postitus Postitas minenohh »

Kas neid pannakse ainult mingitele chopperite tuuningtorudele, või on mõtet ka originaalsumpadele panna? Kas see asi ka mootori vastupidavust mõjutab?

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Suurte diiselmootoritega on mul tulnud üksjagu kokku puutuda. Üheks näitajaks installatsiooni juures on vasturõhk väljalasketorustikus. Mõned korrad on esindajad torustikule ka kellad külge löönud ja seda rõhku mõõtnud. Nendepoolne väide , miks nad seda mõõtsid, oli et tühja neist puuduvatest kilovattidest aga väljalskeklappidele pidi ära tegema....
Ma ei tea kas tegu on linnalegendiga või puhta teadusega.Mul pole õnnestunud ühtegi torustikku nii teha, et lubatu piires poleks olnud. Ühel Cumminsil kunagi kukkus küll üsna lühikese kasutuse järgi väljalaskeklapi taldrik silindrisse ( (help) , aga sel objektil oli konkreetselt ka vasturõhk valmistaja volitatud esindajate poolt omakäeliselt mõõdetud, protokollitud ja täiesti ok. Tegu oli tõenäoliselt lihtsalt juhusliku praagiga. Väike pelg on hinge sellegi poolest jäänud ja üldiselt olen üliettevaatlik selles osas, et mistahes mootori väljalase liigselt ahistatud oleks. Oma töös, kui on vaja mingi valmistaja mootor teise valmistaja sumpsiga kokku panna, siis lasen ikka spetsialistidel arvutused teha, et gaaside läbivoolu hulk ja rõhud vastastikku klapiks. Aga tegu on selliste 70....200mm läbimõõduga torustikega ja hoopis teise maailmaga. Tsikli puhul vajalikke algandmeid ilmselt ei leiagi kuskilt ja peaks pigem hoiduma üle mõistlikkuse piiri minemisest mistahes db-killeritega. Tunde järgi siis...

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kalapea »

Enamasti soovitatakse ikkagi DB killerit sportsumpsidele, et muuta nad nö. originaaliks. Kui moditakse väljalaske viimane ots nii väikseks ,et vaevu õhku välja tuleb, siis enamus masinatel põletab väljalaske klapid ja kolvid ära. Vaikus tekitatakse ikkagi gaaside suunamisega ühtedest kambritest teisse.


M.K.

Re: db-killer?

Lugemata postitus Postitas M.K. »

Kas keegi siinsetest teeks db-killer'i XR400R'le?
Küljes originaal sumpa.
Päris kinni ei tahaks hinge tõmmata, aga pauk võiks tiba pehmem olla.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”