Kolvimõõdud (zid 50)
Moderaator: Moded
Kolvimõõdud (zid 50)
Selline küsimus siis.
Kas keegi oskab öelda ZIDi kolvi originaal läbimõõtu.
Endal on puuritud, kuid ei tea kui palju. oskan vaid niipalju öelda, et läbimõõt 42mm.
Mitu cm3 see siis teeks? Kust saaks nüüd vastavale kolvile rõngaid?
Arvatavasti tasuks ka mõelda remontmõõtu puurimise peale, kuid kas juba puuritud silindrile on remontmõõtu kolbe?
Kust võiks siis neid saada, mis oleks hind ja kõige olulisem, kas seda mõõtu kolvid on kuskil müüa, või tuleb silindriga kohale ronida?
Kui kellelgi juhtub olema sama läbimõõduga puuritud kolb, siis võiks ka mainida kuubikute arvu, või oskab mõni kaval mees selle lausa välja arvutada!
Tegelikult ma jäin natuke selle peale ka lootma, et keegi ütleb mulle kolvikäigu ette. Ei ole nagu kõige täpsem mõõtja Lootsingi just, et äkki oskab keegi mulle oma puuritud kolvi läbimõõtu öelda. muidu oleks ise hakkama saanud, aga need probleemid ootavad siiski vastust.
Üle 60 kuubiku peaks nüüd olema töömaht. Vist kusagil kuuekümne kolme ringis...
Aga ega see teadmine Sind ei aita kolbi hankida. Kolb tuleb enne silindri puurimist leida ja siis puurida kolvi järgi.
Nüüd hakkad kataloogidest otsima sama läbimõõduga kolbe ja võrdlema neid Zidi originaaliga. Kaugus kolvi põhjast kuni silma keskpunktini peab sama olema. Muidu pead erinevuse puhul hakkama silindri alla lisatihendeid panema või hoopis silindrit alt lühemaks freesima. Samuti peab kolvil olema tema juhtpind altpoolt kolvisilma nii pikk, et kolvi ÜSS-is ei paljastuks kolvialt väljalaske- ja täiteaknad. Veel peavad kolvirõngaste lukud jääma akendevahelistesse kohtadesse, et kolvirõngaste otsad aknasse ei takerduks ja purustusi ei tekitaks. Tõenäoliselt kokkulangevate lukukohtadega kolbi Sa ei leia ja pead ise lukutihvtid ümber paigutama.
Tõenäoliselt on seegi silinder mingi eksisteeriva kolvi järgi puuritud - pead leidma lihtsalt teise samasuguse.
Kuskilt kuulsin, et zidile oli ka kuuekümnesed kolbe müügis.
Kas siis Kloostrimetsal, või Brauermotos.
Brauermoto pidi ka ise puurimist läbi viima ja sellele vastava kolvi tegema, kui selles pole ma nii kindel.
Äkki oskab keegi öelda nende tavaliste vene moppide(v-50, v-501 jne) kolvimõõdud, äkki mõne oma klapib ja sealt saaks rõngad?
Ja mille järgi ma hakkan üldse samasugust kolbi otsima, äkki on veel see võimalus, et ma leian vajalikud kolvirõngad, sest neid on mul just vaja.
Kui ma hakkan rõngaid otsima, siis on mul vaja läbimõõtu(42mm) ja kõrgust(pole mõõtnud veel). äkki kuskil on veel sellist teenudt pakkuda, et nad teevad mulle kolvi järgi rõngad? kui, siis kas oleks mõtet L-rõngastel (ausalt öeldes ei teagi päris täpselt, mis ta eelised on) ja kui palju selline asi maksta võiks?
Ja huvitav, kus on nüüd need teised mehed, kelle zid on kuuekümneseks puuritud. Olen päris mitu korda ikka kuulnud, et zid puuritud. Keegi Võiks ära mainida oma kolvi läbimõõdu ja kui klapib, siis ka selle, kust neid saada on.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Marxy kirjutas:Äkki oskab keegi öelda nende tavaliste vene moppide(v-50, v-501 jne) kolvimõõdud, äkki mõne oma klapib ja sealt saaks rõngad?
Kõik nõukogudeeagsed mopeedid ja võrrid on kolvimõõduga 38mm, nagu on ka ZID'i tehasemõõt.
Marxy kirjutas:äkki kuskil on veel sellist teenudt pakkuda, et nad teevad mulle kolvi järgi rõngad? kui, siis kas oleks mõtet L-rõngastel (ausalt öeldes ei teagi päris täpselt, mis ta eelised on) ja kui palju selline asi maksta võiks?
Ausõna, seda, mis see maksma läheks, sa ei teha seda isegi teada mitte.
Aga misasja sa jahud siin, et mis on teistel ja las keegi ütleb, mis mõõduga temal on. Kolvirõngaid on vaja ju sinu masinal. Rõngaid ei osteta mitte kubatuuri vaid mõõtude järgi. Ei ole ju nii raske silindri läbimõõt ja kolvi rõngasoone paksus ära mõõta ja selle järgi omale rõngad osta.
Nojah, mulle ikka. Heaküll, ma tunnistan, ma küsisin suht tobeda küsimuse viimati, aga kust ma neid otsima peaks hakkama? Mingitest kataloogidest? Internetist kuskilt? Pole õrna aimugi ausaltöeldes. Või hakkan lihtsalt järjest poode läbi helistama?
kõige lihtsam ja aega kokku hoidvam asi on see et helista kloostrimetsasse ja on sul see kolv paari päevaga kohal koos rõngaste splintie ja sõrmega ise lasin ka endal zidi 60-ks puurida ja neil on olemas suuremaid kolve zidile vähemalt sügisel küll oli, praegu ei tea kuna pole enam zidi.
Ma ei hakanud uut teemat tegema selle jaoks, aga igatahes nüüd on uus probleem.
Sain siis vastavad kolvirõngad kätte, pannes need silindrisse avastasin, et lukuvahet pole, tegin viiliga lukuvahe raamatu järgi(peast arve ei mäleta).
Panin need rõngad kolvile peale ja hakkasin silindrit peale panema.
Jõudsin panna sinna maale, kui esimene rõngas jäi väljalaskeakna serva taha kinni. lükkasin noaga sealt üle ja panin kokku. Siis ma veel ei arvanud, et sellest mingi suurem probleem võiks tulla. Igatahes kokku pannes tundus kõik korras. Tööle läks ilusti, käis ilusti ja tõmme oli super. Jõudsin umbes 7 km sõita, kui ei tahtnud enam vändast käima minna. jõudsin veel u. 2 km sõita, kui ei tahtnud enam üldse käima minna. Lükkasin siis koju, võtsin leegitoru eest, et vaadata kolvirõngaid(enne käisid mingid raginad vahelt läbi). Avastasin, et alumine rõngas on täiesti kadunud, kuid ülemine paistab. Võtsin terve silindri maha ja nägin, et alumist einam polegi ja ülemiselt ka tükk väljas. arvestades seda, mis juhtus peale panemisel ja seda, et väljalaskeaknal olid sälgud servades, siis ma oletan, et kolvirõngad jäid taha kinni.
Nüüd ongi küsimus selles, et miks nad kinni jäid ja mis tuleks ette võtta?
Mis kohaga rõngad väljalaskeaknasse jäid? - kas lukuvahega? Kui nii, siis loomulikult pidid rõngad purunema. Lukuvahed (ja nende asukohta määravad tiftid kolvil) peavad jääma akendevahelisele alale. Olid su kolvil üldse lukutiftid?
Teine võimalus on ülemäära laiaks aetud aknad (sinupuhul siis väljalaskeaken). Kuna tegemist on puuritud silindriga ja otsitud kolviga, siis on ilma nägemata ja kirjateel üsna raske muid põhjusi pakkuda. Võimalik ka, et ikkagi liiga väikese lukuvahe viilisid - mootori kuumenedes rõngas paisus ja "kasvatas" tolle vahe kokku ja parema puudumisel surus ülejäänud kolvirõnga akendesse.
Võtan küll jälle vana teema üles, kui seekord natuke teise probleemiga.
Vaja kolvil lukutiftid ümber tosta, kuid millega seda puurida kui auk on pooleldi augus, pool serva peal?
Teine asi on see, et millest tuleks teha uued tiftid? Mis materjal ja kui see on mingi spets materjal, siis kust seda saab?
Ega pole veel võimalik vanu tifte välja tõmmata ja uude auku panna?
Marxy kirjutas:Ega pole veel võimalik vanu tifte välja tõmmata ja uude auku panna?
Vanad pead kätte nagunii saama. Usu, muidu tuled jälle uue probleemiga välja.
http://www.janmartransport.ee/moto
s3rza kirjutas:Marxy kirjutas:Ega pole veel võimalik vanu tifte välja tõmmata ja uude auku panna?
Vanad pead kätte nagunii saama. Usu, muidu tuled jälle uue probleemiga välja.
Muidu oleks ma ju vanad maha viilinud, kuid ma küsisin, et äkki on need võimalik tervelt välja tõmmata, et uude auku panna.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.