algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Trossi osas ei oska nõu anda, pole ammu vaja olnud . Aga võimalus on vahetada tross õli vastu. Guuglisse magura clutch kit ja kohe 1-2 link pakub su rattale komplekti. Ca 250 ameerika raha ja võid trossi reguleerimise jm mured unustada. See on muidugi selline asjaarmastajate lahendus, tõelised tegijad mehed regullivad oma trosse sõidu ajal, nagu ma siit loen
.
Ehhh.. siis on hea kui see nähtus normaalne on
Juba mõtlesin et pagan mingi jamps
Loen siin usinasti manuali ja leidsin, et õli tuleks vahetada peal igat 5'ntat sõitu või 1000 km. Ämm kuis nüüd võtta osad ütlevad, et vaheta peale 5 töötundi. Kes võsiselt paugutavad, need vahetavad peale igat sõitu.
Kolvile ütleb ka, et kontrolli aind peale 5'ndat sõitu või 1000km.
Kui öeldakse et kolvile 30 töötundi ja kepsule 60, siis see tähendab võistlus töötunde?
r.
mx77 kirjutas:Tegelikult paisuvadki.
Selleks ongi krossiratastel kiirreguleerimisega siduritross, mida tegijamad mehed lausa sõidu ajal reguleerivad (neil jääb muidugi aega muugagi tegelemiseks
)
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
EI,ei saa ringiaegu mõõta, lihtsalt ringiaja mõõtjal ja tunnilugejal on ühine kasutusõpetus!
Loe samal lingil olevat kasutusõpetust, ja keri too täiesti lõpuni välja(LK 5.) seal on tunnilugeja kasutusõpetus, ülevalpool muu nodi oma.
Kui hind krõbe tundub, siis võid munakujulise taimeri novaluxist osta, sõitma lähed kerid üles ja kui mootor küpse siis hakkab tirisema
Hiljem kodus kirjutad enda mootorratta töötunnid ülesse.
Siis veel:
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Terv.
Oleks huvi alustada krossi harrastamisega. raja peale ei tikuks veel, kuid karjääris ja polüka peal saaks lasta küll. Huvi oleks ka talvel proovida sõita.
Nimelt küsiks alustaja ratta kohta. Ise ainult 175 pikk ja 64kg raske. Sõidukogemus hetkel krossikaga puudub, küll aga tänavaratastega. Ei kujuta ettegi kui võimas või lahja ratas peaks olema. Ise arvan, et 250 oleks paras. Hinnaklassiks võiks olla kuni 50k. Foorumist loen et enamus soovitab KTM 525, aga arvan, et seda pisu palju. Ja KTMi rohkem selles hinnaklassis pole http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Või siis nt kawa http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Pole ettekujutustki milline oleks hea.
Ehk keegi juhatab jäljele.
Ette tänades,
Andrias
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Ma ei tea miks peaks keegi nii väga 525-te soovitama. Ma saaks aru veel, et KTM 450, aga isegi see oleks ilmselt sulle mõttetult suur. 250 4takti tundub sinu pikkuse ja kaaluga väga hästi sobivat nii et soovitan neid vaadata.
Uudishimu tapab
tule tsekka minu oma kah.....väga korras ja hooldused tehtud pealegi saad 50 eest varustust peale(kiiver, prillid, kaitsmed) väärtuses 6500
tsikkel ise kawa Kx250F 2006 a. oma
igal juhul kui peaks huvi olema siis tom201@hot.ee
-
- Kaupmees
- Postitusi: 655
- Liitunud: 18 Mai 2006, 11:51
- Tsikkel: Kawa KXF 250 MX / 450 SM
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Võta 250 neli takti. Võimalikult uus ja heas korras, muidu paned varsti kokku hoitud raha ikka sinna sisse ning jääb vaid remondirõõm, mitte sõidurõõm. Antud variantidest võtaks mina Kawa.
ATV, Quad, Mootorrattad / varustus, tarvikud ja teenindus http://www.smx.ee
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Ma hooldusvälpadest ei tea suurt midagi krossikatel, siis kui ratas on hooldatud 10h tagasi, siis on mul jäänud sõita palju? 5h?
ja tuleb hooldus, mis maksab umbes kui palju?
tom'i ratas?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Küsin seda sest, et kui hakata viimast panti panema, et siis teaks palju ressursse on.
Tänud
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasjok kirjutas:Ma ei tea miks peaks keegi nii väga 525-te soovitama. Ma saaks aru veel, et KTM 450, aga isegi see oleks ilmselt sulle mõttetult suur. 250 4takti tundub sinu pikkuse ja kaaluga väga hästi sobivat nii et soovitan neid vaadata.
Täitsa nõus.Ktm 525 on liiga raske pill,eriti kui oled veel algaja.Võta parem mingi 250 4t pill.Soovitan Kawasaki või Honda.
irwww, kuulutuses on "sport summuti".
Et nagu muidu pole see tsikkel tehasest tulles sportimiseks mõeldud? :p
Ja tundmatut kasutatud kiivrit ei teagi, kas julgeks pähe panna.
Alati tuleks huurida, MILLINE hooldus tehtud on. Õlivahetus on ka hooldus ja seda peaks tegema sellisel 250ccm tsiklil 2-5h tagant.
Kolvi ja kepsu vahetus on kord hooajal, äärmisel juhul kord 2 hooaja jooksul.
Kolvi-kepsu vahetus koos osadega maksab 10-15K.
Niiet kui täpselt teada pole (või ei saa müüjat uskuda), millal kepsu vahetati, arvesta see summa kenasti oma tsikliostu kuludesse sisse.
Tavaliselt krossikaid nii müüaksegi, et enne suuremat remonti käest ära.
Igal juhul võta 250ccm. Ja soovitavalt mitte vanemat KTM-i. Nende 250 ei ole enne 2007 aastat tegija.
Kawa või suzu ilmselt parim valik, 2006 iolid need vist veel sama ratas
-
- Postitusi: 8460
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 342 korda
- Tänatud: 439 korda
- Kontakt:
mella kirjutas:irwww, kuulutuses on "sport summuti".
Et nagu muidu pole see tsikkel tehasest tulles sportimiseks mõeldud? :p
Ja tundmatut kasutatud kiivrit ei teagi, kas julgeks pähe panna.Alati tuleks huurida, MILLINE hooldus tehtud on. Õlivahetus on ka hooldus ja seda peaks tegema sellisel 250ccm tsiklil 2-5h tagant.
Kolvi ja kepsu vahetus on kord hooajal, äärmisel juhul kord 2 hooaja jooksul.
Kolvi-kepsu vahetus koos osadega maksab 10-15K.
Niiet kui täpselt teada pole (või ei saa müüjat uskuda), millal kepsu vahetati, arvesta see summa kenasti oma tsikliostu kuludesse sisse.
Tavaliselt krossikaid nii müüaksegi, et enne suuremat remonti käest ära.Igal juhul võta 250ccm. Ja soovitavalt mitte vanemat KTM-i. Nende 250 ei ole enne 2007 aastat tegija.
Kawa või suzu ilmselt parim valik, 2006 iolid need vist veel sama ratas
OK, äkki mõtles siis aftermarket summ, mis tehase omaga võrreldes on ikka "sport" küll.
Aga 2006 oli kawal juba uus 4T 250 ja suzu lasi 2006 veel vana ja väga ebaõnnestunud 2005 aasta mudeliga edasi, sidrunil tuli uus alles 2007
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 05 Mär 2008, 10:45
hooldus on jah umbes 10 h tagasi ja peale seda on kah ainult põllupeal töristatud ja kui muretsed et kuna vaja hooldus teha siis julgelt võin öelda et ühe hooaja sõidad ilusti ära võibolla isegi rohkem ilma hoolduseta (välja arvatud muidugi õlivahetus) kui sa muidugi kusagile krossirajale julma panema ei lähe nagu tegijamad sõitjad seda teevad jne...nii ta kahjuks on iga tsikliga et kui sõidad siis vajavad nad kõik mingi aeg hooldust, kõik sõltub ikka sinust endast ja su sõidustiilist.
Viimase hoolduse käigus on vahetatud õli, õlifilter, kolb, klapid reguleeritud. Poola aastat tagasi siis igaks juhuks vahetatud keps ja hammakad koos ketiga ning piduriklotsid
Kawasaki Tühipööre ja Segukruvi
Sorry et jõuan Sulle nii hilja vastata, aga tegemist ei ole mitte segukruvi karbussi või kurat teab millega. Ma ei saa aru, kuidas te ei tule selle peale, et kui madalatel pööretel mootorratas paugub ja kuumast pärast käima ei lähe, et mingil põhjusel on segukruvis asi. Nimelt on sul hoopis KLAPIVAHED paigast ära, loodan et loed seda teemat ja saad oma karbussi külge tagasi panna ja uuesti sõitma hakata. Mitte et ma kedagi sõimaks või miskit, kuid tavaliselt teed klapivahed ära ja töötab kõik. Ja kui sa arvad, et segukruvis asi siis võin sulle julgelt öelda, et minu HONDA CRF250R töötas täispööretel ilusti ka DIISLIGA, aga see on juba teine tera, nii et palun kontrolli klapivahesid
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.