hondal cbr 600f klapp klõbiseb
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 19
- Liitunud: 14 Mär 2008, 22:51
- Tsikkel: ZX-10R; Tuono 1000r
- Asukoht: tallinn- urge
hondal cbr 600f klapp klõbiseb
ei ole ise mootori kallal sebinud aga arvan, et peaks midagi ise tegema või oleks kohe mõtekam parandusse viia?
kui edasi sõita võib midai tuksi minna?
-
- Postitusi: 105
- Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
- Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
- Asukoht: Brüssel
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Pane kõrv vastu mootorit ja kuula.. Tavaliselt samas kui on klapp siis, kui veel eriti hull ei ole kaob sooja mootoriga ära.. Kui klapid klõbisevad siis see tähendab, et klapivahed on kindlasti olemas Palju hullem oleks, kui neid ei oleks.
Loomulikult tasuks üle vaadata, kui aega või mahti.. Mine lase mõne töökoja ukse ees poistel kuulata, vaata mis räägivad ntx Motorem.
binn, nukaketi pinguti vahetus ei muuda seda probleemi. See ei tee ka mootorile liiga, ka mina uurisin ja puurisin a niipalju kui ma cbr i meestega rääkisin ütlesid kõik et see on tehasetuuning ja KUI see hää sind ei sega siis las ta olla. uue ostmine ei paranda seda, sõbra ratta peal ka tõestatud. muidu maksab see vist mingi 1200 eeku uuena, arusaadavalt pole mõtet osta kasutatud . kuskil siin on ka mingi teema selle kohta kuidas seda viga parandada ja pidavat toimima aga sellega kuskile remondimeeste juurde ei ole vast mõtet joosta ja see on vanemate cbr ide tüüpviga
Keerad pinguti otsas oleva hüdrovooliku lahti, torkad sealt kruvika sisse, keerutad tagaratast kuues käik sees ja surud kruvikale peale. Peaks käima kaks või üks ilusat klõpsu ja ongi asi pingul. Kui klõpse ei käi, siis oleks alles vaja asi ära vahetada. A seda ka, et kui hüdrovoolikut lahti keerad, siis viimase vindiga ole ettevaatlik, polt hüppab koos vedruga minema. Kui tekib veel küsimusi, siis võid mu numbrit ka kasutada Selle ketipingutiga olen oma gixxeriga mässanud päris palju, loodetavasti ikka süsteem sama mis cbr'il.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.