Sünkroniseerimiskellad Louis'ist - õpetlik lugu
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Sünkroniseerimiskellad Louis'ist - õpetlik lugu
Siin alles oli teema odavatest momentvõtmetest, panen ka ühe loo analoogsel teemal, äkki on abiks kellelegi.
Nimelt, ostsin Louis'ist sünkroniseerimiskellad (korrektne oleks neid vist nimetada vaakummõõtjateks, no see selleks), need kõige odavamad, ca 700.- maksid, kahe kellaga komplekt, täpset linki ei viitsi otsida praegu. Sünkisin sellega oma ratta karbussid paika, ise veel imestasin, et nii paigast ära läinud eelmise hooajaga. Peale seda rattaga sõitma minnes oli kohe tunda, et mootor ei tööta nii korralikult kui enne. Loomulikult sai kahtlustatud neidsamu kellasid, et äkki näitavad aiateibaid, seetõttu laenasin veelkorra neid kellasid millega varem olin karbusse sünkroniseerinud. Ja mis tuli välja, olin oma uute sünkroniseerimiskelladega karbussid täiesti paigast ära regullinud.
Niisiis, neid uusi kellasid lähemalt uurides selgus, et nad näitavad erinevalt ca -0,075 bar'i e. 3 mõõtevahemikku (mõõteulatus kelladel -1 bar), mida on päris palju. Seda on lihtne mõõta, ühendades kellad ntx kolmikuga ühte voolikusse ja siis tõmmata nad korraga vaakumisse, peavad näitama võrdselt.
Ei taha nüüd propageerida, et ärge ostke neid odavaid, kuid kui keeegi ostab, siis vähemalt enne kasutamist üle kontrollida kas valetavad ja kui palju. Sest hoolimata sellest saan ka mina omi siiski kasutada arvestades lihtsalt seda vahet. Kuigi see on tülikas.
Terv.
Mine kurda muret Metroserdis vms kohas kus kontroll-mõõteriistu taadeldakse. Võimalik, et nad saavad need kellad paika ajada ja saad korraliku asja. Hinnalisa muidugi natuke tuleb ja siis ei ole enam need kõige odavamad kellad. Aga võimalus nad korralikult tööle saada on olemas.
nostrak kirjutas:mul oli sama jama, aga tõstsin ühel kellel seieri ringi ja nüüd näitavad ilusti parelleelselt terves skaala ulatuses. Ma arvaks, et reguleeringu tulemusena peab saavutama ühtlase vaakumi igale silindrile, aga millise väärtuega ta on, pole nii oluline.
Kusjuures mõtlesin minagi seieri ümbertõstmise peale, kuid tol hetkel ei suutnud ma aru saada kuidas klaasi koos metallvõruga korpuse küljest korrektselt lahti saada. On ta sinna liimitud vms, ei saanud pihta. Ideed on muidugi oodatud.
Vaakumi väärtusel pole tõesti tähtsust.
-
- Postitusi: 1186
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 77 korda
Ei tea küll sinu kellade täpset ehitust, aga ega sul seierite pendeldamise reguleerimiseks/vähendamiseks mõeldud muhvid (kui on) kogemede liiga kinni pole keeratud? Ühel neist...
Nagu ikka amatööririista puhul - usalda, aga kontrolli: peale esialgset timmimist vaheta pooled ja kontrolli uuesti. Täpseim seade on ikkagi voolik+õli.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.