Järvevana raudteeülesõidul kukkunutele!
Moderaator: Moded
Teeks Edelaraudteele ettepaneku ehitada järve ülesõidu koopia, sarnaselt autode libeda rajale. Siis saaks kõik soovijad rahulikult harjutada, kuidas seda ülesõitu ohutult ületada. Kahjuks oleks see ainult kohalikele. Igatahes on seal hetkeseis minuarust läbi aegade parim ja kogu ülesõitu muutmata seal midagi märkimisväärselt paremaks ei saa.
Andrez kirjutas:Teeks Edelaraudteele ettepaneku ehitada järve ülesõidu koopia, sarnaselt autode libeda rajale. Siis saaks kõik soovijad rahulikult harjutada, kuidas seda ülesõitu ohutult ületada.
Kahjuks oleks see ainult kohalikele. Igatahes on seal hetkeseis minuarust läbi aegade parim ja kogu ülesõitu muutmata seal midagi märkimisväärselt paremaks ei saa.
Selle "koopia" ehitamiseks kuluva papi eest saaks ülesõidu enda ära remontida ja jääks järgi ka veel
+358458693818
simp kirjutas:ilmselt küll väga loll idee kuid kui seal nüüd nö poolmeelega kukkuma hakata ja igakord edelaraudteele gondlivärvimis arve esitada, siis ehk hakkavad liigutama?
Oled esimene vabatahtlik?
Sellessuhtes võibolla hakkavad, aga vaevalt leiad omale vabatahtlikke kes meelega oma rattaid kukutama hakkavad, et ehk kunagi remont tuleb.
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 07 Juul 2007, 00:08
- Tsikkel: Yamaha FZS600 -03
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Õhtust!
Jätkuks oma eelmistele postitustele: kuna olen pärast üsna pikka ja edutut suhtlust Edelaraudteega (juristi vahendusel) kavandamas Edelaraudtee hagemist, siis otsin võimalikke kaashuvilisi, kellel ratta kahjustumine justnimelt sel ülesõidul ka dokumenteeritud on. Olenemata sellest, kas ratas juba korda tehtud või mitte. Leian nimelt, et ratsionaalseim oleks nende vastu minna mitme nõudega - saab kahjud ja õigusabikulud paremasse tasakaalu. Hea oleks luua pretsedent ka raudteeomanikele. Huvilistelt ootan ES või telefonikõnet.
Kalle
5114132
Suzumen, kas sinna saaks ka kellegi sel teemal pädeva tsiklisti kaasata?
Sinu näiteks?
Muidu juhtub, nagu enamuse asjadega, Tahtsime parimat, välja tuli nagu alati.
Nemad lähtuvad mingitest standarditest, kuid see koht ei ole seal paraku standardne. Et keegi neil näppu nina ees hoiaks, et tehniliste tingimuste loomisel arvestataks KÕIGI teeliikuses lubatud sõidukite ohutusega.
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
-
- Postitusi: 93
- Liitunud: 07 Juul 2007, 00:08
- Tsikkel: Yamaha FZS600 -03
- Asukoht: Tallinn-Tabasalu
Suzumen kirjutas:Nüüd asjad niikaugel, et järgmine kolmapäev tuleb kogu teema arutusele TL ümarlauas. Kohal politsei, Edelaraudtee ja Kommunaalameti esindajad. Päevakord: tehnilised tingimused Järvevana ülesõidu rekonstrueerimiseks.
Tõstan teemat messijärgselt pisut ülespoole - ehk on kellelgi võimalik ümarlaual toimunu kohta siia pisut kribada...
Lubadused:
Edelaraudtee saatis linnale ametliku kirja, mida ka meile LV ees näidati, et august-september 2007 toimub esialgne remont, kiireks lahenduseks ja detsember 2007 algab projekteerimine 2008 aastal toimuvak kapitaalremondiks.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... &start=111
Ja mis neist nüüd on saanud:
Seis on hetkel Edelaraudtee poolt selline, et otseselt projekteerimisega keegi ei tegele ning eelmise nädala seisuga puudus ka projekteerimise lähteülesanne.
Mulle tundub, et enne järgmisi KOV valimisi ei liigu midagi ja tulevad ainult populistlikud lubadused. Boroditšil on vaja vaid K-Erakonna eest lubadustega lehvitada.
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Kamoon, Mella, kas mõnda Blazeri, Suburbani või LandCruiseri omanikku kotib see ülesõit vä?
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
urmas kirjutas:Täna autoga järvevanalt ülesõidul silmasin korra kaameraid ja kui ei eksi siis oli ka Suzumen(võin eksida, nägin viimasel hetkel) ala intervjuud andmas?
Jällegi, Eestlase uudishimu, kas asjad on kuhugi poole liikumas, mis toimus(b)?
Millal siis end teleka ette peab sättima ja mis kanalilt vaadata?
Sai endalgi sealt üle sõidetud nädal tagasi või nii. Väga hull ei olnudki. Enne ülesõitu tuli meelde et see olla jube ohtlik ülesõit ja mis kõike veel ja siis tõmbasin teise tee äärde enne ülesõitu ja ületasin selle võimalikult risti. Püsti jäin. Aga kui oled rattur mujalt riigist näiteks pole varem kuulnud sellest ülesõidust ja ületad seda rohkem paralleelselt raudteega siis ma kujutan ette käid külili küll. Ega teil seal tallinnas teed ka eriti korras paista olevat. Autoga ei ole nagu eriti jube sõita aga bikega kohati suht jube.
Vene ajal oli see ülesõit tutikas ju!
Kusjuures ega seal kukkumine on ikka natukene oma sõiduvõtetes kinni. Kui asja rahuga võtta ja 60-ga üle lasta ei juhtu midagi. Risti jõuab kah enamvähem oma ratta seal rööbastega keerata. Enne võiks isegi mõne väga kehvas seisus tänava käsile võtta kus sõites on mitu km-i sellist Järvevana ülesõitu.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Nooo.....kuidagi tuleb ju oma teadmatust rahuldada ja toita kui mitte küsides
Aga nüüd olen targem
Suzumen kirjutas:korke kirjutas:Huvitav.....kuidas vanasti said inimesed seal üle sõidetud oma jawadega ning izhidega ?
Aga muidu oleks tore küll kui tehtakse see üle sõit korda.
Kuule Korke. Sinu teadmatus ja soov mittemidagi öelda hakkab nats ära tüütama.
- Vene ajal ei olnud selliseid rattaid, mille lenksu pöörde ulatus oli piiratud 45 kraadiga (võimaldas pöörata järsemalt ülesõitu ületades).
- Vene ajal olid esirehvid kitsamad (praegu enimlevinud mõõt 120) ja see kiilub sinna rööpa vahesse kinni. Natuke peenem või paksem rehv sellist tulemust ei anna.
- Liiklustihedus oli üle kümne korra väiksem kui praegu (antud momendil läbib seda ülesõitu 40 000 ühikut ööpäevas)
Noh. Ei saa süüdistada tegelikult, kui täiesti motondusest kauge inimene probleemist aru ei saa... autoga pole ju eriti midagi viga. Võib-olla aitaks tõesti kui keegi asjameestest rattale panna ning soovitada üle sealt sõita.
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Huck kirjutas:Noh. Ei saa süüdistada tegelikult, kui täiesti motondusest kauge inimene probleemist aru ei saa.
Saab küll ja peabki. Ametnik, kellel omal mõistust/teadmisi napib, peab teadmise "sisse ostma" ja ikkagi adekvaatse otsuse langetama. Tsiklistid pakkusid talle omi teadmisi mille abil pädev otsus langetada, sellepeale vana oskas ainult ähvardada (sulgeme liikluse tsiklitele) ja ülbitseda. Susi sülitagu Sossepale silguämbrisse!
baltroon kirjutas:Möla Tips!
Sulle ei pea hakkama uuesti tõestama, miks see koht ON VAJA korda saada!
ila baltroon!
Ma polegi väitnud, et seda korda ei peaks tegema, LOE minu postitus uuesti läbi. Lihtsalt väitsin, et on võimalik täiesti edukalt sealt üle tulla ilma kukkumata ja et on ratturitele ohtlikemaid kohti Tallinnas kui see ülesõit.
Respetk loomulikult Ainile, kes õige asja eest seisab ja kisa tõstab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.