Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
Ivoonu kirjutas:Palju õnne mulle sünnipäevaks. ....
Njaa, kehva lugu. Kuid hea et omal käel/jalal ikka liigud.
Endal oli reedel natuke õnnelikum juhus, sõitsin L-Viruaal mereäärseid teid mööda 20 paiku õhtul ja ka ei julgenud üe 60-70km eriti sõita. Õigesti tegin, sest ühes kohas 30-40m enne mind panid ka kaks kitse hüpates üle tee. Kiiremini kulgedes oleksime võib-olla kohtunud.
Joppas sul ivoonu. Palju õnne. Vedas et siga pold, oleks raibe äkki kallale veel tulnud.
Aga täiesti hämmastav, kui hästi nad maskeeritud on hämaruses. Suutsime just üleeile vana-haapsalu maanteel kahe kitse VAHELT läbi sõita, õnneks küll autoga seekord. Ja ei minu, ega mu sõbra noored silmad ei näinud neid põllult tulemas, väga tumedad olid.
Siin enam ei olegi midagi sõiduoskustega tegemist, vaid lihtsalt head õnne tuleb teile soovida teedel.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
bash kirjutas:Suutsime just üleeile vana-haapsalu maanteel kahe kitse VAHELT läbi sõita, õnneks küll autoga seekord. Ja ei minu, ega mu sõbra noored silmad ei näinud neid põllult tulemas, väga tumedad olid.
.
Kusjuures tõesti, ei maksa neid ainult metsavahel oodata, ka täitsa lagedate põldude vahel suudavad teinekord tõsiselt üllatada.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
- Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Kaitseinglid hoidsid eile mind.
Kuskil üsna kõrvalisel ja kulunud asfaldteel kuskil 110-120 pealt järsult peale keerates, kui ratas parasjagu pisikeses vett täis pikiroopas oli, libises tagaratas läbi ja viskas külje ette. Vänderdas sedasi kuskil 100-150m, mille jooksul ma kõiki õigeid võtteid meenutades ratast ohjes hoida püüdsin kuni see lõpuks vänderdamise lõpetas.
Adrekajunkidele ehk sobib, mina rohkem kogeda ei taha.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
ulmo kirjutas:Kaitseinglid hoidsid eile mind.
Kuskil üsna kõrvalisel ja kulunud asfaldteel kuskil 110-120 pealt järsult peale keerates, kui ratas parasjagu pisikeses vett täis pikiroopas oli, libises tagaratas läbi ja viskas külje ette. Vänderdas sedasi kuskil 100-150m, mille jooksul ma kõiki õigeid võtteid meenutades ratast ohjes hoida püüdsin kuni see lõpuks vänderdamise lõpetas.
Adrekajunkidele ehk sobib, mina rohkem kogeda ei taha.
tonnistele R bikedele tavaline kui puudub rooliamort , niiet nüüd tead mis tunne see on
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 40
- Liitunud: 10 Mär 2007, 22:48
- Tsikkel: Aprilia RSV1000Mille
- Asukoht: Jõhvi Iidla / Jõgevamaa Torma
Ghost kirjutas:tnusepp kirjutas:Mina leian et nende jonni punnide asemel peaks ültse olema betoon ääre kivi. Kui ületad pidevat joont siis mitte ei saa trahvi vaid lapid oma autot. Siis hakkatakse aru saama mis märgid tee peale märgitud on.
Sul omal ratas on ? Tahaksid sinna betoon äärekivisse sisse sõita kasvõi kogematta kuna liikluskorraldus on muutunud, pole ammu seal kandis sõitnud ja arusaamatusest põrutasid sisse näiteks ? Ja siis nii ennast kui tsiklit lappida ? Ma ei saa aru miks nii äärmuslikke näiteid tuuakse ??? Äkki paneks mingid raud ogad sinna kohe, pole juhti, pole rikkujat enam
Jah on küll ja iga päevaselt sõidan ei ole pühapäeva sõitja. Kui liiklust korraldust on muudetud siis seda on kohe näha (isiklukult võtan siis hoo maha) ja siis tuleb märke jälgida. Võib olla tõesti betoon ääris oli üle pingutatud, aga nagu näha jonnu punnid lihtsalt sõidetakse puru ja leian, et palju ohtlikum on see kui see katkine jonni punn on kuskil kurvis keset teed ja siis rattaga sinna otsa sõidad, siis oled nii või naa külili.
-
- Postitusi: 437
- Liitunud: 07 Okt 2007, 11:49
- Tsikkel: Yamaha R1 track only
- Asukoht: Tallinn | Nõmme
kas katkine w mitte ikkagi oled küllili ja ega seal panga juures ei ole sul ruumi ka kuskil küllili olla ( ära pöörajad, vasakule minev rida jne ). Pigem on need tegelased seal ohtlikud kui sujuvat liiklusvoogu soosivad...sirga peal kus nad oleks ka ilusti märgatavad tiheda liikluse korral...miks mitte aga mitte sellistes kohtades
Jahimehed teavad rääkida, et tänavuse sooja talve tõttu on Eesti metsades erakordselt palju igasugu jaurajaid, kes sulle meelsasti tsikli ette hüppavad.
Mis mina olen maanteel sõites tähele pannud, siis ütlus "Loud pipes save lives" töötab jätkuvalt. Näiteks Tallinn-Pärnu maanteel õhtul hämaral ajal liigeldes õnnestus teekonna peale näha kahte kitse üle tee kargamas, kuid vähemalt 5-6 korda õnnestus kohata tee ääres kahte läikivat silma, kes justkui valju hääle peale ära ehmatasid ja oma manöövrid tegemata jätsid.
Täna umbes kolmveerand viis oli 2-3 rollerit õnnepalee ees risus. Keskmisel rajal, suunaga linna poole, isegi trammiteel vist. Ümber rollertite oli märgata sagimist/lonkamist- kõik osalised olid omal jalul ning vist üks sõiduauto seisis ka eemal... rohkem ei jõudnud nii kiiresti fikseerida- tihe tipptund oli just...
Pilt tõi meelde uue liiklusseaduse eelnõu. Praegu saavad ju sisuliselt vanemad kõik kulud oma kaela...
Kawa zr550 "Zephyr", Honda CBR1000f "Hurricane"
mqs kirjutas:5-6 korda õnnestus kohata tee ääres kahte läikivat silma, kes justkui valju hääle peale ära ehmatasid ja oma manöövrid tegemata jätsid.
Mine osta parem lotopilet, paistab et oled õnneliku käega
Kaks tõsiasja:
1) Loom ei mõtle, et see teeb liiga valju häält ja nüüd ei julge üle tee minna. Loom ehmatab ja paneb panikas punuma. Kuhu juhtub. Paljudele ilmselt tuttav vaatepilt, et kass kükitab tee ääres, ehmub, tõmbub vastu maad ja sööstab seejärel kabuhirmus rataste alla. "loud pipes", kitseviled jms kuulub psühholoogide töömaile selles teemas
2) Need kes alla jäävad, tee ääres silmi ei vilguta. Need tulevad kabjaplaginal ei kuskilt ja lihtsalt on sekund enne pauku jalus.
Kohe vist, kui mitte juba, on see aeg, kui sokk, kits ja tall koos ringi lasevad. Sokk kargab meelega jalgu ja paneb teisele poole punuma, kits tallega tuleb hetke pärast välja ja paneb teisele poole punuma.
jätkame loomade teemaga...
Täna paar tundi tagasi õnnestus ka külg maha panna. Paldiski maanteel, "ilmajaama" ligidal sõitsin autode taga rahulikult ning hakkasin möödasõitu tegema ühest autost. Kuna jälgisin eessõitvat autot, et möödasõit edukalt sooritada, siis ei märganud õigel ajal eesolevat autot ning lambakarja, kes rahulikult üle tee läksid loomulikult ei jõudnud enam korralikult pidurdada ja esimene reaktsioon ikka nii kiires olukorras on pidurit tallata.
Edasi läks nii, nagu ikka läheb. Lendasin eesolevalt autole taha pamperisse sisse ja ise tee peale. Õnneks oli korralik varustus seljas ja endal ei olnud isegi väikest kriimu ega sinikat. Siklil kahjuks nii õnneks ei läinud
Esiotsa gondel täiesti sassis koos tuledega, külje pealt õnneks päästis kukkumispunn enamus gondlist ja õlikaanest. Esihark kõver, amort samuti vigastatud. Ehk siis esialgsel hinnangul tuleb mitmekümne kilone arve...
Aga mis tõsiselt harja punaseks ajas, on need lambad. Peale laksu jäi seisma ka üks teine auto, kes hakkas kohe helistama kuhugile. Tuli välja, et need samad lambad on pidevad teeületajad seal kohas ja õnnetus ei lasknud end kaua oodata. Politsei samuti ei saanud midagi enne teha, kui ka reaalne õnnetus juhtub. Nüüd siis olemas
Kahju on sellest, et endal oli kaamera ka peal rattal, aga olin just 5 minutit tagasi seisma pannud, kuna ei arvanud, et siin sirgel midagi juhtub
Igal juhul, politsei käis kohal ja rääkisin ka telefonis 110'ga, kes siis lubasid hakata asja uurima. Kuna õnnetuse ahela algatasid lambad, kes ilma saatjata üle tee läksid (selleks ettenägemata kohas ), siis kirjutan avalduse asja kohta ning teoreetilislet peaks ka lammaste omanik vastutusele võetama. See siis teoreetiliselt...
Ja mis puudutab meie liikluskultuuri liiklejate viisakuse suhtes, võtaks kohe mütsi maha. Ootasin politseid seal vist mingi 30 minutit ning selle aja jooksul jäi seisma 5-6 inimest autodega, kes küsisid, kas abi vaja ja kas kõik korras! Ja mitte ainult eestlased. Suur respect neile!
plin500 kirjutas:Ja mis puudutab meie liikluskultuuri liiklejate viisakuse suhtes, võtaks kohe mütsi maha. Ootasin politseid seal vist mingi 30 minutit ning selle aja jooksul jäi seisma 5-6 inimest autodega, kes küsisid, kas abi vaja ja kas kõik korras! Ja mitte ainult eestlased. Suur respect neile!
Mul õnnestus ca nädal tagasi Raplas rattaga käpuli olla. Tahaksin ka mütsi maha võtta selle onu ees, kes mind aitas. Abi oli kibekiire tulema!
Aitähh!
Tere!Ma uus siin.Läinud pühapa sattusin lolli olukorda tänu kohtlastele koerapidajatele.Linnast väljas mööda mõnusat kurvilist kruusateed sõies(sel teelõigul on väga hõre asustus),möödusin kahesterineval teepoolel vastamisi asuvast majast.Aeglustan alati ootamatuste puhuks nagu lapsed,loomad või väljasõidul auto.Märkasin enda suunas jooksmas lambakoera mõõdus peni.Oman analoogsest situatsioonist halbu kogemusi ja lisasin kohe gaasi.Hetk hiljem märkasin taksi,kes oli teiselt poolt jooksnud mulle otse ette.Põikasin järsult ja oleks lahtisel kruusal külge pannud.Jäin püsti ja sõitsin edasi,sest teine peni tormas veel järele. Kuna kuulsin taksi niutsatust ,tahtnuks viisaka inimesena peatuda ja vajadusel suhelda omanikuga ,kuid teise peniga võidelda ei olnud soovi. Eile õhtul sõitmast tulles,aga jooksis mu oma garaaši ees mulle ette naabri koer.Automaatselt esipidurit ja külili ma olingi.Tulemuseks murtud pidurilink ja murtud jalatugi.Järeldan,et hoolimatud koerapidajad on saatanast!
417 kirjutas:tonnistele R bikedele tavaline kui puudub rooliamort , niiet nüüd tead mis tunne see on
Paar päeva tagasi Poola teedel sõites oli silmnähtavalt näha kuidas esiratas kurvis laperdas. Nimelt ei saa seal veidigi hämaras või pimedas sõites kindel olla teekatte kvaliteedis. Seega kurvides lasi esiratta silmnähtavalt loopima ka rooliamordiga. Kuigi tõesti, mingi hetk tuleb kõikidele teh. lahedustele füüsikaseadused vastu. Samas on seesama elektrooniline rooliamort väga palju aidanud siinsamas Eesti teede ebatasasustel
Benelli TNT 1130
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Raisk, Poola on ikka imedemaa.
Paar päeva tagasi tulin läbi selle sibulavabariigi.Otsides motelli, sõitsime pimedas ja vihmas.Nüüd ma saan aru, miks on Eestis pindamine hea nähtus - sile asfalt on märjalt ikka sigalibe ning kuna Poolas on selline tore nähtus, nagu iga 2 km tagant on asula, maantee on kaherealine ja peal liigub triljon rekkat.Asulates on teadagi ülekäigurajad maanteel.Mitu korda oli nii linnas kui ka maanteel olukord - sõidad, tuleb asula, lased kiiruse maha 70'neni samas teades, et need valged märgistused on libedad, aga kuna sõidad rahulikult ja otse, siis mõtled: midagi ei juhtu ju.Ja siis raisk lükkab 80'ga külje ette, õnneks haakub märjale asfaldile jõudes kuidagi kinni, kuid soolikas on ikka krampis mõni minut, sest taga sõidav ju keegi vurruline Jarek, Jašek või muu Josef Pizdutski oma 600 tonnise ülekaaluga rekkaga ja sedagi 10 meetrit sinu taga.
Lahe oli ka pikalt maanteel sõites jalgu maha riputada ja siis pimedas jalaga kogemata miskisele roadkill jänesele anda.Tok-Tok'il oli raudselt lagi vaatepilt
Wroclawi linna vanalinn on ka omaette elamus - segamini kuumaastik lapitud libeda asfaltiga, oi-kui-toredate ümmarguste munakividega ja risti-põiki-diagonaalis trammiteedega.
P.S.Ahja, Poola teetööde ajutised puust sillad on midagi gurmaanidele
Eelmine aasta sai sammuti üks taks alla aetud.
Kuna eespool olid lapsed siis oli kiirus maas ning see elukas märkas mind ning jõudis teekõrvale joosta. Tükk aega mõtlesin et kas tahab nüüd saapast krabada, teed ületada või lihtsalt kõrval haukuda. Kõrvalejõudes otsustas see hoopis esirattasse joosta. Veidi võtsin kõrvale kuid kuna kokkupõrke korral oleks kaldeall kukkumine kindel siis proovisin ennast hoida võimalikult sirgelt. Õnneks käis lenksust läbi ainult väike nõksatus ning jäin püsti (tundus nagu ta oleks küljepealt sisse jooksnud).
Peni oli kuuldavasti pool tundi hiljem otsad andnud.
Ei taha küll õel olla ning ka ära sõnuda kuid enam pole lahtiseid penisid sellel lõigul kohanud.
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
plin500 kirjutas:jätkame loomade teemaga...
Täna paar tundi tagasi õnnestus ka külg maha panna. Paldiski maanteel, "ilmajaama" ligidal sõitsin autode taga rahulikult ning hakkasin möödasõitu tegema ühest autost. Kuna jälgisin eessõitvat autot, et möödasõit edukalt sooritada, siis ei märganud õigel ajal eesolevat autot ning lambakarja, kes rahulikult üle tee läksid
loomulikult ei jõudnud enam korralikult pidurdada ja esimene reaktsioon ikka nii kiires olukorras on pidurit tallata.
Edasi läks nii, nagu ikka läheb. Lendasin eesolevalt autole taha pamperisse sisse ja ise tee peale. Õnneks oli korralik varustus seljas ja endal ei olnud isegi väikest kriimu ega sinikat. Siklil kahjuks nii õnneks ei läinud
![]()
Esiotsa gondel täiesti sassis koos tuledega, külje pealt õnneks päästis kukkumispunn enamus gondlist ja õlikaanest. Esihark kõver, amort samuti vigastatud. Ehk siis esialgsel hinnangul tuleb mitmekümne kilone arve...Aga mis tõsiselt harja punaseks ajas, on need lambad. Peale laksu jäi seisma ka üks teine auto, kes hakkas kohe helistama kuhugile. Tuli välja, et need samad lambad on pidevad teeületajad seal kohas ja õnnetus ei lasknud end kaua oodata. Politsei samuti ei saanud midagi enne teha, kui ka reaalne õnnetus juhtub. Nüüd siis olemas
Kahju on sellest, et endal oli kaamera ka peal rattal, aga olin just 5 minutit tagasi seisma pannud, kuna ei arvanud, et siin sirgel midagi juhtub
Igal juhul, politsei käis kohal ja rääkisin ka telefonis 110'ga, kes siis lubasid hakata asja uurima. Kuna õnnetuse ahela algatasid lambad, kes ilma saatjata üle tee läksid (selleks ettenägemata kohas
), siis kirjutan avalduse asja kohta ning teoreetilislet peaks ka lammaste omanik vastutusele võetama. See siis teoreetiliselt...
Ja mis puudutab meie liikluskultuuri liiklejate viisakuse suhtes, võtaks kohe mütsi maha. Ootasin politseid seal vist mingi 30 minutit ning selle aja jooksul jäi seisma 5-6 inimest autodega, kes küsisid, kas abi vaja ja kas kõik korras! Ja mitte ainult eestlased. Suur respect neile!
Njaa, kokkuvõtvalt võib äelda, et joppas siis ikkagi. Nägin ka Sind seal- transporti ootamas. Ma see, kes tsikliga mööda sõites käemärkide abil küsis: "kas kõik ok" ja Sa näitasid: "kõik ok".
Eelmise aasta sügisel, kui maha oli juba kohati õrna jääkirme visanud, otsustasin sõidule minna. Asfalt tundus kuiv ja igati sõiduks sobilik olema. Lülitades sisse teise käigu ning kiirendades tõmbas ratas järsku 100 km/h teega risti, seejärel elukat ohjates sain külje teisele poole ja nii ma vingerdasin kuni lõpuks sirgeks sain. Viskas ikka junni jahedaks küll.
Nimelt tee äärsete puude varjus oli must jää mida ma ei muidugi ei märganud. Järgmine kord olen ettevaatlikum kui külmaga sõitma plaanin minna.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
[quote="mqs"]Jahimehed teavad rääkida, et tänavuse sooja talve tõttu on Eesti metsades erakordselt palju igasugu jaurajaid, kes sulle meelsasti tsikli ette hüppavad.
Mis mina olen maanteel sõites tähele pannud, siis ütlus "Loud pipes save lives" töötab jätkuvalt. Näiteks Tallinn-Pärnu maanteel õhtul hämaral ajal liigeldes õnnestus teekonna peale näha kahte kitse üle tee kargamas, kuid vähemalt 5-6 korda õnnestus kohata tee ääres kahte läikivat silma, kes justkui valju hääle peale ära ehmatasid ja oma manöövrid tegemata jätsid.[/quote]
Olen ka mina täheldanud seda ütlust "Loud pipes save lives", mõni aeg tagasi kohtasin põtra (see kes metsas neljal jalal liigub) kes komberdas õhtal kraavis. Algul ma teda ei näinudki, alles 30-50 meetrit kohakuti jõudmist märkasin põdra kiiret liikumist metsa äärde tagasi jooksmas kuhu ta seisma jäi. Jäin ka ise seisma kuna ees oli kurv ja vastu võisid tulla teised liiklejad ja tulidki täpselt samal ajal kui põder otsustas üle tee minna. Vilgutasin, vehkisin käega tuledega, vehkisin käega autole kuni ta seisma jäi ja põtra nägi. Autojuht lõi kaks kätt kokku ja tänas mind.
Järgmisel õhtul sõites ehmatas paarkümmend meetrit mind kitse kari kes võimsa kannapöördega otsa ringi pöörasid ja tuldud teed tagasi jooksid. Autoga sõites sellist asja ei ole näinud, et kitsed ümber pööravad. Ja kiu nüüd meenutama hakata siis ei ole 5 aasta jooksul ükski metsaloom mulle ette jooksnud peale penide. Arrowi sumps töötab igatahes minu kasuks igatipidi.
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
plin500 kirjutas:kirjutan avalduse asja kohta ning teoreetilislet peaks ka lammaste omanik vastutusele võetama. See siis teoreetiliselt...
Kaastunne... aga siin suht sarnane teema http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?hig ... de&t=36394
Kasutaja Bobcat omab kogemust, äkki ta on nõus ka sind nõu ja jõuga abistama.
sepp kirjutas:tnusepp kirjutas:Mina leian et nende jonni punnide asemel peaks ültse olema betoon ääre kivi. Kui ületad pidevat joont siis mitte ei saa trahvi vaid lapid oma autot. Siis hakkatakse aru saama mis märgid tee peale märgitud on.
Sepppane mingi teine nimi oma postituste lõppu,midu arvatakse,et mina teen nii debiilseid postitusi
Libasepp, pista oma bensupaaki suhkrut, siis saad teada mis see ette magus on!
Tervist hea on olla tagasi kodus ja üldse olla elus.Ei ole siin elus meil midagi nii lihtne ja ilus kui paistab.Minu õnnetuse tagajärjel mis ei olnud suurel kiirusel ega ka tihedas liikluses nii öelda 50-60 km/h suutsin ma jääda ilma põrnast ja neerust.Lauges kurvis väike kivi,liiv vale reaktsioon pauk ja edasi oli asi selline mida ma ei osanud elus ette kujutadagi.Peetrust ei näinud aga esimesel ööl käis üks mees imelikke küsimusi esitamas see siis kui olin juba ribadeks lõigatud.Proovisin mitte vastata aga see lihtsalt ei onud võimalik.Kes see oli,olen ma loll... mida iganes. Eks tabletid aga mõtlema pani siiski oma surelikuse üle.Nii,et varustus selga ja seda ka,et varustus ei ole 100% mis päästab teid.Kes nii arvavad... ma arvasin ka nii.
Ettevaatust ja bike vennad kes te Tallinnas teksadega ja tibisid minidega sõidutate ma ei tea mida öelda raha on,et tsikkel osta aga ......
Parimat Teile hakkan tsiklit jõudu mööda taastama ja kungagi jälle sõitma.
tok-tok kirjutas:dimi1974 kirjutas:Lauges kurvis väike kivi,liiv vale reaktsioon pauk ja edasi oli asi selline mida ma ei osanud elus ette kujutadagi.
Kus õnnetus toimus? Mis oli see vale reaktsioon selles situatsioonis? Soovin Sulle kiiret ja head paranemist!
Toimus see 29.04.Kuusalus.Ja mis vale reaktsioon oli,minu loogikaga kui oleks äkki teistmoodi tegutsenud oleks õigem olnud.Praeguse valikuga ma sain viga.Ma tõesti ei mäleta sittagi.