Esiamordi simmeri ja õli vahetus

Kasutaja avatar

nolev
Postitusi: 333
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Lugemata postitus Postitas nolev »

muhkel5 kirjutas:

Simmer on kindlasti korras (vähemalt oli peale paigaldamist), ja õli on ka vastavalt 412 ml nagu vfr i manuaal ette näeb. Kriipse torul kyll ei märganud isegi peale hoolikat vaatamist. Ja just huvitav oligi see et peale simmeri vahetamist oli köik ok aga paari päeva pärast hakkas järsku uuesti sama pull pihta. Aga kas puksil ju peaks mingi loks siiski jääma või peab ta olema nii väike et seda pole absoluutselt tunda.

Kui räägid külglõtkust, siis seda ei tohi olla. Eelmisel aastal vahetasin oma rattal simmerid ja hooaja lõpuks lasid jälle läbi. Sel kevadel vahetasin uuesti simmerid ja ka puksid, kuna lahtivõtmisel said need viga. Külglõtku likvideerisin selliselt, et viilisin puksi pilu natuke suuremaks ning kokkupanekul asetasin puksi ja korpuse vahele õhukese vaskpleki. Lõtk kadunud ja tänaseni on simmerid pidanud. Kauaks, seda näitab aeg. Kokkupanekul peab vaatama, et pilu liiga palju maha ei viili. Puks peab ilma lõtkuta ümber amordi varre olema ja pilu ei tohi vahele jääda. Peale pilu suuremaks viilimist peab viilitud pilu siseservad samuti ettevaatlikult natuke kumeramaks tegema (paar korda viiliga nii et defloni pinda ei rikuks), et välistada tervaid servi, mis omakorda võivad rikkuda amordi säärt.

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”