Kiirendajate rataste võimsus
Re: Kiirendajate rataste võimsus
Suzumen kirjutas:Kämbu kirjutas:Panthera kirjutas:harimal kirjutas:Endal oli mõte teha 300 heppa tagarattast Blackbird, aga nüüd tundub, et see raske kolakas jääks ikkagi haledalt lahjaks.
.Kas pole mitte olulisem võimsuse - kaalu suhe, kui toored hobujõud?
Võimsuse kaalu suhtega on sihuke asi.. Oletame et on Kaks tsiklit, üks 100kg,100hj ja teine 200kg 200hj... Reaalselt on alati kiirem see 200kg 200hj tsikkel, Kergem tsikkel saab küll kiiremini minema, aga võimsam tsikkel jaksab minna siis ka kui teisel ammu jõud otsas. St mida pikem see distants on seda suurem eelis on raskel ja suure hj tsiklil.
Ma loodan, et oma pika jutu all mõtlesid mootori väänet
HJ= (Vääne * RPM) / 5252
Jutu point oli see, et kaal aitab pigem kohalt minema saada, ja suured hobujõud aitavad sealtmaalt edasi. St Võimsuse\Kaalu suhe ei ole mingi väga määrav tegur. See ei näita kumb on reaalselt kiirem tsikkel.
1 kaotatud kg ei ole võrdne 1 võidetud hobujõuga.
Demonstreerimiseks ma võin sulle näidata kuidas automudel millel võimsust umbes 0,8hj ja kaalub 1,5kg sõidab tsiklist millel on Hobujõude rohkem kui kg nii pikalt eest ära, et mootorrattur ei saa arugi mis juhtus.
See on siis mingi kindla kiiruseni.
Ei saa õelda, et vääne ei puutu asjasse, aga see ei ole põhjuseks miks on üks kiirem lõpus ja teine alguses.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.