GSX-R600 paugub kiirendamisel alates 10000 pöördest - korras
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 118
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
- Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
- Asukoht: võru
GSX-R600 paugub kiirendamisel alates 10000 pöördest - korras
Tere! Probleem selles, et Suzuki Gsx-r600 ehk srad paugub.
Täisgaasil kiirendades 10-11000 rpm juures käivad kõvad paugud ja ka leek on summutist väljas. Üle 11000 pöörde ei lähegi. Paukumisel kaob minek ära.
Tsikkel käivitub normaalselt, eelmine hooaeg karpad sünkroniseeritud.
Membraanid kontrollitud, ei leidnud ühtegi mõra ega auku.
Küünlad vahetatud. Vanade küünalde järgi ei ütleks, et segu väga rikas oleks, isegi liiga heledad tunduvad.
- Kahtlustasin ka, et õhufilter on kinni - proovisin ilma filtrita, aga ikka sama jama.
Ilmselt küttesegu on vale, aga miks ja kas liiga lahja või rikas? Kes seda on võimeline korda tegema?
Oskab keegi aidata?
Re: GSX-R600 paugub kiirendamisel
apr kirjutas:Tere! Probleem selles, et Suzuki Gsx-r600 ehk srad paugub.
Täisgaasil kiirendades 10-11000 rpm juures käivad kõvad paugud ja ka leek on summutist väljas. Üle 11000 pöörde ei lähegi. Paukumisel kaob minek ära.
Tundb nagu piiraja olevat.. ilmselt katkestatakse süüde siis 11K pöörde juures...
-
Teema algataja - Postitusi: 118
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
- Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
- Asukoht: võru
piloot kirjutas:Tundub, et mingilt maalt jääb nälga. Vaata, kas mingeid fitreid vahel pole, mille aeg hakkab ümber saama, kangesti seda nägu viga.
Kontrollisin, kas paagist jookseb ilusti peale, sest tal on filter enne kraani paagi sees ja see võib kinni olla. Selgus, et paagist jookseb ilusti ja järelikult see filter pole probleemiks. Üks pisike filter on vooliku otsas enne karpasse minekut, see tundus puhas. Mingeid vahele pandud lisafiltreid ei näinud.
Kontrollin filtrid igaksjuhuks üle veel.
Targemad mehed andke nõu! Peaks vist Brauermoto poole pöörduma oma murega....
See asi ei pruugi olla üldse mitte kätte saamises, kuigi tunnused on sellised nagu oleks. Nimelt seda jama võib tekidada üks "süütekarp" (täpselt ei tea kuidas seda nim.) mille ülesandeks on see mootori tööd mingil hetkel piirata.
Kunagi oli enda 750 sel srad`il umbes sama jama. Sai viidud Tartu motodepoosse, tehti korda ja töötab siia maani. Ainult, et koos probleemiga võeti ära ka piirik.
-
Teema algataja - Postitusi: 118
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 15:47
- Tsikkel: Suzuki Gsx-r600
- Asukoht: võru
Nii, leppisin Motodepoos aja kokku ja täna hommikul viisin ratta sinna. Võeti kohe ette ja umbes tunni pärast helistati, et paukumist põhjustab küljejala lüliti katkestus CDI-s. Küljejala lüliti suunati otse ja masin käib jälle.
1 tund remonti - 400 krooni.
Teenindus oli ok, aga alles kodus märkasin, et iste täiesti lahti. Isegi istme kinnitamise polte polnud tagasi pandud.
Aga vähemalt ratas korras ja ei mingit paukumist enam.
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 23 Juul 2007, 22:01
- Tsikkel: vfr
- Asukoht: tallinn
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.